Product Owner

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Z branżą Interactive związany jest od 2004 roku. W inFakcie odpowiada za rozwój aplikacji www oraz aplikacji mobilnych. Pracował w kilku agencjach interaktywnych, realizując projekty na skalę światową. Prywatnie pasjonat nowych technologii, mobile oraz dronów.

Systematycznie pracujemy nad udoskonalaniem naszej aplikacji, nad jej funkcjonalnościami, szybkością oraz prostotą działania. W ostatnim czasie pojawiły się usprawnienia w sekcji Pliki dla Klientów Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego.

Sekcja Pliki – jeszcze lepszy kontakt z dedykowanym księgowym

Sekcja Pliki w aplikacji inFakt służy do wygodnego przesyłania swojemu dedykowanemu księgowemu w inFakcie skanów lub zdjęć dokumentów, np. faktur kosztowych.

Po ostatnich większych zmianach w zakładce Przychody wdrożyliśmy modyfikacje w sekcji Pliki. W tabeli z plikami pojawiła się dodatkowa kolumna “Uwagi dla księgowego”.

screen_1

Po dodaniu pliku, od teraz można dodać komentarz dla swojego osobistego księgowego, dzięki czemu zaksięgowanie przesłanych dokumentów będzie jeszcze szybsze, np. jeśli faktura zawiera kilka pozycji, to możemy dodać następujące uwagi:

Pozycje 1-3 to towary do dalszej odsprzedaży, pozycje 4-6 to zakupy wykorzystywane w ramach działalności, pozycja 7 to wydatek prywatny

lub

Pozycja 1 to wydatek związany z podróżą służbową do Francji

screen_2

Księgowy widząc komentarz do konkretnego dokumentu, nie będzie miał problemu z prawidłową klasyfikacją przesłanego dokumentu.

Modyfikacja nazw statusów plików

Kolejnym usprawnieniem jest modyfikacja nazw statusów do przesłanych plików. Obecnie każdy jeszcze niezaksięgowany przez księgowego plik ma status Oczekujący.

screen_3

Oznacza to, że plik oczekuje na zaksięgowanie. Poniżej pełna informacja, jakie statusy Klient Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego może zobaczyć w sekcji Pliki i co one oznaczają:

  1. Oczekujący – plik oczekuje na zaksięgowanie przez księgowego;
  2. Odrzucony – plik został odrzucony. Obok pliku zawsze pojawia się powód odrzucenia pliku przez księgowego;
  3. Zaksięgowany – plik został zaksięgowany przez księgowego.

Zachęcamy do dodawania uwag dla swojego księgowego. Dzięki temu niezrozumiałe pozycje na fakturze zostaną prawidłowo i szybciej zaksięgowane, a kontakt z księgowym będzie jeszcze wygodniejszy.

W razie pytań – zapraszamy do kontaktu!