
Protokół likwidacji środka trwałegoPobierz formularz za darmo w formacie PDF
Protokół likwidacji środka trwałego wypełniamy w przypadku zniszczenia lub zużycia danego składnika majątku.
Jak wypełnić protokół?
W lewym górnym rogu uzupełniamy dane firmowe, a w prawym górnym rogu wpisujemy miejscowość i datę likwidacji. Następnie w tabeli wprowadzamy dane dotyczące środka trwałego (środków trwałych) takie jak:
- numer porządkowy,
- nazwę składnika majątku,
- numer inwentarzowy,
- sposób likwidacji,
- uwagi.
Koniecznie podać należy też numer pozycji, na której zakończono protokół, dane osób uczestniczących w likwidacji składnika majątku (imię, nazwisko i zajmowane w firmie stanowisko) i osoby sporządzającej protokół oraz złożenie podpisu.
Polecani Księgowi inFaktu Ocena Cena
Formularze do pobrania – inFakt
Jeśli szukasz gotowych wniosków i oświadczeń, skorzystaj z darmowych formularzy do pobrania inFakt. Kliknij w przycisk poniżej:
Spodobał Ci się ten artykuł?
Podziel się nim ze znajomymi
Podziel się nim ze znajomymi