Ile kosztuje księgowość?

Zaznacz, ile dokumentów kosztowych i przychodowych księgujesz miesięcznie w swojej firmie.
Zaznacz, ile dokumentów kosztowych księgujesz miesięcznie w swojej firmie.
Załóż działalność i otwórz biznes na lata. Bez wychodzenia z domu.
Zaznacz, ile dokumentów kosztowych i przychodowych księgujesz miesięcznie w swojej firmie.
Zaznacz, ile dokumentów księgujesz miesięcznie w swojej spółce (przychody, koszty, wyciągi bankowe).
Załóż działalność i otwórz biznes na lata. Bez wychodzenia z domu.
Podstawowy Rozliczanie
roczne
5,00 PLN netto / m-c
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
  • Prowadzenie księgowości
  • Wysyłka deklaracji i JPK
Optymalny Rozliczanie
roczne
15,00 PLN netto / m-c
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
  • Prowadzenie księgowości
  • Wysyłka deklaracji i JPK
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Płatności za ZUS, koszty i podatki za 0 zł
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Statystyki finansowe
Premium Rozliczanie
roczne
25,00 PLN netto / m-c
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
  • Prowadzenie księgowości
  • Wysyłka deklaracji i JPK
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Płatności za ZUS, koszty i podatki za 0 zł
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Statystyki finansowe
Wsparcie księgowe 😍 💬
  • Infolinia i czat ze wsparciem specjalistów ds. księgowości (pon. - sob.: 7 - 22)
Automatyzacja
  • Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
  • Automatyczne odczytywanie danych z faktur
  • Integracje i API

* Cena przy rozliczaniu rocznym

Oferta indywidualna

Prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży:
e-mail: sales@infakt.pl

Powrót do cennika

Najczęściej zadawane pytania
Jak długo mogę korzystać z wersji testowej?

Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli dokonasz płatności w trakcie trwania okresu testowego, to plan, za który zapłaciłeś zacznie obowiązywać po zakończeniu triala.

Czy abonament jest roczny czy miesięczny?

Pakiety do samodzielnego prowadzenia księgowości opłacane są z góry na 12 miesięcy.

W jaki sposób liczone są dokumenty?

Do miesięcznego limitu dokumentów zaliczają się dodane w danym miesiącu kalendarzowym dokumenty przychodowe i kosztowe - faktury, proformy, rachunki, dowody wewnętrzne oraz dodanie zakupu środka trwałego lub pojazdu. Do limitu w danym miesiącu zliczają się dokumenty, które fizycznie zostały w konkretnym miesiącu dodane do aplikacji. Nie ma znaczenia, w którym miesiącu zostaną ujęte w księgowości. Edycje dokumentów nie wpływają na zmianę limitu, natomiast usunięte dokumenty przychodowe zmniejszają limit.

Co jeśli przekroczę miesięczny limit dokumentów?

Aplikacja nie pozwoli na dodanie kolejnego dokumentu przychodowego lub kosztowego. Aby móc w danym miesiącu kalendarzowym dodać kolejny dokument należy dokonać dopłaty i zwiększyć limit. Oferujemy możliwość zwiększenia limitu na jeden miesiąc kalendarzowy lub do końca okresu abonamentowego. Dopłata miesięczna jest po przeliczeniu dwa razy droższa niż dopłata wykonywana do końca okresu abonamentowego.

Czy mogę przejść na wyższy plan?

Tak, w trakcie trwania abonamentu można zmienić plan na wyższy. Nie ma możliwości zmiany planu na niższy. Aby przejść na wyższy plan należy dokonać dopłaty do końca okresu abonamentowego. Nie ma możliwości aby podwyższyć plan tylko na jeden miesiąc.

Czy ktoś w inFakcie pomoże mi wybrać odpowiednią usługę?

Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18, napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Czy mogę wrócić do wersji testowej?

Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.

Czy mogę zrezygnować z zakupionych usług?

Udostępniamy okres testowy, w trakcie którego możesz sprawdzić, czy Aplikacja spełnia Twoje oczekiwania. Nie zwracamy środków za wykupione usługi.

Co jeśli samodzielne księgowanie okaże się dla mnie za trudne?

Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz sam prowadzić księgowości - możesz zlecić jej prowadzenie Księgowemu inFakt. Księgowy zajmie się Twoją księgowością w ustalonej cenie, a środki za niewykorzystane miesiące samodzielnej księgowości zwrócimy na Twoje konto.

Chcę tylko wystawiać faktury, nie chcę korzystać z księgowości. Który plan mam wybrać?

W każdym z planów dostępna jest opcja wystawiania faktur, nie ma konieczności aby prowadzić w aplikacji księgowość. Jeśli chcesz dodawać do swoich faktur linki do szybkiej płatności lub faktury mają być wystawiane za pośrednictwem API sugerujemy wybór planu wyższego niż plan podstawowy.

Czy w planie Podstawowym będę mógł dodawać linki do płatności na moich fakturach przychodowych?

Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.

Czy w planie Podstawowym będę mógł płacić za podatki, ZUS i koszty?

Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.

Na którym planie dostępne jest automatyczne rozczytywanie faktur kosztowych (OCR)?

OCR dostępny jest jedynie w planie Premium.

Czy na każdym planie mogę korzystać ze wsparcia księgowych?

Nie, pomoc merytoryczna dostępna jest jedynie na planie Premium. Nie ma limitu miesięcznego jeśli chodzi o liczbę porad. Pomoc techniczna dotycząca aplikacji dostępna jest na każdym pakiecie.

Czym różni się moduł “Aplikacja + Księgowy” od Wsparcia księgowego oferowanego w planie Premium w module “Aplikacja”?

Aplikacja + Księgowy to usługa, w której księgowość prowadzona jest przez Księgowego inFakt, po stronie Klienta pozostaje jedynie wystawianie w aplikacji faktur przychodowych i załączanie faktur kosztowych. Natomiast w pakiecie Premium, w module “Aplikacja”, klient samodzielnie prowadzi księgowość w naszej aplikacji - wystawia faktury przychodowe, księguje koszty, wysyła deklaracje do urzędów a jeśli ma pytania dotyczące kwestii merytorycznych może skorzystać ze wsparcia naszych księgowych, które udzielane jest za pośrednictwem maila, chatu lub rozmowy telefonicznej.

Aplikacja + Księgowy
od 149,00 PLN netto / m-c
Aplikacja Premium Aplikacja www i mobile
Fakturowanie i podgląd księgowości
  • Wystawianie faktur
  • Dodawanie kosztów
  • Podgląd księgowości
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Płatności za ZUS, koszty i podatki za 0 zł
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Statystyki finansowe
Automatyzacja
  • Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
  • Integracje i API
Księgowy Dedykowany Księgowy inFaktu
Poprowadzę księgowość Twojej firmy
  • Weryfikuję poprawność faktur przychodowych
  • Księguję faktury kosztowe
  • Wysyłam deklaracje podatkowe i JPK
Osobiście będę wspierać Twoją firmę
  • Odpowiadam na pytania (telefon, e-mail)
  • Reprezentuję Cię przed urzędami i ZUS
Ubezpieczenie
  • Moje usługi księgowe są ubezpieczone

Oferta indywidualna

Prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży:
e-mail: sales@infakt.pl

Powrót do cennika

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo mogę korzystać z wersji testowej?

Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Czy usługę opłacam na rok czy co miesiąc?

Pakiety Podstawy, Optymalny i Premium opłacane są z góry na 12 miesięcy. Zlecając księgowość płatność następuje co miesiąc, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Czy mogę wrócić do wersji testowej?

Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.

Czy mogę zrezygnować z zakupionych usług?

W przypadku usługi Pełnej Księgowości umowa podpisywana jest na czas nieokreślony i obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.

Mam pytania co do usługi. Czy mogę się z kimś skontaktować?

Tak. Wysłuchamy Twoich pytań i rozwiejemy wątpliwości. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Na jaki okres podpisywania jest umowa na prowadzenie księgowości?

Umowa na prowadzenie księgowości podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Aby zrezygnować, wystarczy wybrać w aplikacji "chcę zrezygnować z usługi".

Załóż jednoosobową działalność
0,00 PLN
+ koszt księgowości

  • Darmowe założenie działalności
  • Stała opieka Księgowego
  • Odpowiedzialność za księgowość
  • Aplikacja inFakt
Najczęściej zadawane pytania
Czy księgowy poinformuje mnie o ulgach, jakie mi przysługują?

Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.

Jak długo będzie obowiązywać współpraca z księgowością inFaktu?

Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. Możesz zmienić tego Księgowego w każdym momencie lub zrezygnować z obsługi Księgowego już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.

Czy ktoś w inFakcie pomoże mi wybrać odpowiednią usługę?

Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Czy mogę porozmawiać z księgowym przed założeniem firmy?

Tak. Rozmowa z księgowym odbywa się przed założeniem działalności.

Podstawowy Rozliczanie
roczne
5,00 PLN netto / m-c
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
  • Generowanie pliku JPK
Premium Rozliczanie
roczne
25,00 PLN netto / m-c
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
  • Generowanie pliku JPK
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Płatności za koszty i VAT za 0 zł
  • Statystyki finansowe
Automatyzacja
  • Automatyczne odczytywanie danych z faktur
  • Integracje i API

* Cena przy rozliczaniu rocznym

Oferta indywidualna

Prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży:
e-mail: sales@infakt.pl

Powrót do cennika

Najczęściej zadawane pytania
Jak długo mogę korzystać z wersji testowej?

Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli dokonasz płatności w trakcie trwania okresu testowego, to plan, za który zapłaciłeś zacznie obowiązywać po zakończeniu triala.

Czy abonament jest roczny czy miesięczny?

Pakiety do samodzielnego prowadzenia księgowości opłacane są z góry na 12 miesięcy.

W jaki sposób liczone są dokumenty?

Do miesięcznego limitu dokumentów zaliczają się dodane w danym miesiącu kalendarzowym dokumenty przychodowe i kosztowe - faktury, proformy, rachunki, dowody wewnętrzne oraz dodanie zakupu środka trwałego lub pojazdu. Do limitu w danym miesiącu zliczają się dokumenty, które fizycznie zostały w konkretnym miesiącu dodane do aplikacji. Nie ma znaczenia, w którym miesiącu zostaną ujęte w księgowości. Edycje dokumentów nie wpływają na zmianę limitu, natomiast usunięte dokumenty przychodowe zmniejszają limit.

Co jeśli przekroczę miesięczny limit dokumentów?

Aplikacja nie pozwoli na dodanie kolejnego dokumentu przychodowego lub kosztowego. Aby móc w danym miesiącu kalendarzowym dodać kolejny dokument należy dokonać dopłaty i zwiększyć limit. Oferujemy możliwość zwiększenia limitu na jeden miesiąc kalendarzowy lub do końca okresu abonamentowego. Dopłata miesięczna jest po przeliczeniu dwa razy droższa niż dopłata wykonywana do końca okresu abonamentowego.

Czy mogę przejść na wyższy plan?

Tak, w trakcie trwania abonamentu można zmienić plan na wyższy. Nie ma możliwości zmiany planu na niższy. Aby przejść na wyższy plan należy dokonać dopłaty do końca okresu abonamentowego. Nie ma możliwości aby podwyższyć plan tylko na jeden miesiąc.

Czy ktoś w inFakcie pomoże mi wybrać odpowiednią usługę?

Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18, napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Czy mogę wrócić do wersji testowej?

Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.

Czy mogę zrezygnować z zakupionych usług?

Udostępniamy okres testowy, w trakcie którego możesz sprawdzić, czy Aplikacja spełnia Twoje oczekiwania. Nie zwracamy środków za wykupione usługi.

Co jeśli samodzielne księgowanie okaże się dla mnie za trudne?

Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz sam prowadzić księgowości - możesz zlecić jej prowadzenie Księgowemu inFakt. Księgowy zajmie się Twoją księgowością w ustalonej cenie, a środki za niewykorzystane miesiące samodzielnej księgowości zwrócimy na Twoje konto.

Chcę tylko wystawiać faktury, nie chcę korzystać z księgowości. Który plan mam wybrać?

W każdym z planów dostępna jest opcja wystawiania faktur, nie ma konieczności aby prowadzić w aplikacji księgowość. Jeśli chcesz dodawać do swoich faktur linki do szybkiej płatności lub faktury mają być wystawiane za pośrednictwem API sugerujemy wybór planu wyższego niż plan podstawowy.

Czy w planie Podstawowym będę mógł dodawać linki do płatności na moich fakturach przychodowych?

Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.

Czy w planie Podstawowym będę mógł płacić za podatki, ZUS i koszty?

Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.

Na którym planie dostępne jest automatyczne rozczytywanie faktur kosztowych (OCR)?

OCR dostępny jest jedynie w planie Premium.

Czy na każdym planie mogę korzystać ze wsparcia księgowych?

Nie, pomoc merytoryczna dostępna jest jedynie na planie Premium. Nie ma limitu miesięcznego jeśli chodzi o liczbę porad. Pomoc techniczna dotycząca aplikacji dostępna jest na każdym pakiecie.

Czym różni się moduł “Aplikacja + Księgowy” od Wsparcia księgowego oferowanego w planie Premium w module “Aplikacja”?

Aplikacja + Księgowy to usługa, w której księgowość prowadzona jest przez Księgowego inFakt, po stronie Klienta pozostaje jedynie wystawianie w aplikacji faktur przychodowych i załączanie faktur kosztowych. Natomiast w pakiecie Premium, w module “Aplikacja”, klient samodzielnie prowadzi księgowość w naszej aplikacji - wystawia faktury przychodowe, księguje koszty, wysyła deklaracje do urzędów a jeśli ma pytania dotyczące kwestii merytorycznych może skorzystać ze wsparcia naszych księgowych, które udzielane jest za pośrednictwem maila, chatu lub rozmowy telefonicznej.

Aplikacja + Księgowy
od 620,00 PLN netto / m-c
Aplikacja Premium Aplikacja www i mobile
Fakturowanie i podgląd księgowości
  • Wystawianie faktur
  • Dodawanie kosztów
  • Podgląd księgowości
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Opłacanie kosztów, ZUS i podatków prosto z aplikacji
  • Dostęp do salda bankowego bezpośrednio z inFaktu
  • Statystyki finansowe
Automatyzacja
  • Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
  • Integracje i API
Księgowy Dedykowany Księgowy inFaktu
Poprowadzę księgowość Twojej firmy
  • Weryfikuję poprawność faktur przychodowych
  • Księguję faktury kosztowe
  • Wysyłam deklaracje podatkowe i JPK
Osobiście będę wspierać Twoją firmę
  • Odpowiadam na pytania (telefon, e-mail)
  • Reprezentuję Cię przed urzędami i ZUS
Ubezpieczenie
  • Moje usługi księgowe są ubezpieczone

Oferta indywidualna

Prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży:
e-mail: sales@infakt.pl

Powrót do cennika

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo mogę korzystać z wersji testowej?

Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Czy usługę opłacam na rok czy co miesiąc?

Pakiety Podstawy, Optymalny i Premium opłacane są z góry na 12 miesięcy. Zlecając księgowość płatność następuje co miesiąc, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Czy mogę wrócić do wersji testowej?

Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.

Czy mogę zrezygnować z zakupionych usług?

W przypadku usługi Pełnej Księgowości umowa podpisywana jest na czas nieokreślony i obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.

Mam pytania co do usługi. Czy mogę się z kimś skontaktować?

Tak. Wysłuchamy Twoich pytań i rozwiejemy wątpliwości. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Na jaki okres podpisywania jest umowa na prowadzenie księgowości?

Umowa na prowadzenie księgowości podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Aby zrezygnować, wystarczy wybrać w aplikacji "chcę zrezygnować z usługi".

Załóż spółkę z o.o.
199,00 PLN
+ koszt księgowości

  • Darmowe założenie działalności
  • Stała opieka Księgowego
  • Odpowiedzialność za księgowość
  • Aplikacja inFakt
Najczęściej zadawane pytania
Czy księgowy poinformuje mnie o ulgach, jakie mi przysługują?

Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.

Jak długo będzie obowiązywać współpraca z księgowością inFaktu?

Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. Możesz zmienić tego Księgowego w każdym momencie lub zrezygnować z obsługi Księgowego już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.

Czy ktoś w inFakcie pomoże mi wybrać odpowiednią usługę?

Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Czy mogę porozmawiać z księgowym przed założeniem firmy?

Tak. Rozmowa z księgowym odbywa się przed założeniem działalności.