inFakt księgowi Powrót
Patrycja Kaleta-Bąbka - Księgowa inFakt

Patrycja Kaleta-Bąbka

Biuro rachunkowe prowadzę od 10 lat. Posiadam certyfikat księgowy MF nr 41833/2010. Specjalizuję się w rozliczaniu jednoosobowych działalności gospodarczych działających w branży IT oraz świadczących usługi medyczne, kosmetyczne, edukacyjne, coachingowe, usługi personelu pokładowego. Mam doświadczenie w rozliczaniu podróży służbowych, transakcji krajowych i zagranicznych (np.: faktury za kampanie Google Adwords, Facebook, koszty z Amazon Web Services, serwisów chmurowych, faktury międzynarodowe).

W swojej pracy cenię kontakt z klientem i staram się wspierać go w prowadzeniu biznesu.

Prywatnie lubię fotografię i podróże.

Zadzwoń do mnie: +48 525 196 xxx Pokaż numer Pozostaję do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
Pracuję w biurze rachunkowym w Krakowie, Niepołomicach, Wieliczce. Prowadzę także księgowość klientów z całej Polski online i telefonicznie.
Księgowa współpracuje z inFaktem ponad 10 lat.
Księgowa posiada ubezpieczenie. Ubezpieczenie chroni przedsiębiorcę przed ewentualnymi pomyłkami księgowymi bądź roszczeniami ze strony Urzędu Skarbowego

Wyślij do mnie pytanie

Skontaktuj się ze mną, jeżeli masz pytania dotyczące oferowanej usługi

Jak działa usługa

Włodek Markowicz o inFakt Włodek Markowicz opowiada o tym,
jak wygląda w praktyce usługa inFakt Księgowi

Razem z osobistym Księgowym, w cenie dostajesz aplikację do wystawiania faktur, monitorowania księgowości, przesyłania dokumentów kosztowych oraz opłacania podatków - wszystko to również w wersji mobilnej na telefon.

Jak zgłosić się do usługi?

Pierwszy krok do podjęcia współpracy z nową, zaufaną księgową poprzez aplikację inFakt, to wybranie księgowej dopasowanej do prowadzonej działalności.

Aby porównać dostępne w danym czasie księgowe, ich oferty, kompetencje, specjalizacje i opinie wystawiane przez ich klientów, należy przejść na stronę: https://www.infakt.pl/ksiegowi. Po wyborze księgowej kolejnym krokiem jest założenie bezpłatnego konta w inFakcie. Następnie po potwierdzeniu i opłaceniu wybranego zakresu usług nowa księgowa skontaktuje się telefonicznie w ciągu 24h i... można już zacząć współpracę!
To takie proste.

W jaki sposób podpisywana jest umowa?

Umowa o świadczenie usług księgowych za pośrednictwem inFaktu podpisywana jest w formie elektronicznej.

Po wybraniu księgowej i zakresu usług, uzupełnieniu danych firmy, zaakceptowaniu i podpisaniu umowy, dokonaniu pierwszej płatności przedsiębiorca ma możliwość pobrania w dowolnym czasie następujących dokumentów: umowy, regulaminu, tabeli opłat dodatkowych oraz ogólnych warunków świadczenia usług.

Kiedy warto przenieść księgowość do inFakt?

Wbrew temu, co wciąż sądzi większość przedsiębiorców - przeniesienie księgowości nie jest skomplikowane.

Przedsiębiorca, który dotąd księgował się w innym biurze księgowym czy zatrudniał księgową na etat przekazuje nowej osobistej księgowej następujące dokumenty:

  • ostatnie strony KPiR wskazane przez księgową,
  • ostatnio złożoną deklarację VAT,
  • ostatnio sporządzoną deklarację dotycząca rozliczenia podatku dochodowego.

Każdy z tych dokumentów można przekazać w formie skanu lub zdjęcia
...i to wszystko!

Jak wybrać księgowego?

Łatwiej podjąć trafną decyzję porównując dziesiątki księgowych, którzy udostępniają na swój temat następujące informacje:

  • posiadane doświadczenie,
  • ukończone szkoły i szkolenia,
  • wiarygodne opinie wystawiane przez obsługiwanych klientów,
  • branże, w których specjalizuje się księgowy.

Te informacje wraz z ceną, pozwalają przedsiębiorcy wybrać obsługę księgową najlepiej dopasowaną do jego potrzeb oraz możliwości.

