Oświadczenie o akceptacji faktur przesyłanych drogą elektroniczną

Oświadczenie o akceptacji faktur przesyłanych drogą elektronicznąPobierz formularz za darmo w formacie PDF
Dostarczanie faktur drogą elektroniczną wymaga zgody kontrahenta. Przepisy nie precyzują jednak formy tej akceptacji, oznacza to że możemy sporządzić pisemne oświadczenie, przesłać wiadomość mailową albo wyrazić ustną zgodę.
Opłacenie faktury przesłanej w formie elektronicznej również traktowane jest jako zaakceptowanie takiej formy otrzymywania dokumentów.
Jak wypełnić oświadczenie?
W oświadczeniu uzupełnić należy dane kontrahenta, swojej firmy, aktualny adres mailowy, na który wysyłane mają być dokumenty (faktury, duplikaty tych faktur oraz korekty) oraz oczywiście wpisać datę i złożyć podpis.
Księgowi inFaktu
Ocena
Cena
Formularze do pobrania – inFakt
Jeśli szukasz gotowych wniosków i oświadczeń, skorzystaj z darmowych formularzy do pobrania inFakt.
Spodobał Ci się ten artykuł?
Podziel się nim ze znajomymi
Podziel się nim ze znajomymi