Przedsiębiorca, który korzysta z usług biur rachunkowych ma niewiele obowiązków. Musi opłacać składki ZUS i podatki, zbierać i przechowywać faktury, a także – przekazywać koszty do księgowych. I właśnie ta ostatnia czynność jest banalnie prosta z nową aplikacją mobilną inFaktu.

W skrócie

Aplikacja mobilna inFakt – zdjęcia zamiast skanów

  • Uruchamiasz aplikację, a następnie funkcję Dodaj nowy koszt
  • Kierujesz aparat na fakturę kosztową i robisz zdjęcie (za pomocą aplikacji)
  • Zapisujesz, a koszt automatycznie trafia do osobistej księgowej w inFakt
  • Warto pobrać i przetestować!

Zdjęcia kosztów zamiast skanów – dlaczego to jest fajne?

Korzystanie z usług biura rachunkowego to dla przedsiębiorcy spokój i oszczędność czasu. Wtedy księgowi prowadzą rozliczenia związane z podatkiem dochodowym i VAT-em, składają deklaracje i reprezentują przed urzędami. Obowiązków przedsiębiorcy jest niewiele – co oczywiście nie znaczy, że nie ma ich wcale.

Żeby księgowi mogli działalność rozliczyć, to muszą mieć do tego podstawy. A tymi podstawami są przychody i koszty.

Jeśli chodzi o przychody, to w Ogólnopolskim Biurze Rachunkowym inFakt jest to bardzo proste – wystarczy wystawiać faktury w inFakcie. W aplikacji mobilnej jest to wprost ekspresowe, o czym można przeczytać tutaj.

A co z kosztami? To jest jeszcze prostsze!

No dobrze, pozostają więc koszty. Klient księgowości w Biurze Rachunkowym inFaktu dostarcza księgowym dokumenty w formie skanów.

Użytkownik aplikacji mobilnej inFaktu nie musi samodzielnie skanować kosztów. Wystarczy, że na koniec miesiąca wykona takie proste kroki:

  • Otworzy aplikację inFaktu w iPhonie
  • Wejdzie w zakładkę Koszty i dotknie palcem obrazek „Dodaj nowy koszt”
  • Skieruje aparat w telefonie na wybraną fakturę lub inny dokument kosztowy i dotknie ikonę aparatu
  • Sprawdzi czy aplikacja właściwie odnalazła rogi dokumentu (i ew. dopasuje kształt)
  • Dotknie przycisk Zapisz

Aplikacja mobilna - inFakt na iOS

Gotowe!

W ten oto prosty sposób zdjęcie kosztu trafi prosto do osobistej księgowej danego klienta w inFakcie, a następnie zostanie zaksięgowany na jego koncie. Po rozliczeniu okresu przedsiębiorca zobaczy dane sfotografowanego kosztu na swoim koncie wraz ze skanem w postaci załącznika.

Zapraszamy do testowania aplikacji już teraz!

dodawanie-kosztu-post