Przedsiębiorca, który np. ma zagranicznych kontrahentów i potrzebuje księgowego posługującego się językiem angielskim oraz ma skomplikowane do rozliczenia koszty, które wymagają doświadczenia i dużej wiedzy, znajdzie księgowego o odpowiednio wysokich kompetencjach i dopasowanej ofercie. Z drugiej strony osoba, która wystawia regularnie faktury jednej czy dwóm firmom i praktycznie nie ma własnych kosztów, również znajdzie odpowiedniego księgowego, który specjalizuje się w obsługiwaniu właśnie takich działalności.

Kto jest odpowiedzialny za prowadzone rozliczenia?

Zgodnie z umową zwartą pomiędzy firmą inFakt, a Klientem za dokumenty przekazywane do ZUS oraz urzędu skarbowego pełną odpowiedzialność ponosi księgowy. Na podstawie udzielonych przez Klienta pełnomocnictw księgowy reprezentuje Klienta przez ZUS oraz urzędem skarbowym, a także składa wszystkie niezbędne dokumenty.

W jaki sposób można kontaktować się z księgowym?

Każdy przedsiębiorca korzystający z księgowości w inFakt otrzymuje dane kontaktowe swojego osobistego księgowego i może je znaleźć również w aplikacji.

Przedsiębiorca może kontaktować się z księgowym na trzy sposoby: telefonicznie, wysyłając SMSy lub poprzez podany e-mail.

Przedsiębiorcy, którzy zamawiając obsługę księgową wybrali opcję spotkań w biurze, mogą również spotkać się ze swoją osobistą księgową.

Dokumenty przedsiębiorca udostępnia księgowej poprzez e-mail lub przez aplikację.

Księgowa odbiera telefony i odpisuje na e-maile oraz SMSy w podanych przez siebie godzinach pracy.

Poza godzinami pracy osobistego księgowego przedsiębiorca może również skorzystać z bezpłatnej pomocy stale dyżurujących księgowych inFakt - od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 - 22:00 pod numerem 22 307 19 18, pod adresem info@infakt.pl i przez czat widoczny w rogu strony.

W jakim terminie należy przesyłać dokumenty do zaksięgowania?

Każdy klient zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów w terminie do 5 dnia miesiąca następnego, za miesiąc poprzedni, który jest rozliczany. Dostępne są trzy możliwe formy przesyłania plików, o których można przeczytać tutaj.

W jakim terminie księgowy jest zobowiązany rozliczyć miesiąc?

Obowiązkiem księgowego jest zaksięgowanie miesiąca każdemu Klientowi w terminie do 18 dnia miesiąca następnego, za miesiąc który jest w danym momencie rozliczany.

Gdzie przechowywane są dokumenty?

Przedsiębiorca chcąc przechowywać papierowe wersje dodawanych do aplikacji inFakt dokumentów czyni to we własnym zakresie, zgodnie z zaakceptowanymi warunkami świadczenia usług. Dokumenty księgowe zgodnie z obowiązującym prawem powinny być przechowywane i bezzwłocznie dostępne dla Urzędu Skarbowego przez okres 5 lat.

Czy mogę zmienić księgowego?

Wraz ze zmianą potrzeb i możliwości firmy, czy zmianą oferty księgowej może pojawić się potrzeba wyboru nowego, lepiej dopasowanego księgowego. Przedsiębiorca w inFakt ma prawo do zmiany księgowego w dowolnym momencie bez podawania przyczyny, a sama zmiana ma bardzo płynny charakter. Kolejny opłacony okres rozliczeniowy rozliczy nowa księgowa.

Wszystko, co musi zrobić przedsiębiorca, to poinformować nas o życzeniu zmiany księgowego na adres: info@infakt.pl. Kolejny krok to po prostu wybór nowej księgowej: www.infakt.pl/ksiegowi/ .

Zastrzegamy sobie prawo do zapytania o przyczyny zmiany w celu podnoszenia jakości usług świadczonych przez księgowych inFakt. Odpowiedź lub jej brak nie są jednak warunkiem zmiany.

Opinie (156)

Wszystkie opinie pochodzą od klientów, których obsługuje Patrycja. Każdy klient inFakt co 3 miesiące ocenia księgowego - poniżej widzisz te oceny.

Zamknij