Protokół likwidacji wyposażenia – wzór

inFakt
Protokół likwidacji wyposażeniaPobierz formularz za darmo w formacie PDF

Wyposażenie, które nabywamy w trakcie prowadzenia firmy może ulec zniszczeniu lub zużyciu. W takiej sytuacji należy sporządzić protokół likwidacji wyposażenia. W ten sposób składniki majątku, których nie ma już fizycznie w firmie zostaną usunięte również z ewidencji księgowej.

Jak wypełnić protokół?

Po prawej stronie przybijamy pieczęć firmową, po lewej wpisujemy miejscowość i datę. Bardzo ważna jest data likwidacji. 

Poszczególne składniki likwidowanego wyposażenia wpisujemy z kolejno przyporządkowanymi liczbami porządkowymi, zawierając nazwę sprzętu, jednostkę miary, ilość, cenę i wartość. Oczywiście trzeba tez zsumować i wpisać łączne wartości poszczególnych składników wyposażenia.

Formularze do pobrania – inFakt

Jeśli szukasz gotowych wniosków i oświadczeń, skorzystaj z darmowych formularzy do pobrania inFakt. Kliknij w przycisk poniżej: