Właściwie każdego roku przedsiębiorcy dostają możliwość, by kolejnych zobowiązań związanych z prowadzeniem działalności dopełniać drogą elektroniczną. A czy takim sposobem da się założyć firmę, unikając tym samym wizyt w urzędach?

Jeśli przedsiębiorca nie posiada bezpiecznego podpisu elektronicznego, to czy może dokonać wszystkich formalności związanych z założeniem firmy przez Internet? Zakup podpisu elektronicznego to wydatek w granicach 200-400 zł.

Ułatw sobie życie, załóż firmę z inFaktem:

  • księgowy z inFaktu zakłada firmę za Ciebie,
  • wszystkie formalności załatwiasz przez swój komputer lub smartfon,
  • proste jak inFakt!

Sprawdź

Poprzez sieć i bez bezpiecznego podpisu można złożyć wniosek o wpis do CEIDG. Trzeba do tego jednak posiadać tzw. profil zaufany, który musi być potwierdzony np. w urzędzie miasta. Profil zaufany przyda się także do złożenia formularza ZUS ZUA/ZZA.

Bezwzględnie, posiadania bezpiecznego podpisu elektronicznego wymaga złożenie przez Internet formularza VAT-R (w przypadku VAT-owców).

Tak naprawdę kwestii związanych z założeniem własnej działalności gospodarczej nie trzeba dopełniać samodzielnie. Można to powierzyć w ręce, np. specjalistów z biura rachunkowego.

Marzysz o własnej firmie, jednak nie jesteś pewien, czy poradzisz sobie z wypełnieniem wszystkich dokumentów? Skorzystaj z naszej usługi zakładania frimy – wszystkie formalności załatwią za Ciebie specjaliści inFakt!

Masz pytania związane z zakładaniem firmy lub podpisem elektronicznym?

Napisz w komentarzu lub wyślij do nas wiadomość na info@infakt.pl.