Biuro rachunkowe Nowy Dwór Mazowiecki - inFakt
Menu

Biuro Rachunkowe
w Nowym Dworze Mazowieckim

Księgowość w Ogólnopolskim Biurze Rachunkowym inFakt to wygodna aplikacja i przede wszystkim dedykowany księgowy, którego Klient inFaktu wybiera samodzielnie na etapie zamówienia usługi. Zajmuje się on kontaktami z urzędami, księguje koszty, reprezentuje Klienta. Tym samym przejmuje odpowiedzialność ze rozliczenia firmy, a przedsiębiorca może skupić się na rozwijaniu biznesu.

Biuro Rachunkowe inFakt
Sprawdź nas teraz! Rejestracja

Oferujemy biuro rachunkowe w Nowym Dworze Mazowieckim oraz darmową aplikację www oraz mobile

Dzięki takiemu rozwiązaniu księgowa z Nowego Dworu Mazowieckiego dba o wszystkie Twoje sprawy księgowe, a Ty poprzez aplikację inFakt w wersji www oraz mobile wszystkie sprawy załatwisz z księgową przez internet.

Aplikacja www oraz mobile
są w pełni zintegrowane

Poznaj 5 powodów, dlaczego warto nas wybrać!

Korzystaj z usług księgowej
z Nowego Dworu Mazowieckiego

Dostaniesz realną księgową, która poprowadzi księgowość Twojej firmy. Będzie Cię reprezentować przed urzędem skarbowym i ZUS-em oraz odpowiadać na pytania w kwestiach podatkowych. Dowiedz się więcej

Biuro Rachunkowe inFakt

Dostarczaj faktury bez
jeżdzenia po Nowym Dworze Mazowieckim

Wszystkie faktury kosztowe przesyłaj za pomocą aplikacji inFakt. Dowiedz się więcej

Monitoruj opłaty dla
urzędów w Nowym Dworze Mazowieckim

W każdym momencie sprawdzaj wysokość opłat, które czekają Cię w przyszłości. Monitoruj ich terminy oraz statusy. Nie czekaj na koniec miesiąca, aby poznać wysokość podatków! Dowiedz się więcej

Wystawiaj faktury
w intuicyjnej aplikacji

Wystawiaj fakturę podając tylko NIP klienta, a reszta jego danych uzupełni się automatycznie! Monitoruj statusy i wysyłaj przypomnienia o przekroczonym terminie płatności za faktury. Dowiedz się więcej

Kontaktuj się z księgową
gdziekolwiek jesteś

Niezależnie w jakiej dzielnicy mieszkasz, korzystaj z porad dedykowanej księgowej. Kontaktuj się z nią telefonicznie, za pomocą e-maila lub czatu. Dowiedz się więcej

Dedykowana księgowa

Korzystaj ze wsparcia księgowego lub księgowej, którego sam wybierzesz z naszej bazy w trakcie zamawiania usługi.


Dedykowana księgowa będzie:

  • księgować Twoje koszty
  • wysyłać deklaracje podatkowe do urzędów
  • reprezentować Cię przed urzędami
  • odpowiadać na wszystkie pytania w kwestiach podatkowych
  • odpowiadać za Twoje rozliczenie

Księgowa zadba o wszystkie Twoje sprawy podatkowo-księgowe, Ty będziesz mógł się zająć swoim biznesem.

Dzięki długim godzinom pracy naszych księgowych, kadrowych, specjalistów ds. podatków oraz doradców możesz liczyć na wsparcie w sprawach księgowych od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7 do 22.

Biuro Rachunkowe inFakt

Przesyłanie kosztów

Przesyłaj dokumenty oraz faktury kosztowe przez Internet zamiast osobiście dostarczać je swojej księgowej. Oszczędzaj czas i w pełni skup się na prowadzeniu biznesu.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Dodawaj koszty w aplikacji www przeciągając plik z pulpitu do okna przeglądarki. Wysyłaj e-mailem dokumenty i faktury kosztowe na Twój dedykowany adres w domenie inFakt.

Rób zdjęcia dokumentów za pomocą aplikacji inFakt i przesyłaj je bezpośrednio do swojej księgowej.

