Integracje z inFakt za pomocą API
Wprowadzenie
Coraz częściej różnego rodzaju aplikacje integrują się z inFakt za pomocą dostępnego inFakt API. Dzięki temu funkcjonalność zewnętrznych aplikacji wzrasta np. o możliwości automatycznego wystawiania faktur. Poniżej prezentujemy listę aplikacji, które są zintegrowane z inFakt.
WooCommerce
Wtyczka rozszerzająca możliwości sklepu opartego o WooCommerce o integrację z programem do faktur online inFakt. Dzięki integracji będziesz mieć możliwość generowania faktur VAT i proform dla zamówień prosto z poziomu WooCommerce. Wtyczka umożliwia automatyczne lub ręczne generowanie faktury wraz z pytaniem do klienta czy chce otrzymać dokument.
Funkcje wtyczki:
* Wystawienie faktur VAT i proform do zamówień WooCommerce.
* Automatyczne i ręczne wystawianie faktur.
* Możliwość wyboru przez klienta czy chce otrzymać fakturę.
* Automatyczna lub ręczna wysyłka faktur do klientów.
* Możliwość definiowania statusu zamówienia, dla którego będą automatycznie wystawiane faktury.
* Automatyczne oznaczanie faktur jako opłacone przy zmianie statusu zamówienia.
* Wsparcie dla płatności za pobraniem i dodatkowych opłat w zamówieniu.
* Możliwość modyfikacji pola NIP przez wtyczkę Edycja Pól Zamówienia.
Więcej informacji można znaleźć na stronie wpdesk.pl
Shoplo
Specjalnie przygotowany dodatek łączy sklep na Shoplo z kontem w inFakt – umożliwia łatwe i szybkie generowanie faktur z zamówień w sklepie w inFakt. Z pomocą tego dodatku można automatycznie lub ręcznie wystawiać faktury po złożeniu nowego zamówienia w sklepie, pobierać faktury w plikach pdf czy też wysyłać faktury do klientów.
Więcej informacji można znaleźć na stronie shoplo.pl.
BaseLinker
System BaseLinker zawiera rozbudowany manager zamówień. Automatyzuje on wiele zadań sprzedawcy i ułatwia zarządzanie sprzedażą. Może on importować zamówienia z wielu źródeł (m.in. z Allegro, eBay, ze sklepu internetowego). Obsługuje także zamówienia składane telefonicznie lub osobiście, dzięki czemu może stanowić centralny system obsługi zamówień ze wszystkich źródeł.
Wbudowany w BaseLinkera moduł faktur, umożliwia automatyczne przekazywanie utworzonych faktur do systemu księgowości internetowej inFakt.pl. Faktury mogą być eksportowane pojedynczo (od razu w momencie utworzenia) lub grupowo (podczas ręcznego uruchomienia eksportu). Po wyeksportowaniu faktury BaseLinker umożliwia pobranie domyślnego wydruku faktury lub wydruku bezpośrednio z serwisu inFakt.pl.
Więcej informacji można znaleźć na stronie baselinker.com.
Centrium
Centrium to aplikacja, która pozwala przechowywać i dzielić się ze swoim zespołem informacjami o klientach (osobach i firmach), ułatwi planowanie pracy całego zespołu przy użyciu list zadań, kalendarzy i projektów. Po włączeniu integracji z inFakt, wystawienie faktury na podstawie transakcji to tylko jedno kliknięcie. Centrium samo zadba o synchronizację danych kontahenta w Infakt, ustawienie kwot i dodanie odpowiednich pozycji.
Więcej informacji można znaleźć na stronie centriumcrm.com.
Mantreo
Mantreo to program kompleksowo wspomagający zarządzanie projektami w biurze tłumaczeń – od tworzenia wycen, cenników, przez zarządzanie projektami, bazami tłumaczy i klientów, aż do fakturowania i rozliczania dostawców. W Mantreo oprócz stworzenia bazy klientów i tłumaczy, można zapisać i efektywnie przeprowadzać wszystkie swoje projekty – planować zadania w czasie, znaleźć najlepszych wykonawców, wygenerować profesjonalną wycenę w PDF, wysłać wiadomość do klienta, tłumacza, a także wystawić fakturę.
Wystarczy kilka kliknięć, aby z poziomu projektu w Mantreo wystawiać faktury w inFakt z zachowaniem dotychczasowej numeracji, wyglądu dokumentów i wszystkich pozostałych danych. Przeglądanie wystawionych w ten sposób faktur dostępne jest w obu programach.
