Menu

Biuro Rachunkowe
w Nowym Dworze Mazowieckim

Księgując firmę w inFakcie masz osobistą księgową, którą samodzielnie wybierasz, oraz aplikację do bezpiecznej wymiany dokumentów i fakturowania w cenie. Zaufanie jest fundamentem naszych usług. Poznaj opinie Klientów inFaktu.

Biuro Rachunkowe inFakt
Sprawdź nas teraz! Rejestracja

Sprawdź nasze usługi
w Nowym Dworze Mazowieckim

Hasło musi zawierać:
  • 8 znaków lub więcej
  • Małe i wielkie litery
  • Przynajmniej jedną cyfrę

Moc hasła:

Dla bezpieczeństwa stwórz mocne hasło, którego nie używasz na innych stronach.

Oferta biura rachunkowego w Nowym Dworze Mazowieckim plus darmowa aplikacja mobile i www

Dzięki takiemu rozwiązaniu księgowa z Nowego Dworu Mazowieckiego dba o wszystkie Twoje sprawy księgowe, a Ty poprzez aplikację inFakt w wersji www oraz mobile wszystkie sprawy załatwisz z księgową przez internet.

Aplikacja www oraz mobile
są w pełni zintegrowane

Poznaj 5 powodów, dlaczego warto nas wybrać!

Korzystaj z usług księgowej
z Nowego Dworu Mazowieckiego

Samodzielnie wybrana księgowa poprowadzi księgowość Twojej firmy. Będzie Cię reprezentować przed urzędem skarbowym i ZUS-em oraz odpowiadać na pytania w kwestiach podatkowych. Dowiedz się więcej

Biuro Rachunkowe inFakt

Dostarczaj faktury
bez przejeżdżania przez
Nowy Dwór Mazowiecki

Wszystkie faktury kosztowe przesyłaj za pomocą aplikacji inFakt. Dowiedz się więcej

Monitoruj opłaty dla
urzędów w Nowym Dworze Mazowieckim

W każdym momencie sprawdzaj wysokość opłat, które czekają Cię w przyszłości. Monitoruj ich terminy oraz statusy. Nie czekaj na koniec miesiąca, aby poznać wysokość podatków! Dowiedz się więcej

Wystawiaj faktury
w intuicyjnej aplikacji

Wystawiaj fakturę podając tylko NIP klienta, a reszta jego danych uzupełni się automatycznie! Monitoruj statusy i wysyłaj przypomnienia o przekroczonym terminie płatności za faktury. Dowiedz się więcej

Kontaktuj się z księgową
gdziekolwiek jesteś

Niezależnie w jakiej dzielnicy mieszkasz, korzystaj z porad dedykowanej księgowej. Kontaktuj się z nią telefonicznie, za pomocą e-maila lub czatu. Dowiedz się więcej

Dedykowana księgowa

Korzystaj ze wsparcia księgowego lub księgowej, którego sam wybierzesz z naszej bazy w trakcie zamawiania usługi.


Dedykowana księgowa będzie:

  • księgować Twoje koszty
  • wysyłać deklaracje podatkowe do urzędów
  • reprezentować Cię przed urzędami
  • odpowiadać na wszystkie pytania w kwestiach podatkowych
  • odpowiadać za Twoje rozliczenie

Księgowa zadba o wszystkie Twoje sprawy podatkowo-księgowe, Ty będziesz mógł się zająć swoim biznesem.

Dzięki długim godzinom pracy naszych księgowych, kadrowych, specjalistów ds. podatków oraz doradców możesz liczyć na wsparcie w sprawach księgowych od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7 do 22.

Biuro Rachunkowe inFakt

Przesyłanie kosztów

Przesyłaj dokumenty oraz faktury kosztowe przez Internet zamiast osobiście dostarczać je swojej księgowej. Oszczędzaj czas i w pełni skup się na prowadzeniu biznesu.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Dodawaj koszty w aplikacji www przeciągając plik z pulpitu do okna przeglądarki. Wysyłaj e-mailem dokumenty i faktury kosztowe na Twój dedykowany adres w domenie inFakt.

Rób zdjęcia dokumentów za pomocą aplikacji inFakt i przesyłaj je bezpośrednio do swojej księgowej.

Monitoring opłat podatkowo – skarbowych

Na bieżąco sprawdzaj stan zobowiązań finansowych Twojej firmy. Monitoruj czekające Cię opłaty oraz ich statusy. Otrzymuj powiadomienia o zbliżających się terminach zapłaty.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Sprawdzaj wysokość aktualnych opłat z danego miesiąca lub kwartału oraz kwoty opłat prognozowanych.

