Ile kosztuje księgowość?
- Wystawianie faktur
- Załączanie kosztów dla księgowego
- Księgowy prowadzi Twoją księgowość
- Księgowy wysyła deklaracje i JPK
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Statystyki finansowe
- Płatności za koszty i VAT za 0 zł
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Integracje i API
- Automatyczne odczytywanie danych z faktur
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
- Wystawianie faktur
- Udostępnianie linków do faktur
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Statystyki finansowe
- Płatności za koszty i VAT za 0 zł
- Integracje i API
- Automatyczne odczytywanie danych z faktur
- Wystawianie faktur
- Załączanie kosztów dla księgowego
- Księgowy prowadzi Twoją księgowość
- Księgowy wysyła deklaracje i JPK
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Statystyki finansowe
- Płatności za ZUS, koszty i podatki
- Osobisty księgowy odpowiada na pytania e-mailowo i telefonicznie oraz reprezentuje Cię przed urzedami i ZUS
- Integracje i API
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłaconych z Twojego konta bankowego
- Automatyczne rozliczanie różnic kursowych
- Automatyczne odczytywanie danych z faktur
- Wystawianie faktur
- Dodawanie kosztów
- Samodzielne prowadzenie księgowości
- Wysyłka deklaracji i JPK
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Statystyki finansowe
- Płatności za ZUS, koszty i podatki
- Infolinia i czat ze wsparciem specjalistów ds. Księgowości (poniedziałek - sobota w godzinach 7-22)
- Integracje i API
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłaconych z Twojego konta bankowego
- Automatyczne rozliczanie różnic kursowych
- Automatyczne odczytywanie danych z faktur
- Wystawianie faktur
- Udostępnianie linków do faktur
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Statystyki finansowe
- Infolinia i czat ze wsparciem specjalistów ds. Księgowości (poniedziałek - sobota w godzinach 7-22)
- Integracje i API
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłaconych z Twojego konta bankowego
- Darmowe założenie działalności
- Stała opieka księgowego
- Odpowiedzialność za księgowość
- Aplikacja inFakt
- Wygodne założenie spółki
- Stała opieka księgowego
- Odpowiedzialność za księgowość
- Aplikacja inFakt
Umowa na prowadzenie księgowości podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Aby zrezygnować z usługi, wystarczy w aplikacji wybrać opcję "chcę zrezygnować z usługi".
Jeśli zlecasz prowadzenie księgowości Księgowemu inFaktu to płatności za usługę dokonujesz co miesiąc.
Wysokość abonamentu ustalana jest przez Księgowego m.in. na podstawie formy rozliczania podatku dochodowego oraz VATu, liczby miesięcznie rozliczanych kosztów czy też specyfiki prowadzonej działalności.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany księgowego.
Tak. Wysłuchamy Twoich pytań i rozwiejemy wątpliwości. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.
Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać ze wszystkich funkcjonalności Aplikacji w planie Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli dokonasz płatności w trakcie trwania okresu testowego, to plan, za który zapłaciłeś zacznie obowiązywać po zakończeniu triala.
Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.
Samodzielne księgowanie lub wystawianie faktur w Planie Podstawowym, Optymalnym lub Premium opłacane są z góry na 12 miesięcy.
W przypadku samodzielnego prowadzenia księgowości lub wystawiania faktur wystarczy nie przedłużać subskrypcji na kolejny rok.
Udostępniamy okres testowy, w trakcie którego możesz sprawdzić, czy Aplikacja spełnia Twoje oczekiwania. Nie zwracamy środków za wykupione usługi.
Do miesięcznego limitu dokumentów zaliczają się dodane w danym miesiącu kalendarzowym dokumenty przychodowe i kosztowe - faktury, rachunki, dowody wewnętrzne oraz dodanie zakupu środka trwałego lub pojazdu. Do limitu w danym miesiącu zliczają się dokumenty, które fizycznie zostały w konkretnym miesiącu dodane do aplikacji. Nie ma znaczenia, w którym miesiącu zostaną ujęte w księgowości. Edycje dokumentów nie wpływają na zmianę limitu, natomiast usunięte dokumenty przychodowe zmniejszają limit.
Aplikacja nie pozwoli na dodanie kolejnego dokumentu przychodowego lub kosztowego. Aby móc w danym miesiącu kalendarzowym dodać kolejny dokument należy dokonać dopłaty i zwiększyć limit. Oferujemy możliwość zwiększenia limitu na jeden miesiąc lub do końca okresu abonamentowego. Dopłata miesięczna jest po przeliczeniu dwa razy droższa niż dopłata wykonywana do końca okresu abonamentowego. Limit niewykorzystany w jednym miesiącu nie zwiększa limitu w kolejnym miesiącu.
Tak, w trakcie trwania abonamentu można zmienić plan na wyższy. Nie ma możliwości zmiany planu na niższy. Aby przejść na wyższy plan należy dokonać dopłaty do końca okresu abonamentowego. Nie ma możliwości aby podwyższyć plan tylko na jeden miesiąc.
Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz sam prowadzić księgowości - możesz zlecić nam księgowość. Księgowy inFaktu zajmie się Twoją księgowością w ustalonej cenie, a środki za niewykorzystane miesiące samodzielnej księgowości zwrócimy na Twoje konto.
Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium czyli na planach, w których znajduje się moduł “Połączenie z bankowością”.
Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium czyli na planach, w których znajduje się moduł “Połączenie z bankowością”.
OCR dostępny jest w usłudze samodzielnej księgowości jedynie w planie Premium czyli z włączonym modułem “Wsparcie księgowe i automatyzacja”.
Nie, pomoc merytoryczna dostępna jest jedynie na planie Premium czyli z włączonym modułem “Wsparcie księgowe i automatyzacja”. Nie ma limitu miesięcznego jeśli chodzi o liczbę porad. Pomoc techniczna dotycząca aplikacji dostępna jest na każdym planie.
Tak. Rozmowa z Księgowym odbywa się przed założeniem działalności.
Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.
Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. W każdym momencie możesz dokonać zmiany Księgowego lub zrezygnować z usługi już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.
Tak. Wysłuchamy Twoich pytań i rozwiejemy wątpliwości. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.