Dobra wiadomość dla tych z Was, którzy jeszcze nie wiedzą, że wiele wydatków można wliczyć w koszty firmowe nawet, jeśli nie ma na to faktury. Potrzebne są, oczywiście, inne dokumenty, np. paragon lub bilet.

Koszty firmowe – czasami wystarczy tylko paragon, bilet lub wyciąg bankowy

Częste podróże służbowe, brak czasu, pośpiech i… łatwo zapomnieć o wzięciu faktury na właśnie zakupiony towar lub usługę. Pieniądze wydane, ale… co z wliczeniem takiego wydatku w koszty firmy?

Jest to możliwe – choć nie dla każdego zakupu. Sprawdźcie, w ilu sytuacjach można uniknąć dodatkowej papierologii i zaksięgować koszt posługując się jedynie paragonem, biletem czy chociażby wyciągiem bankowym.

Więcej informacji o tym, co i w jaki sposób można rozliczyć w kosztach uzyskania przychodu, znajdziesz w pozostałych artykułach, m.in.

Chcesz dodawać koszty w prosty sposób?

  • Przetestuj inFakt za darmo.
  • Wystaw fakturę, dodaj koszt, opłać podatek wprost z inFaktu przez stronę www lub aplikację na smartfon.
  • Otrzymasz bezpłatne wsparcie specjalistów.
  • A gdy Twoje potrzeby wzrosną – inFakt zapewni Ci osobistą księgową lub księgowego.

Załóż testowe konto

Masz pytania do artykułu? Odpowiemy w komentarzu.