Nie czekaj do końca miesiąca, aby poznać wysokość podatków oraz składek ZUS. Na bieżąco monitoruj aktualną wysokość należności.

Korzystaj z przejrzystego timeline’a i rozbudowanych informacji podatkowych takich jak KPiR.

Wystawianie faktur

Wystawiaj faktury w prostym i intuicyjnym programie w zaledwie kilka chwil. Korzystaj z gotowych wzorów faktur i automatycznego uzupełniania danych.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Wystawiaj wszystkie rodzaje dokumentów – faktury VAT, marże, korygujące, zaliczkowe i proformy. zapisuj je jako PDF lub wysyłaj bezpośrednio z aplikacji na adres e-mail klienta.

Dla zagranicznych kontrahentów generuj faktury w języku angielskim oraz obcych walutach.

Wystawiaj spersonalizowane faktury z logo Twojej firmy. Korzystaj z gotowych wzorów graficznych lub Twórz własne projekty.

Kontakt z księgową

Wystawiaj faktury w prostym i intuicyjnym programie w zaledwie kilka chwil. Korzystaj z gotowych wzorów faktur i automatycznego uzupełniania danych.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Korzystaj z dodatkowego wsparcia specjalistów ds. podatków, kadr i płac oraz porad technicznych dotyczących aplikacji inFakt.

Kontaktuj się z Działem Obsługi Klienta przez 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7 do 22).

Korzystaj z różnych form kontaktu. Do dyspozycji będziesz miał bezpośredni numer telefonu od księgowej, adres e-mail oraz chat.

Media o nas

Pobierz za darmo aplikacje
inFakt na swój telefon

  • Pobierz z App Store Aplikacja do fakturowania i księgowości.
    Dostępna w wersji na iPhone oraz iPad
  • Pobierz z Google play Aplikacja do fakturowania i księgowości.
    Dostępna w wersji na smartphone oraz tablet.

Znajdź księgowego dla siebie

Zweryfikowane biura rachunkowe oraz księgowi w jednym miejscu.
Sprawdź opinie o księgowym i zamów jego usługi.

Jakie są możliwości wyboru biur rachunkowych
w Nowym Dworze Mazowieckim?

Jest tu niejedno biuro godne zaufania, które od wielu lat obsługuje wiernych klientów. Może co miesiąc będziesz musiał odwozić do niego dokumenty rezygnując w tym czasie z pracy. Komplet dokumentacji księgowej Twojej firmy będzie zamknięty w segregatorach niedostępnych po 18:00 i w weekendy.

Zobacz porównanie klasycznego biura rachunkowego i nowoczesnej księgowości dla firm w inFakcie. Zobacz porównanie

Sporządzasz spis z natury? Dowiedz się, co powinieneś ująć w spisie i jak możemy pomóc.

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą zobowiązane są do sporządzenia spisu z natury w określonych sytuacjach. Przedsiębiorca otwierający firmę w trakcie roku podatkowego ma obowiązek wykonać spis z natury na dzień rozpoczęcia działalności gospodarczej. Później taka konieczność powstaje zawsze na dzień 1-go stycznia i 31-go grudnia, czyli na początek i na koniec każdego roku podatkowego. Jeżeli przedsiębiorca podejmie decyzję o likwidacji działalności będzie trzeba również sporządzić spis z natury na dzień likwidacji.

inFakt udziela pomocy przy sporządzaniu spisu z natury. Dowiedz się więcej

Nie masz jeszcze firmy?
Założymy ją za Ciebie, zapytaj o szczegóły

Hasło musi zawierać:
  • 8 znaków lub więcej
  • Małe i wielkie litery
  • Przynajmniej jedną cyfrę

Moc hasła:

Dla bezpieczeństwa stwórz mocne hasło, którego nie używasz na innych stronach.

Spis z natury – co to jest, kogo dotyczy, kiedy

Naczelnik urzędu skarbowego ma także prawo zażądać sporządzenia dodatkowego spisu z natury u przedsiębiorcy. Remanent wykonywany na początek i na koniec roku podatkowego nie wymaga zawiadamiana o tym fakcie urzędu skarbowego. W pozostałych wyżej wymienionych przypadkach konieczne będzie zawiadomienie naczelnika właściwego urzędu skarbowego o takim zamiarze w formie pisemnej. Obowiązuje termin przynajmniej 7 dni przed datą sporządzenia spisu. Jeżeli przedsiębiorca chce w trakcie roku podatkowego sporządzić dodatkowy remanent to oczywiście ma do tego prawo, ale również musi pamiętać o obowiązku zawiadomienia odpowiedniego urząd skarbowego przed sporządzeniem spisu.

