Wartości - inFakt
Menu

Wartości

Wartości

W inFakcie wartości mają dla nas kluczowe znaczenie, ale nie są to dla nas puste frazesy tylko ludzie, którzy naprawdę nimi żyją. Poznajcie historie naszych trzech bohaterów:

Jesteśmy odważni

Wiktor

Pojechaliśmy razem z Sebastianem na wakacje do Chorwacji. Tam mniej więcej przegadaliśmy jak będzie wyglądał biznes. Pierwszy pomysł na biznes był taki, że stworzymy system lojalnościowy dla systemów księgowych. Mieliśmy taką ideę, że wyślemy 10 długopisów do 10 sklepów internetowych i napisaliśmy że takie prezenty mogą dostawać twoi klienci. Niestety żaden sklep nie odpowiedział na nasza akcję promocyjną i to był koniec. Stwierdziliśmy że nie będziemy kontynuować tego projektu.

Drugi pomysł to był system do zarządzania projektami, oparliśmy go na rozwiązaniu open source i chcieliśmy na tej podstawie zbudować biznes. Myślę że trochę chcieliśmy iść na skróty i pomimo że byli tam pierwsi płacący to nie zdecydowaliśmy się na kontynuowanie tego projektu.

W pewnym momencie wpadliśmy na to: co by się stało, że skoro umiemy się wpiąć do systemów księgowych to jakbyśmy się stali takim hubem który wyciąga te faktury z systemów i wysyła te faktury Pocztą Polską. To był taki moment, że trzeba było te faktury przesyłać pocztą polską, taki praprzodek infaktu.

Na drugi dzień pomyśleliśmy łapiąc trochę świeżości umysłu, żeby tego nie przekombinować. To może zróbmy prosty program do faktury gdzie z jednym z elementów będzie możliwość wysyłania faktur pocztą polską. I tak to się zaczęło...

Wiktor, CEO inFakt

Lubimy pomagać

Weronika

Moja historia w inFakcie zaczyna się od 2015 roku. Oprócz zakładania działalności gospodarczej, pomagałam dziewczynom w badaniu zadowolenia klientów NPS. W pamięci utkwił mi pierwszy telefon i pierwszy zgrzyt. Trafiłam oczywiście na niezadowolonego klienta, nigdy tego nie zapomnę, ale dziewczyny ze sprzedaży bardzo fajnie się zachowały. Bardzo mnie wsparły po tym telefonie.

W pewnym momencie zapytałam Wiktora czy nie mogę bardziej wspomóc zespołu. Zaczęłam pomagać Reni w windykacji, a potem dostałam propozycję czy nie wesprę w takim razie Adama. Zgodziłam się bez zastanowienia.

W kwietniu 2016 roku dołączyłam do Działu Obsługi Klienta. Teraz zajmuję się w pierwszej kolejności pomaganiem klientom. Dobrze mi to idzie, lubię to i czuję się w tym dobrze.

Sama przez cały czas w inFakcie dostałam bardzo dużo wsparcia i pomocy, dlatego uważam, że trzeba się tym dzielić z innymi. Podoba mi się to i nie czuję, że to przymus.

Weronika, Doradca ds. księgowości

Rozwijamy siebie i innych

Marcin

W 2013 roku z podstawową wiedzą dołączyłem do teamu inFakt jako stażysta. Z racji tego, iż dział IT skupiał w sobie doświadczonych i konkretnych ludzi, mogłem uczyć się od najlepszych. Od samego początku zostałem wpuszczony na głęboką wodę – nie było robienia kawy i nieistotnych projektów. Wszystko co robiłem miało sens, było potrzebne i przynosiło realne korzyści dla firmy.

Z upływem czasu poszerzałem swoje umiejętności realizując codzienne zadania a także aktualizując swoją wiedzę. Uczyłem się na swoich błędach i starałem się ich nie powtarzać.

Teraz bogatszy o te doświadczenia mogę pomagać innym. Nowym stażystom staram się przekazać wszystkie wartościowe rzeczy, których się wcześniej nauczyłem. Pokazuje im poprawny sposób pracy, który wypracowaliśmy przez lata. Dążę do tego, aby w jak najkrótszym czasie odpowiednio ich ukierunkować.

W inFakcie miałem możliwość bardzo wiele się nauczyć i teraz chciałbym tą wiedzę przekazywać innym.

Marcin, Ruby Developer

Zamknij