Monitoring opłat podatkowo - skarbowych

Na bieżąco sprawdzaj stan zobowiązań finansowych Twojej firmy. Monitoruj czekające Cię opłaty oraz ich statusy. Otrzymuj powiadomienia o zbliżających się terminach zapłaty.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Sprawdzaj wysokość aktualnych opłat z danego miesiąca lub kwartału oraz kwoty opłat prognozowanych.

Nie czekaj do końca miesiąca, aby poznać wysokość podatków oraz składek ZUS. Na bieżąco monitoruj aktualną wysokość należności.

Korzystaj z przejrzystego timeline'a i rozbudowanych informacji podatkowych takich jak KPiR.

Wystawianie faktur

Wystawiaj faktury w prostym i intuicyjnym programie w zaledwie kilka chwil. Korzystaj z gotowych wzorów faktur i automatycznego uzupełniania danych.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Wystawiaj wszystkie rodzaje dokumentów - faktury VAT, marże, korygujące, zaliczkowe i proformy. zapisuj je jako PDF lub wysyłaj bezpośrednio z aplikacji na adres e-mail klienta.

Dla zagranicznych kontrahentów generuj faktury w języku angielskim oraz obcych walutach.

Wystawiaj spersonalizowane faktury z logo Twojej firmy. Korzystaj z gotowych wzorów graficznych lub Twórz własne projekty.

Kontakt z księgową

Wystawiaj faktury w prostym i intuicyjnym programie w zaledwie kilka chwil. Korzystaj z gotowych wzorów faktur i automatycznego uzupełniania danych.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Korzystaj z dodatkowego wsparcia specjalistów ds. podatków, kadr i płac oraz porad technicznych dotyczących aplikacji inFakt.

Kontaktuj się z Działem Obsługi Klienta przez 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7 do 22).

Korzystaj z różnych form kontaktu. Do dyspozycji będziesz miał bezpośredni numer telefonu od księgowej, adres e-mail oraz chat.

Media o nas

Pobierz za darmo aplikacje
inFakt na swój telefon

Cena usług dla przedsiębiorców rozliczających się na podstawie KPiR

Cena usług dla przedsiębiorców rozliczających się na podstawie Ryczałtu

Przełącz na ceny dla ryczałtu

Plan Mini

Dowiedz sie więcej
99 zł netto miesięcznie

Plan odpowiedni dla małych przedsiębiorców z niewielką ilością kosztów miesięcznie. Idealny na początku działalności.

Dowiedz się więcej
  • 5 dokumentów kosztowych miesięcznie
  • 4 zł za każdy dodatkowy dokument kosztowy
  • Samodzielne wysyłanie deklaracji VAT*

* Wysyłasz deklarację VAT do urzędu skarbowego bezpośrednio przez www lub za pomocą aplikacji mobilnej inFakt.

W ramach tego planu Twój księgowy wyśle za Ciebie:

  • deklarację VAT-UE,
  • deklarację VAT dla systemu MOSS,
  • deklarację VAT-7(VAT-7K):
    • jeżeli w deklaracji rozliczasz ulgę na zakup kasy fiskalnej,
    • jeżeli sprzedajesz towary objęte odwrotnym obciążeniem,
    • gdy chcesz zrobić częściowy zwrot VAT,
    • gdy należy w deklaracji uwzględnić spis z natury na dzień zamknięcia działalności gospodarczej,
    • gdy dostarczysz fakturę zaliczkową na zakup środka trwałego,
    • gdy planujesz inwestycje np. w środku trwałym lub obcym - gdyż odliczenie VAT-u od zakupów z nią związanych powinno być ujęte w środkach trwałych na deklaracji VAT - szczegóły oraz dalsze wyjaśnienia przedstawi księgowy,
    • gdy chcesz wystąpić o zwrot VAT, a świadczysz tylko usługi dla firm zagranicznych,
    • jeżeli wystąpi korekta przy sprzedaży środka trwałego.

Plan Standard

Dowiedz sie więcej
149 zł netto miesięcznie

Plan dostosowany do przedsiębiorców, którzy cenią sobie wygodę i posiadają przeciętną ilość kosztów miesięcznie.

