Integracje z inFaktem za pomocą API
Coraz częściej różnego rodzaju aplikacje integrują się z inFaktem za pomocą dostępnego inFakt API. Dzięki temu funkcjonalność zewnętrznych aplikacji wzrasta np. o możliwości automatycznego wystawiania faktur. Poniżej prezentujemy listę aplikacji, które są zintegrowane z inFaktem.
Posiadasz własną integrację? Zgłoś się do nasBaselinker
System BaseLinker zawiera rozbudowany manager zamówień. Automatyzuje on wiele zadań sprzedawcy i ułatwia zarządzanie sprzedażą. Może on importować zamówienia z wielu źródeł (m.in. z Allegro, eBay, ze sklepu internetowego). Obsługuje także zamówienia składane telefonicznie lub osobiście, dzięki czemu może stanowić centralny system obsługi zamówień ze wszystkich źródeł.
Wbudowany w BaseLinkera moduł faktur, umożliwia automatyczne przekazywanie utworzonych faktur do systemu księgowości internetowej inFakt.pl. Faktury mogą być eksportowane pojedynczo (od razu w momencie utworzenia) lub grupowo (podczas ręcznego uruchomienia eksportu). Po wyeksportowaniu faktury BaseLinker umożliwia pobranie domyślnego wydruku faktury lub wydruku bezpośrednio z serwisu inFakt.pl.
WooCommerce
Wtyczka rozszerzająca możliwości sklepu opartego o WooCommerce o integrację z programem do faktur online inFakt. Dzięki integracji będziesz mieć możliwość generowania faktur VAT i proform dla zamówień prosto z poziomu WooCommerce. Wtyczka umożliwia automatyczne lub ręczne generowanie faktury wraz z pytaniem do klienta czy chce otrzymać dokument.
Funkcje wtyczki:
Wbudowany w BaseLinkera moduł faktur, umożliwia automatyczne przekazywanie utworzonych
- Wystawienie faktur VAT i proform do zamówień WooCommerce
- Automatyczne i ręczne wystawianie faktur
- Możliwość wyboru przez klienta czy chce otrzymać fakturę
- Automatyczna lub ręczna wysyłka faktur do klientów
- Możliwość definiowania statusu zamówienia, dla którego będą automatycznie wystawiane faktury
- Automatyczne oznaczanie faktur jako opłacone przy zmianie statusu zamówienia
Shoplo
Specjalnie przygotowany dodatek łączy sklep na Shoplo z kontem w inFakcie – umożliwia łatwe i szybkie generowanie faktur z zamówień w sklepie w inFakt. Z pomocą tego dodatku można automatycznie lub ręcznie wystawiać faktury po złożeniu nowego zamówienia w sklepie, pobierać faktury w plikach pdf czy też wysyłać faktury do klientów.
Publigo
Publigo to system do obsługi i sprzedaży kursów internetowych bazujący na oprogramowaniu WordPress. Jest to rozwiązanie, które otrzymujesz na własność, dzięki czemu masz nad nim pełną kontrolę i pozostajesz „na swoim”. Integracja z inFaktem pozwala na automatyczne wystawianie i wysyłanie faktur do klienta.
Centrium
Centrium to aplikacja, która pozwala przechowywać i dzielić się ze swoim zespołem informacjami o klientach (osobach i firmach), ułatwi planowanie pracy całego zespołu przy użyciu list zadań, kalendarzy i projektów. Po włączeniu integracji z inFaktem, wystawienie faktury na podstawie transakcji to tylko jedno kliknięcie. Centrium samo zadba o synchronizację danych kontahenta w Infakcie, ustawienie kwot i dodanie odpowiednich pozycji.
Mantreo
Mantreo to program kompleksowo wspomagający zarządzanie projektami w biurze tłumaczeń – od tworzenia wycen, cenników, przez zarządzanie projektami, bazami tłumaczy i klientów, aż do fakturowania i rozliczania dostawców. W Mantreo oprócz stworzenia bazy klientów i tłumaczy, można zapisać i efektywnie przeprowadzać wszystkie swoje projekty – planować zadania w czasie, znaleźć najlepszych wykonawców, wygenerować profesjonalną wycenę w PDF, wysłać wiadomość do klienta, tłumacza, a także wystawić fakturę.
