Bezpieczeństwo
Z inFaktem masz to jak w banku. Przekonaj się, jak chronimy dane naszych klientów.
Loguj się za pomocą danych biometrycznych, a ważne operacje zatwierdzaj kodami SMS.
Wykorzystujemy serwery najwyższej klasy dostawcy firmy Amazon Web Services, Inc.
Łączymy praktykę z latami zdobytego doświadczenia, aby zapewnić stabilność usług.
Jako jeden z nielicznych podmiotów w kraju posiadamy licencję Komisji Nadzoru Finansowego.
System szyfrowania informacji
Chronimy Twoje dane
Aby zapewnić wyjątkową rzetelność rozwiązań, informacje przekazywane w aplikacji są szyfrowane z zastosowaniem protokołu TLS z 256-bitowym kluczem szyfrującym – takich samych zabezpieczeń używają banki. Nasze usługi spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, co potwierdzają uzyskane przez nas certyfikaty ISO27001 oraz ISAE 3402 Type 2.
Stały nadzór
Opieka całą dobę
inFakt jest monitorowany nie tylko przez doświadczonych administratorów, ale także przez Amazon Web Services, a w razie jakichkolwiek problemów natychmiast reagujemy. Regularnie realizujemy również testy bezpieczeństwa, które są wykonywane przez firmy pentesterskie.
Zgłaszanie podatności
Program Bug Bounty
Działamy dla biznesu i wierzymy, że podstawą jest zaufanie Klientów do używanej przez nich technologii. W ramach programu Bug Bounty użytkownicy mogą zgłaszać do nas odnalezione podatności.
Bezpieczne dane
Kopie zapasowe
Wykonujemy regularne kopie zapasowe danych programu, które następnie są przechowywane na specjalnych serwerach typu klastrowego. Dzięki temu dane są bezpieczne, a szansa na ich utratę jest bardzo niska.
OTP oraz 2FA
Rzetelna autoryzacja
Nasi klienci mają możliwość wzmocnienia ochrony swoich kont poprzez logowanie dwuetapowe oraz hasła jednorazowe. Wykonanie akcji na koncie będzie wymagało autoryzacji ze strony użytkownika.
Najczęściej zadawane pytania
Jak włączyć weryfikację dwuetapową logowania?
Weryfikacja dwuetapowa zwiększa bezpieczeństwo konta poprzez konieczność podania po haśle kodu z SMSa wysłanego automatycznie na Twój numer telefonu. Więcej informacji uzyskasz w artykule na stronach naszej pomocy.
Znalazłem błąd w aplikacji. Jak mogę go zgłosić?
Aby zgłosić błąd, zapoznaj się z naszym programem Bug Bounty. Po zgłoszeniu błędu, zespół inFaktu zweryfikuje podatność oraz wyśle informację zwrotną. Więcej informacji znajdziesz na stronie Bug Bounty
Dostałem maila, co do którego mam podejrzenia. Co mogę zrobić?
Jeżeli dostałeś taką wiadomość, to możesz nam go zgłosić na adres info@infakt.pl. Nie otwieraj załączników i nie podawaj swoich danych, jeżeli nie masz pewności, czy nadawca się nie podszywa.
W jaki sposób chroni mnie inFakt?
inFakt gwarantuje Ci stały dostęp do aplikacji 24/7. Zadbamy również o to, aby współpraca z naszym księgowym przebiegała komfortowo i bezproblemowo. W każdej chwili możesz się do nas zgłosić i poprosić o pomoc pod numerem 22 307 19 18 – 6 dni w tygodniu od 7:00 do 22:00.