Nowy wygląd dodawania kosztów w aplikacji inFakt
Kontynuując proces odświeżenia interfejsu aplikacji inFakt, udostępniamy sekcję dodawania kosztów dla Klientów Programu do Księgowości.
Łatwiejsze dodawanie dokumentów
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników, postawiliśmy na użyteczność i maksymalne uproszczenie. Przechodzą do nowego widoku dodawania kosztów, najpierw musimy określić kategorię dodawanego kosztu.
Kategorię można wybrać z rozwijanego pola, lub za pomocą kliknięcia w wybraną ikonę. W rozwijanym polu dostępne są wszystkie kategorie, które można lepiej dopasować do dodawanego dokumentu (z prawej strony widoczne jest również krótkie wyjaśnienie przy każdej z kategorii).
Ikony prezentują najczęściej dodawane koszty w ramach konta użytkownika. To duże uproszczenie, ponieważ jednym kliknięciem można wybrać odpowiednią kategorię, która spowoduje załadowanie odpowiedniego formularza.
Zachęcamy do przetestowania nowego widoku dodawania kosztów. W najbliższym czasie udostępnimy również odświeżony widok:
- dodawania noty korygującej,
- dodawania dowodu wewnętrznego kosztowego,
- ulepszenia środka trwałego, pojazdu oraz wyposażenia.
Jeżeli masz pytania, to chętnie służymy pomocą i zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta, który dostępny jest dla Was od poniedziałku do soboty w godzinach 7-22.
Podziel się nim ze znajomymi