Spis z natury powinien przede wszystkim odzwierciedlać rzeczywisty stan składników majątku, które muszą być w nim ujęte. Ważne jest by był wykonany w sposób staranny i trwały.

Elementy niezbędne jakie powinien zawierać spis z natury to: imię i nazwisko przedsiębiorcy; datę wykonania spisu; kolejny numer pozycji arkusza remanentu; szczegółowe określenie towaru i innych składników majątku; jednostkę miary; ilość stwierdzoną w czasie spisu, cenę w złotych i groszach za jednostkę miary; wartość wynikającą z przemnożenia ilości towaru przez jego cenę jednostkową; łączną wartość spisu z natury; klauzulę „Spis zakończono na pozycji…”; podpisy osób sporządzających spis, oraz podpis przedsiębiorcy.

Remanent nie dotyczy składników majątku takich jak wyposażenie czy środki trwałe. W spisie z natury należy natomiast ująć: towary handlowe; materiały podstawowe; materiały pomocnicze; wyroby gotowe; produkcję niezakończoną; braki; odpady; nieużyte w toku produkcji materiały,surowce.

Po sporządzeniu spisu z natury masz obowiązek dokonać jego wyceny. Obowiązuje termin 14 dni od dnia zakończenia remanentu. Wartość spisu należy wpisać do PKPiR, gdyż ma ona bezpośredni wpływ na osiągnięty dochód w danym roku podatkowym. Spis powinien być wpisany do podatkowej książki przychodów i rozchodów według poszczególnych rodzajów jego składników lub jedną pozycją stanowiącą sumę wszystkich składników, jakie obejmuje spis.

Nie należy wyceniać towarów wprowadzonych do firmy, na które nie masz dowodów zakupu. W spisie ujmujesz je z kwotą 0 zł. W spisie muszą też znaleźć się towary stanowiące Twoją własność, ale znajdujące sie poza przedsiębiorstwem. Jeżeli na terenie przedsiębiorstwa są również towary obce na dzień sporządzenia remanentu, ujmujesz je w spisie, ale nie wyceniasz tych składników majątku. W przypadku braku składników majątku, które ujmuje się w spisie z natury należy sporządzić remanent zerowy. Taka sytuacja często ma miejsce w przypadku działalności usługowej.

Jeżeli masz pytania dotyczące sporządzania i wyceny spisu z natury skontaktuj się z nami. Postaramy się wyjaśnić wszelkie wątpliwości jakie nasuną się przy sporządzaniu remanentu.

Porównanie biur rachunkowych

Jakie biuro rachunkowe wybrać? Poznaj różnice pomiędzy klasycznym biurem rachunkowym, a nowoczesną księgowością w inFakcie.

Tradycyjne biuro rachunkowe Księgowość w inFakcie
Samodzielnie wybrana księgowa Różnie Tak
Obszar działania Działa tylko w 1 miejscu Działa na terenie całego kraju
Godziny pracy W większości przypadków wsparcie księgowych pon – pt: 9 – 17 Długie godziny wsparcia księgowych, pon. – sob. 7 – 22
Czas księgowania Dopiero na koniec miesiąca znasz wysokość podatków do zapłacenia Codziennie masz podgląd do aktualnej wysokości podatków do zapłacenia
Przekazywanie dokumentów do księgowej Osobisty dowóz dokumentów i faktur kosztowych do biura rachunkowego Dokumenty przekazujesz internetowo za pomocą aplikacji inFakt
Zmiana księgowej, która Cię obsługuje Biuro rachunkowe może zmienić Ci księgową Tylko Ty decydujesz o zmianie księgowej
Dostęp do oprogramowania do wystawiania faktur Konieczne użycie osobnego programu do wystawiania faktur Aplikacja www oraz mobile do wystawiania faktur w cenie
Dostęp do wszystkich Twoich dokumentów księgowych Dostęp tylko w biurze księgowym Dostęp 24 godziny na dobę przez aplikację do wszystkich dokumentów
Zamknij
Biuro Rachunkowe