Więcej informacji można znaleźć na stronie mantreo.pl.
Publigo
Publigo to system do obsługi i sprzedaży kursów internetowych bazujący na oprogramowaniu WordPress. Jest to rozwiązanie, które otrzymujesz na własność, dzięki czemu masz nad nim pełną kontrolę i pozostajesz „na swoim”. Integracja z inFakt pozwala na automatyczne wystawianie i wysyłanie faktur do klienta.
Więcej informacji można znaleźć na stronie publigo.pl/.
Fakturki
Wewnętrzna aplikacja, której autorem jest Członek Towarzystwa Biznesowego SA.
Fakturki umożliwiają półautomatyczne oznaczania faktur w InFakt jako opłaconych.
Proces jest prosty.
1. Ściągnięcie pliku CSV z banku za interesujący okres czasu
2. Wgranie pliku CSV do programu Fakturki
3. Fakturki wyszukują i dopasowują przelewy z wystawionymi fakturami
4. Fakturki pytają się o akceptację znalezionych par
5. Fakturki wysyłają sygnał do InFakt, aby oznaczyć jako opłacone wyszukane pary
Główne korzyści:
1. Oszczędność czasu
2. Ograniczenie czynnika ludzkiego w błędnym oznaczeniu faktur
inPorter
Za pomocą aplikacji inPorter można importować rozliczenia miesięczne otrzymywane od Uber lub Taxify do inFakt. Nie ma konieczności manualnego wprowadzania faktur przychodowych – wystarczy kilka kliknięć, a faktury automatycznie zaimportują się na konto w inFakt. Aplikacja ma za zadanie ułatwić życie kierowcom lub księgowym. Kierowca Uber lub Taxify otrzymuje zestawienia faktur przychodowych, wystawionych w jego imieniu przez Uber lub Taxify. Jeśli samodzielnie prowadzi swoją księgowość, to musi w jakiś sposób wprowadzać takie faktury do inFakt. Jeśli natomiast księgowość kierowcy prowadzi księgowa z inFakt, to księgowa musi wprowadzać takie faktury do systemu. Ręczne przepisywanie danych zajmuje zbyt wiele czasu. Dlatego też powstała ta aplikacja – dla kierowców lub księgowych prowadzących księgowość kierowcom Uber lub Taxify w inFakt. Korzystanie z aplikacji jest darmowe.
Więcej informacji można znaleźć na stronie inporter.wdz.net.pl/.
emSzmal 3
Integracja pozwala zautomatyzować proces wprowadzania informacji o płatnościach za faktury, na podstawie operacji bankowych pobranych bezpośrednio z serwisu bankowości internetowej banku.
Więcej informacji można znaleźć na stronie emszmal.pl.
kafelmanINT
Moduł firmy kafelman oferuje synchronizacje stanów magazynowych i cen z programu Infakt do sklepu Shoper, parując produkt po kodzie EAN lub SKU. Synchronizacja stanów magazynowych odbywa się po API i jest wykonywana co godzinę. Dodatkowo firma kafelman oferuje możliwość przygotowania innych integracji z zewnętrznymi systemami.
Więcej informacji można znaleźć na stronie kafelman.com.
myVOD
myVOD to narzędzie, które pozwoli Ci zbudować i prowadzić własny serwis do sprzedaży kursów i materiałów wideo. To prostsze niż myślisz i nie wymaga od Ciebie żadnej wiedzy technicznej. Zakładasz konto w myVOD, tworzysz wygląd serwisu za pomocą wizualnego edytora, podpinasz system płatności on-line, dodajesz materiały wideo, grupujesz je w kursy, uruchamiasz sprzedaż i zarabiasz!
Więcej informacji można znaleźć na stronie myvod.io.
Probe
Z getprobe.io zrozumiesz podstawowe i zaawansowane metryki finansowe swojego biznesu. Na podstawie faktur wystawionych przez inFakt zaprezentujemy dane o klientach, przychodach, metryki SaaS. Segmentacja tych danych pozwoli Ci lepiej zrozumieć jak rozwijać firmę.
Więcej informacji można znaleźć na stronie getprobe.io.
Zgłoś swoją aplikację
Jeśli Twoja aplikacja jest zintegrowana z inFakt za pomocą API, poinformuj nas o tym, a jej opis pojawi się w tej sekcji.