Product Owner

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Z branżą Interactive związany jest od 2004 roku. W inFakcie odpowiada za rozwój aplikacji www oraz aplikacji mobilnych. Pracował w kilku agencjach interaktywnych, realizując projekty na skalę światową. Prywatnie pasjonat nowych technologii, mobile oraz dronów.

Kontynuując proces odświeżenia interfejsu aplikacji inFakt, udostępniamy sekcję dodawania kosztów dla Klientów Programu do Księgowości.

Łatwiejsze dodawanie dokumentów

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników, postawiliśmy na użyteczność i maksymalne uproszczenie. Przechodzą do nowego widoku dodawania kosztów, najpierw musimy określić kategorię dodawanego kosztu.

dodawanie-kosztu-1

Kategorię można wybrać z rozwijanego pola, lub za pomocą kliknięcia w wybraną ikonę. W rozwijanym polu dostępne są wszystkie kategorie, które można lepiej dopasować do dodawanego dokumentu (z prawej strony widoczne jest również krótkie wyjaśnienie przy każdej z kategorii).

dodawanie-kosztu-3

Ikony prezentują najczęściej dodawane koszty w ramach konta użytkownika. To duże uproszczenie, ponieważ jednym kliknięciem można wybrać odpowiednią kategorię, która spowoduje załadowanie odpowiedniego formularza.

dodawanie-kosztu-2

Zachęcamy do przetestowania nowego widoku dodawania kosztów. W najbliższym czasie udostępnimy również odświeżony widok:

  • dodawania noty korygującej,
  • dodawania dowodu wewnętrznego kosztowego,
  • ulepszenia środka trwałego, pojazdu oraz wyposażenia.

Jeżeli masz pytania, to chętnie służymy pomocą i zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta, który dostępny jest dla Was od poniedziałku do soboty w godzinach 7-22.