Kontynuując proces odświeżenia interfejsu aplikacji inFakt, udostępniamy sekcję dodawania kosztów dla Klientów Programu do Księgowości.

Łatwiejsze dodawanie dokumentów

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników, postawiliśmy na użyteczność i maksymalne uproszczenie. Przechodzą do nowego widoku dodawania kosztów, najpierw musimy określić kategorię dodawanego kosztu.

dodawanie-kosztu-1

Kategorię można wybrać z rozwijanego pola, lub za pomocą kliknięcia w wybraną ikonę. W rozwijanym polu dostępne są wszystkie kategorie, które można lepiej dopasować do dodawanego dokumentu (z prawej strony widoczne jest również krótkie wyjaśnienie przy każdej z kategorii).

dodawanie-kosztu-3

Ikony prezentują najczęściej dodawane koszty w ramach konta użytkownika. To duże uproszczenie, ponieważ jednym kliknięciem można wybrać odpowiednią kategorię, która spowoduje załadowanie odpowiedniego formularza.

dodawanie-kosztu-2

Zachęcamy do przetestowania nowego widoku dodawania kosztów. W najbliższym czasie udostępnimy również odświeżony widok:

  • dodawania noty korygującej,
  • dodawania dowodu wewnętrznego kosztowego,
  • ulepszenia środka trwałego, pojazdu oraz wyposażenia.

Jeżeli masz pytania, to chętnie służymy pomocą i zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta, który dostępny jest dla Was od poniedziałku do soboty w godzinach 7-22.

Product Owner

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Z branżą Interactive związany jest od 2004 roku. W inFakcie odpowiada za rozwój aplikacji www oraz aplikacji mobilnych. Pracował w kilku agencjach interaktywnych, realizując projekty na skalę światową. Prywatnie pasjonat nowych technologii, mobile oraz dronów.