W czym możemy Ci pomóc?
Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie Twoje pytania.
Zachęcamy też do sprawdzenia naszej bazy najczęściej zadawanych pytań.Sprawdź, czy odpowiedzi nie znajdziesz w poniższych wątkach:
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami
Sprawdź, czy odpowiedzi nie znajdziesz w poniższych wątkach:
- Jak założyć konto?
- Jak aktywować abonament w ramach usługi Biuro Rachunkowe?
- Jak wykupić dostęp do aplikacji?
- Opłaciłem usługę. Kiedy mój abonament się przedłuży?
- W jaki sposób można usunąć konto z serwisu inFakt?
- W jaki sposób można zrezygnować z usług?
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami
Sprawdź, czy odpowiedzi nie znajdziesz w poniższych wątkach:
- Czy można zmienić login lub e-mail do logowania?
- Czy można zmienić hasło do logowania?
- Nie pamiętam hasła do logowania. Co zrobić?
- Jak sprawdzić historię logowania?
- Czy mogę założyć drugie konto na ten sam adres mailowy?
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami
Sprawdź, czy odpowiedzi nie znajdziesz w poniższych wątkach:
- Jak wystawić pierwszą fakturę w aplikacji inFakt?
- W jaki sposób wystawić duplikat faktury?
- Jak można wystawić fakturę na osobę prywatną?
- Jak wystawić fakturę w walucie obcej?
- Czy można w aplikacji wystawić fakturę w języku angielskim lub dwujęzyczną?
- W jaki sposób mogę uwzględnić rabat na fakturze?
- Jak dodać nowe konto bankowe na fakturze?
- Jak zmienić typ numeracji faktur?
- Jak wysłać faktury wystawione w aplikacji?
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami
Sprawdź, czy odpowiedzi nie znajdziesz w poniższych wątkach:
- Jak wprowadzić koszt w aplikacji inFakt?
- Czy do aplikacji można wprowadzić pojazd firmowy?
- Czy w aplikacji można prowadzić ewidencję środków trwałych?
- Czy w aplikacji znajduje się informacja na temat moich zobowiązań finansowych wobec US i ZUS?
- Czy mogę wydrukować komplet dokumentów księgowych za dany miesiąc?
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami
Sprawdź, czy odpowiedzi nie znajdziesz w poniższych wątkach:
- Jak przenieść księgowość do inFakt?
- Do kiedy możliwa jest zmiana formy opodatkowania?
- Jaki jest termin złożenia PIT28, PIT36 i PIT36L?
- Czy podatek VAT i zaliczka na podatek dochodowy powinny być wpłacane na indywidualny rachunek podatkowy?
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami
Kontakt z nami
Infolinia: 22 307 19 18
E-mail: info@infakt.pl
Pytania API: api@infakt.pl
Księgowi online: czat
Kontakt z nami:
pon. – sob. w godzinach 7 – 22
Nasz adres
inFakt Sp. z o.o.
31-153 Kraków, ul. Szlak 49
NIP: 945-212-16-81
REGON: 120874766
Spółka zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000325203. Kapitał zakładowy: 150 500 PLN, opłacony w całości.
inFakt i logo inFakt jest zarejestrowanym znakiem towarowym należącym do inFakt sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
Zapoznaj się z Code of Conduct obowiązującym w naszej firmie.