Ewa pracuje w inFakcie od 2014, od początku w dziale sprzedaży. Miłośniczka zwierząt i książek, głównie fantasy.

Drodzy, jak już zauważyliście lub też jeszcze nie, od pewnego czasu staramy się zebrać od Was oceny zarówno programu, jak i naszych usług w skali od 0 do 10. Dzięki temu, chcemy poznać wskaźnik Waszego zadowolenia. Czemu to robimy? Aby pomóc Wam w codziennej pracy.

fifrok NPS

Jak możemy pomóc?

Oprócz ocen, macie możliwość pozostawienia komentarza. Znajdujemy tam najróżniejsze informacje. Wiele z nich napawa nas dumą, bo podkreślacie jak bardzo pomocna jest nasza aplikacja i dzięki właśnie takim opiniom nie odpuszczamy w naszych staraniach. Wszystkie komentarze wnikliwie sprawdzamy i analizujemy. Staramy się odpowiadać na Wasze wiadomości na bieżąco. Tym, którzy chcą dzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami, bardzo dziękujemy za zaangażowanie i zapraszamy aby komentowanie kontynuowali. Na podstawie wiadomości i komentarzy od Was ustalamy priorytety naszych działań w zakresie rozwoju aplikacji. Planujemy także kolejność dodawania nowych funkcji i ułatwień na przyszłość zarówno tą bliższą, jak i dalszą.

W ostatnim czasie nasz dział Obsługi Klienta, który ku naszej uciesze także jest bardzo często przez Was chwalony, stworzył bazę wiedzy. Oprócz podpowiedzi dotyczących aplikacji znajdziecie w niej miejsce, gdzie na bieżąco możecie informować nas o swoich potrzebach. Możecie także głosować na konkretne, wcześniej zgłoszone już przez innych funkcje. Sprawdźcie sami klikając tutaj.

Ekrany i banknoty

Czemu jest to bardzo dobry moment na oceny?

W ciągu ostatnich kilku tygodni, dbaliśmy o podwyższenie poziomu bezpieczeństwa i wydajności w aplikacji. Skupiliśmy uwagę na wzmocnieniu naszego „silnika”, aby aplikacja działała płynnie, bez zacięć i błędów. Cały czas rosnąca ilość użytkowników naszej aplikacji powoduje, że chcemy równocześnie tworzyć dla Was coraz więcej miejsca na przechowywanie danych. Naszą ciężką pracę zwieńczyła przerwa techniczna w działaniu aplikacji, której mamy nadzieję, nie odczuliście gdyż odbywała się w nocy, i oczywiście sukces – czyli większa moc programu! Patrząc na bardzo niskie wskaźniki zużycia mocy, zastanawialiśmy się gdzie się podzialiście, bo aplikacja wykorzystuje tylko jej mały odsetek:)

Na koniec, jeszcze raz dziękujemy za Wasze komentarze i oceny. Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby zaskakiwać Was nowymi rozwiązaniami i ulepszać te, które już dziś są dla Was pomocne.

Załóż testowe konto i korzystaj za darmo

  • Przekonaj się, jak proste jest wystawianie faktur i dbanie o porządek w dokumentach.
  • Dodatkowo otrzymasz bezpłatne wsparcie specjalistów na infolinii.
  • Wypróbuj też naszą wielokrotnie nagradzaną aplikację mobilną.
  • A gdy Twoje potrzeby wzrosną –  rozpocznij przez inFakt współpracę z księgową lub księgowym.

Załóż testowe konto

Masz pytania do artykułu? Odpowiemy w komentarzu.