Jak bezpiecznie zmienić biuro rachunkowe?

Zmiana biura rachunkowego może wydawać się trudnym procesem, ale z inFaktem jest bardzo prosta. Przejdź na All Inclusive, a pomożemy Ci zmienić biuro rachunkowe szybko i bezpiecznie.

Jak wygląda proces przejścia?

Zmiana biura rachunkowego wzbudza czasami niepokój. W końcu ze skarbówką nie ma żartów. A nuż nowe biuro nie otrzyma wszystkich informacji i źle wyliczy podatki? Albo poprzednie biuro nie przekaże wszystkich dokumentów?

Bez obaw – zmiana biura rachunkowego z inFaktem to nic trudnego.

Podczas pierwszej rozmowy z księgowymi inFaktu w sprawie zamówienia All Inclusive, powiedz po prostu, że chcesz skorzystać z pomocy w przenosinach do inFaktu. Udzielimy Ci jej bezpłatnie. Jak to działa?

Aby sprawa pomocy w zmianie biura była zrozumiała i przejrzysta, opiszmy ją w punktach:

  • zamawiasz Księgowość All Inclusive (szczegóły poniżej)
  • zawierasz umowę z inFaktem, a wraz z nią upoważniasz księgowych inFaktu do prowadzenia Twojej dokumentacji
  • podajesz dane adresowe Twojego poprzedniego biura rachunkowego
  • księgowi inFaktu dzwonią do tego biura i umawiają termin odbioru wszystkich niezbędnych dokumentów
  • inFakt wysyła kuriera do Twojego poprzedniego biura, który odbiera całą dokumentację i przywozi ją do inFaktu
  • księgowi inFaktu analizują informacje i bezproblemowo kontynuują rozliczenia

Prosto, szybko i bezpiecznie.

Uwaga: możliwość skorzystania z tej oferty zależy od zapisów w umowie z Twoim poprzednim biurem rachunkowym. W niektórych przypadkach umowa zastrzega, że odbioru dokumentów może dokonać tylko przedsiębiorca osobiście. W takim przypadku również oferujemy wysłanie kuriera po dokumenty – w dowolne miejsce, które poda klient.

Oddajmy głos Agnieszce Barnat, księgowej z 10-letnim doświadczeniem, która w inFakcie pełni rolę szefowej działu księgowości (to ta uśmiechająca się pani ze strony głównej inFakt.pl):

Wiem, że niektórzy przedsiębiorcy obawiają się zmiany biura rachunkowego, ale to nic groźnego i nie ma czego się bać. Wystarczy złożyć zamówienie na All Inclusive, a zadzwonimy do takiego przedsiębiorcy, wszystko omówimy i pomożemy załatwić formalności związane z przenosinami. Wyślemy kuriera do poprzedniego biura lub w miejsce, które poda przedsiębiorca, aby odebrał wszystkie dokumenty. To nic nie kosztuje. Zapraszamy 🙂

Jak zamówić All Inclusive?

Aby dopełnić obrazu prostoty początków korzystania z All Inclusive, przypomnijmy przy okazji jak zamówić tę usługę. Pewnie większość czytelników ma już konto na inFakt.pl, więc najlepiej zalogować się na nie, a następnie:

  • kliknąć w Płatności (prawy górny róg)
  • w ramce Księgowość All Inclusive kliknąć w przycisk Wybierz
  • wpisać NIP i kod z obrazka (dane pobiorą się z automatu) i kliknąć Dalej
  • podać numer telefonu, sprawdzić dane i kliknąć Dalej

To wszystko! Teraz trzeba poczekać na telefon od naszych księgowych – zajmie im to najwyżej 1 dzień roboczy. Zadzwonią do Ciebie i omówisz z nimi szczegóły usługi, a w ciągu kolejnego dnia roboczego wyślą do Ciebie kuriera z umową i upoważnieniami.

Dlaczego All Inclusive to dobra usługa?

A oto kilka faktów, które miejmy nadzieję przekonają Was, że All Inclusive to usługa warta swojej ceny. Oferuje bowiem naprawdę sporo, przy standardowej cenie za księgowość – 150 zł netto miesięcznie.

Za tę kwotę otrzymujecie:

  • bezpieczeństwo i święty spokój – Waszą księgowość przejmują księgowi inFaktu, którzy załatwiają wszystkie formalności i odpowiadają na Wasze pytania nawet późnym wieczorem,
  • podgląd finansów w inFakt.pl – macie dostęp do skanów faktur, podgląd operacji księgowych, historii finansów, szczegółów wyliczenia podatków – wszystko jak na dłoni
  • aplikację do fakturowania – faktury wystawiacie w inFakt.pl korzystając ze wszystkich funkcji Fakturowania Premium,
  • darmowego kuriera – co miesiąc w umówionym terminie i w umówione miejsce (które sami podajecie) wysyłamy kuriera po dokumenty (usługa w cenie).

Cóż, nie pozostaje nic innego, jak przejść na All Inclusive 🙂