Dowiedz się więcej
  • 30 dokumentów kosztowych miesięcznie
  • 3 zł za każdy dodatkowy dokument kosztowy
  • Wysyłanie deklaracji VAT przez księgowego

Plan Premium

Dowiedz sie więcej
299 zł netto miesięcznie

Plan z najbardziej rozbudowaną ofertą, stworzony dla przedsiębiorców, którzy cenią sobie maksymalną wygodę.

Dowiedz się więcej
  • 100 dokumentów kosztowych miesięcznie
  • 2 zł za każdy dodatkowy dokument kosztowy
  • Wysyłanie deklaracji VAT przez księgowego
  • Sprawozdanie ze środowiska
  • Obsługa kadrowo-płacowa 1 pracownika

    Jeżeli zatrudniasz pracowników, w ramach tego planu, zapewnimy obsługę kadrową płacową jednego, wybranego przez Ciebie pracownika.

  • Rozliczenie roczne

    Księgowy przygotowuje Twoje roczne rozliczenie do urzędu skarbowego (tylko z działalności gospodarczej PIT-36 lub 36L).

  • Zaświadczenie o dochodach

    Na Twoją prośbę, księgowy przygotuje dla Ciebie zaświadczenie o wysokości Twoich dochodów (jedno zaświadczenie w miesiącu).

Plan Ryczałt

Dowiedz sie więcej
79 zł netto miesięcznie

Plan odpowiedni dla małych przedsiębiorców rozliczających się na ryczałcie.

Dowiedz się więcej
  • Wysyłanie deklaracji VAT-9M przez księgowego
  • Załączanie dokumentów do 5tego dnia miesiąca
Mini Standard Premium

Co robi księgowa inFakt dla Twojej firmy?

Na bieżąco zaksięguje koszty

Księgowy wprowadzi do ewidencji wszystkie koszty, które wyślesz za pomocą aplikacji mobilnej, www oraz e-maila.

Będzie wysyłał deklaracje podatkowe

Księgowy zajmie się wysyłką deklaracji VAT do Twojego urzędu skarbowego. Złoży również zaznania podatkowe PIT.

Będzie reprezentować Cię przed urzędami

Księgowy zajmie się kontaktami z Twoim urzędem skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Aktywnie doradzi najlepsze rozwiązania

Księgowy będzie monitorował Twoją sytuację podatkową i doradzi najlepsze rozwiązania podatkowe dla Twojej firmy.

Odpowiada za Twoje rozliczenia

Twoja działalność zostanie odpowiednio zaksięgowana, a ubezpieczenie usług księgowych będzie tego gwarancją.

Zapewni stałe wsparcia księgowego

Dedykowana księgowa oraz Dział Obsługi Klienta będą codziennie dostępni pod telefonem, e-mailem oraz na czacie.

Co robisz za pomocą aplikacji inFakt?

Wystawisz faktury swoim klientom

Dzięki aplikacji www i jej wersji mobilnej wystawisz fakturę w kilka chwil - o każdej porze i z dowolnego miejsca!.

Prześlesz koszty do księgowej

Wystarczy, że zdjęcie lub skan faktury wyślesz księgowej przez dedykowany e-mail lub aplikacje mobilną.

Sprawdź swoje zobowiązania

Sprawdzisz wysokość opłat podatkowych oraz ZUS. Będziesz monitorował ich statusy oraz terminy płatności.

Skontaktujesz się ze swoją księgową

Uzyskasz stałe wsparcie księgowej za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej.

Sprawdzisz stan finansów swojej firmy

Otrzymasz bieżący dostęp do statystyk firmowych finansów - przychodów, kosztów oraz nadchodzących płatności.

Otrzymasz dostęp do plików 24h/dobę

Pobierzesz i wydrukujesz pliki dokumentów firmowych w dogodnym dla siebie momencie w każdym dniu tygodnia.

Jakie są opcje biur rachunkowych
w Nowym Dworze Mazowieckim?

