Protokół likwidacji środka trwałego – wzór

inFakt
Protokół likwidacji środka trwałegoPobierz formularz za darmo w formacie PDF

Protokół likwidacji środka trwałego wypełniamy w przypadku zniszczenia lub zużycia danego składnika majątku.

Jak wypełnić protokół?

W lewym górnym rogu uzupełniamy dane firmowe, a w prawym górnym rogu wpisujemy miejscowość i datę likwidacji. Następnie w tabeli wprowadzamy dane dotyczące środka trwałego (środków trwałych) takie jak:

  • numer porządkowy,
  • nazwę składnika majątku,
  • numer inwentarzowy,
  • sposób likwidacji,
  • uwagi.

Koniecznie podać należy też numer pozycji, na której zakończono protokół, dane osób uczestniczących w likwidacji składnika majątku (imię, nazwisko i zajmowane w firmie stanowisko) i osoby sporządzającej protokół oraz złożenie podpisu.

Formularze do pobrania – inFakt

Jeśli szukasz gotowych wniosków i oświadczeń, skorzystaj z darmowych formularzy do pobrania inFakt. Kliknij w przycisk poniżej: