Jak budować markę Księgowego w Internecie

Co się pojawi kiedy wpiszesz swoje imię i nazwisko w wyszukiwarce Internetowej? Warto to sprawdzić, zwłaszcza jeżeli należysz do tych, którzy nigdy tego nie robili, bo możesz być pewien, że Twoi klienci owszem. Naturalnym działaniem przedsiębiorcy jest sprawdzanie wszystkiego w Internecie przed podjęciem współpracy. Łatwość dostępu do informacji dodatkowo potęguje to zachowanie. Z tego artykułu dowiesz się jak za darmo budować markę księgowego i jakie masz możliwości zarządzania tym co wyświetli się klientowi po wpisaniu Twojego nazwiska w wyszukiwarce.

Buduj markę Księgowego – stwórz swój profil

Niezależnie od tego czy w danym momencie aktywnie poszukujesz klientów do swojego biura rachunkowego, czy nie, to warto zadbać o swoją markę w Internecie. Dobrze jest kiedy masz wpływ na informacje jakie można znaleźć na Twój temat w sieci. W największej Bazie Księgowych w Polsce, którą budujemy masz możliwość stworzenia własnego profilu, którym możesz bezpłatnie zarządzać. Im więcej dodasz unikalnych treści w profilu tym wyżej znajdziesz się w wyszukiwarce, i tym większa ilość zapytań od potencjalnych Klientów. Od informacji jakie zawrzesz w swoim profilu zależy, którzy przedsiębiorcy wybiorą właśnie Ciebie na swojego księgowego.
Baza ksiegowych


Unikalny opis

Zacznij od stworzenia swojego opisu, pozwala on przedsiębiorcy poznać swojego przyszłego księgowego. Pomaga budować pierwsze wrażenie. W opisie można zawrzeć informacje o tym jak wygląda Twoja współpraca z Klientami, jakie jest Twoje doświadczenie, ale też mile widziane jest np. kilka słów na temat hobby. Treść opisu wpływa na to, na którym miejscu wśród wyników wyszukiwarki Internetowej znajdzie się Twój profil. Ważne jest, aby treść była unikalna, taka która nie pojawia się w innych miejscach w sieci.

Dodaj swoje zdjęcie

Warto dodać zdjęcie do swojego profilu, przyciąga ono uwagę, a także pomaga budować pierwsze wrażenie. Przedsiębiorcy chętniej nawiązują pierwszy kontakt kiedy widzą z kim bezpośrednio będą rozmawiać. Wynika to z tego, że łatwiej z punktu widzenia socjologicznego jest nam rozpocząć współpracę z kimś kogo znamy imię, nazwisko, widzimy zdjęcie, niż kontaktować się z enigmatycznym biurem za pomocą zbiorowego maila „kontakt@biuro.pl”.

Godziny kontaktu

Zaznacz w jakich godzinach najchętniej odpowiadasz na pytania przedsiębiorców, których rozliczasz. Odpowiedź może się wydawać oczywista ale wcale tak nie jest. Z naszego doświadczenia warto jeszcze przed podjęciem współpracy określić takie detale. Dzięki temu przedsiębiorca, który np. najchętniej rozmawia ze swoim księgowym wieczorem, żeby w ciągu dnia móc zając się swoją firmą, ma możliwość znaleźć księgowego, który również preferuje taki tryb pracy.

Branże, które rozliczasz

Każdy księgowy ma branże, w których się specjalizuje i lubi rozliczać przedsiębiorców, którzy w nich działają. Również przedsiębiorcy preferują współpracę z księgowym, który ma już doświadczenie w rozliczaniu podobnych firm. Od tego jakie branże, w których się specjalizujesz zaznaczysz w swoim profilu zależy, którzy przedsiębiorcy będą wybierać Ciebie na swojego księgowego.
baza księgowych

Zdobywaj nowych Klientów

Profil w Bazie Księgowych możesz zarówno Ty, jak i Twoi Klienci łatwo udostępniać np. w mediach społecznościowych. Umożliwia to Klientom polecanie Twoich usług księgowych swoim znajomym. Każdy profil ma również własny unikalny adres www, który możesz przesłać w mailu, czy zawrzeć na własnej stronie internetowej.
Posiadając swój profil w Ogólnopolskiej Bazie Księgowych dajesz się znaleźć nowym potencjalnym Klientom. Najczęściej klienci, którzy trafią do Ciebie poprzez Bazę Księgowych będą użytkownikami Programu do Fakturowania inFakt. W następnym artykule przeczytasz jakie niesie to za sobą korzyści.
Zachęcam do dbania o swoją markę księgowego i życzę powodzenia w tym działaniu. Więcej informacji o budowaniu marki w Internecie pojawi się na bezpłatnych szkoleniach organizowanych w ramach Ogólnopolskiej Akademii inFakt, Zapraszam!