Wystarczy kilka kliknięć, aby z poziomu projektu w Mantreo wystawiać faktury w inFakcie z zachowaniem dotychczasowej numeracji, wyglądu dokumentów i wszystkich pozostałych danych. Przeglądanie wystawionych w ten sposób faktur dostępne jest w obu programach.
MyVOD
myVOD to narzędzie, które pozwoli Ci zbudować i prowadzić własny serwis do sprzedaży kursów i materiałów wideo. To prostsze niż myślisz i nie wymaga od Ciebie żadnej wiedzy technicznej. Zakładasz konto w myVOD, tworzysz wygląd serwisu za pomocą wizualnego edytora, podpinasz system płatności on-line, dodajesz materiały wideo, grupujesz je w kursy, uruchamiasz sprzedaż i zarabiasz!
Probe
Z getprobe.io zrozumiesz podstawowe i zaawansowane metryki finansowe swojego biznesu. Na podstawie faktur wystawionych przez inFakt zaprezentujemy dane o klientach, przychodach, metryki SaaS. Segmentacja tych danych pozwoli Ci lepiej zrozumieć jak rozwijać firmę.
Fakturki
Wewnętrzna aplikacja, której autorem jest Członek Towarzystwa Biznesowego SA.
Fakturki umożliwiają półautomatyczne oznaczania faktur w InFakcie jako opłaconych. Proces jest prosty.
- 1. Ściągnięcie pliku CSV z banku za interesujący okres czasu
- 2. Wgranie pliku CSV do programu Fakturki
- 3. Fakturki wyszukują i dopasowują przelewy z wystawionymi fakturami
- 4. Fakturki pytają się o akceptację znalezionych par
- 5. Fakturki wysyłają sygnał do InFaktu, aby oznaczyć jako opłacone wyszukane pary
Główne korzyści:
- Oszczędność czasu
- Ograniczenie czynnika ludzkiego w błędnym oznaczeniu faktur
KafelmanINT
Moduł firmy kafelman oferuje synchronizacje stanów magazynowych i cen z programu Infakt do sklepu Shoper, parując produkt po kodzie EAN lub SKU. Synchronizacja stanów magazynowych odbywa się po API i jest wykonywana co godzinę. Dodatkowo firma kafelman oferuje możliwość przygotowania innych integracji z zewnętrznymi systemami.
Sky-Shop
Integracja umożliwia generowanie faktur bezpośrednio z oprogramowania Sky-Shop dla zamówień pochodzących ze wszystkich obsługiwanych kanałów sprzedaży internetowej. Obejmuje m.in.:
- pojedyncze i masowe wystawianie dokumentów oraz
- wysyłanie faktury na maila klienta
- wiązanie metod płatności w systemie z metodami płatności w inFakcie
- pobieranie danych klienta prosto z zamówienia
- obsługę numeracji i pola z uwagami
TrisoSHOP
Wbudowana integracja z oprogramowaniem sklepu internetowego TrisoSHOP umożliwiająca wystawianie faktur do zamówień bezpośrednio w panelu administracyjnym:
- pojedyncze i masowe wystawianie dokumentów
- automatyczna wysyłka faktur na maila klienta
- udostępnianie dokumentów w panelu klienta
- pobieranie danych bezpośrednio z karty zamówienia
Apilo
Apilo to system kompleksowo wspierający zarządzanie sprzedażą internetową. To program do obsługi sprzedaży i nie tylko. Apilo umożliwia również dostęp do obsługi sprzedaży z nielimitowanej ilości kont w tych i wielu innych portalach aukcyjnych oraz e-sklepach.
Zgłoś swoją aplikację
Jeśli Twoja aplikacja jest zintegrowana z inFaktem za pomocą API, poinformuj nas o tym,
a jej opis pojawi się w tej sekcji!