inFakt stał się dostępny wprost z konta firmowego w Santander Bank Polska. Klientom banku integracja z naszą usługą zajmuje mniej niż minutę i w ocenie pierwszych testerów jest… „aż zbyt prosta”. A dlaczego inFakt i Santander Bank?

Dlaczego inFakt i Santander Bank?

Odsłaniając rąbek tajemnicy biznesowej możemy zdradzić, że… z Santander Bank Polska S.A. połączyła nas mobilność. Mamy wspólne priorytety. Osoby decyzyjne po stronie banku ujęła prostota, z jaką wystawia się faktury elektroniczne i dodaje faktury kosztowe w inFakcie na smartfonach.

Pobrałem aplikację na komórkę, wpisałem NIP firmy i w mniej niż minutę miałem gotową fakturę.

– tak wspomina pierwszy kontakt z inFaktem Adrian Kaczmarek, Dyrektor ds. Zarządzania Projektami i Rozwojem Narzędzi MŚP –

Równie szybko dodałem fakturę kosztową, po prostu robiąc jej zdjęcie. To jest dokładnie to, czego szukaliśmy. Prostota i nowoczesność. Zrozumiałem, że to właśnie chcemy zaoferować naszym klientom, aby jeszcze bardziej mogli się skupić na biznesie. We’re just getting started – to są pierwsze owoce naszego partnerstwa, kolejne już wkrótce.

Jak ten pierwszy kontakt wyglądał z naszej strony?

Z ofertą współpracy przyszedł do nas jeszcze BZ WBK i pozytywnie nas zaskoczył swoim partnerskim podejściem

– mówi Wiktor Sarota, Prezes Zarządu i jeden z założycieli inFaktu –

Wiedziałem, że czeka nas mnóstwo roboty. Bank pozostawił nam dużo przestrzeni, byśmy integrację mogli przeprowadzić zgodnie ze swoim doświadczeniem. To nas mocno zaangażowało.

Na korzyść inFaktu przemawiały też liczby: 10 lat doświadczenia, ponad 460 000 przedsiębiorców, którzy dotąd wybrali inFakt, ponad 14 milionów wystawionych faktur, kilkadziesiąt tysięcy pobrań aplikacji mobilnej oraz jej pozytywne recenzje.

eKsięgowość od inFakt to sprawdzeni księgowi

Przyszłość należy do księgowości w pełni elektronicznej. Zmiany na poziomie UE i Polski w perspektywie najbliższych lat zobowiążą wszystkich przedsiębiorców do porzucenia papieru. inFakt od początku swojego istnienia oswajał dla przedsiębiorców nowe technologie. A czy digitalizacja oznacza, że zawód księgowego staje się zbędny, bynajmniej.

W inFakcie widzimy człowieka za technologią i ułatwiamy współpracę przedsiębiorców z księgowymi. Oswajamy nowe technologie dla obu stron. Pomagamy, prowadzimy szkolenia, wdrażamy nowych zdalnych księgowych inFaktu (ich liczba przekroczyła 140 sprawdzonych osób). Ponadto, wszystkim korzystającym z inFaktu zapewniamy świetną obsługę, dostępną przez 6 dni w tygodniu, od godz. 7 do 22.

Korzyści na start

Klienci Santander Bank zyskują całościowe ułatwienie: jedno konto, jedno logowanie i komplet możliwości.

Zadbaliśmy o taką płynność przechodzenia z konta bankowego do usług księgowych i z powrotem, że w odczuciu użytkownika to jedna bezpieczna usługa.

– mówi Jakub Chudarek, Product Owner w inFakt –

Całość przygotowań zajęła nam kilka miesięcy i jesteśmy dumni z efektu. Już pracujemy nad kolejnymi usprawnieniami, to dopiero początek przygody.

– dodaje.

inFakt dla wszystkich

Opcja integracji konta inFakt z Santander Bank jest opcją dobrowolną. Wszyscy nasi obecni Klienci mogą korzystać z usług inFakt na dotychczasowych zasadach. Współpraca z Santander Bank jest dla nas dodatkowym impulsem do rozwoju, na którym skorzystają wszyscy użytkownicy inFakt. Dane w inFakt są bezpieczne jak w banku.

Więcej o szczegółach integracji dla Klientów Santander Bank i Klientów inFakt można przeczytać tutaj: www.infakt.pl/eksiegowosc-santander.