Jedną z największych zalet mobilnych narzędzi do rozliczeń i zarządzania finansami, jest możliwość podglądu danych z każdego miejsca. Podobnie jest w przypadku aplikacji mobilnej inFakt – dzięki funkcjonalnej wyszukiwarce Klienci sprawnie mogą odnaleźć wszystkie potrzebne informacje.
Wyszukiwarka w aplikacji inFakt – dostępna na trzech systemach
Wyszukiwarka jest jedną z funkcjonalności, która dostępna jest dla wszystkich użytkowników aplikacji mobilnych inFakt. Można z niej korzystać na urządzeniach z systemem operacyjnym iOS lub Android.
Aby uruchomić wyszukiwarkę wystarczy wejść w boczne menu i wybrać „Szukaj” – na urządzeniach z systemem iOS lub Android.
Szybkie wyszukiwanie faktur
Jednym z elementów, które można przeszukiwać za pomocą wyszukiwarki są faktury. Użytkownik podając wybrane dane może wyszukać zapisane w systemie dokumenty. Wystarczy podać przynajmniej jeden parametr, np.
- klienta, któremu wystawiono fakturę,
- okres, w jakim dokument został stworzony,
- zakres kwot na fakturze,
- status dokumentu.
Kontrahenci i produkty – dane zawsze pod ręką
Wyszukiwarka pozwala również na sprawne wyszukiwanie kontrahentów oraz produktów. Aby znaleźć zapisanego w systemie klienta lub sprzedawcę, wystarczy podać jedną z danych: jego nazwę, adres e-mail lub NIP.
Z kolei wpisując w wyszukiwarce PKWiU, jednostkę miary lub nazwę, użytkownik może w łatwy sposób wyszukać dodane w aplikacji produkty.
Wyszukiwarka kosztów
Dla Klientów korzystających z usługi Programu do Księgowości lub Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego wyszukiwarka posiada jeszcze jedną, dodatkową funkcję. Można z jej pomocą wyszukać dodane do systemu koszty firmowe. Aby to zrobić wystarczy uzupełnić jeden z parametrów wyszukiwania np. sprzedawcę, datę wystawienia dokumentu kosztowego lub aktualny status kosztu.
Podziel się nim ze znajomymi