Zobacz opis klasycznego biura rachunkowego i porównaj go z naszym Ogólnopolskim Biurem Rachunkowym inFakt. Zobacz porównanie

Sporządzasz spis z natury? Dowiedz się co powinieneś ująć w spisie i jak możemy pomóc

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą zobowiązane są do sporządzenia spisu z natury w określonych sytuacjach. Przedsiębiorca otwierający firmę w trakcie roku podatkowego ma obowiązek wykonać spis z natury na dzień rozpoczęcia działalności gospodarczej. Później taka konieczność powstaje zawsze na dzień 1-go stycznia i 31-go grudnia, czyli na początek i na koniec każdego roku podatkowego. Jeżeli przedsiębiorca podejmie decyzję o likwidacji działalności będzie trzeba również sporządzić spis z natury na dzień likwidacji.

inFakt Ogólnopolskie Biuro Rachunkowe udziela pomocy przy sporządzaniu spisu z natury. Dowiedz się więcej

Spis z natury - co to jest, kogo dotyczy, kiedy

Naczelnik urzędu skarbowego ma także prawo zażądać sporządzenia dodatkowego spisu z natury u przedsiębiorcy. Remanent wykonywany na początek i na koniec roku podatkowego nie wymaga zawiadamiana o tym fakcie urzędu skarbowego. W pozostałych wyżej wymienionych przypadkach konieczne będzie zawiadomienie naczelnika właściwego urzędu skarbowego o takim zamiarze w formie pisemnej. Obowiązuje termin przynajmniej 7 dni przed datą sporządzenia spisu. Jeżeli przedsiębiorca chce w trakcie roku podatkowego sporządzić dodatkowy remanent to oczywiście ma do tego prawo, ale również musi pamiętać o obowiązku zawiadomienia odpowiedniego urząd skarbowego przed sporządzeniem spisu.

Spis z natury powinien przede wszystkim odzwierciedlać rzeczywisty stan składników majątku, które muszą być w nim ujęte. Ważne jest by był wykonany w sposób staranny i trwały.

Elementy niezbędne jakie powinien zawierać spis z natury to: imię i nazwisko przedsiębiorcy; datę wykonania spisu; kolejny numer pozycji arkusza remanentu; szczegółowe określenie towaru i innych składników majątku; jednostkę miary; ilość stwierdzoną w czasie spisu, cenę w złotych i groszach za jednostkę miary; wartość wynikającą z przemnożenia ilości towaru przez jego cenę jednostkową; łączną wartość spisu z natury; klauzulę "Spis zakończono na pozycji..."; podpisy osób sporządzających spis,oraz podpis przedsiębiorcy.

Remanent nie dotyczy składników majątku takich jak wyposażenie czy środki trwałe. W spisie z natury należy natomiast ująć: towary handlowe; materiały podstawowe; materiały pomocnicze; wyroby gotowe; produkcję niezakończoną; braki; odpady; nieużyte w toku produkcji materiały,surowce.

Po sporządzeniu spisu z natury masz obowiązek dokonać jego wyceny. Obowiązuje termin 14 dni od dnia zakończenia remanentu. Wartość spisu należy wpisać do PKPiR, gdyż ma ona bezpośredni wpływ na osiągnięty dochód w danym roku podatkowym. Spis powinien być wpisany do podatkowej książki przychodów i rozchodów według poszczególnych rodzajów jego składników lub jedną pozycją stanowiącą sumę wszystkich składników, jakie obejmuje spis.

Nie należy wyceniać towarów wprowadzonych do firmy, na które nie masz dowodów zakupu. W spisie ujmujesz je z kwotą 0 zł. W spisie muszą też znaleźć się towary stanowiące Twoją własność, ale znajdujące sie poza przedsiębiorstwem. Jeżeli na terenie przedsiębiorstwa są również towary obce na dzień sporządzenia remanentu, ujmujesz je w spisie, ale nie wyceniasz tych składników majątku. W przypadku braku składników majątku, które ujmuje się w spisie z natury należy sporządzić remanent zerowy. Taka sytuacja często ma miejsce w przypadku działalności usługowej.

Jeżeli masz pytania dotyczące sporządzania i wyceny spisu z natury skontaktuj się z nami. Postaramy się wyjaśnić wszelkie wątpliwości jakie nasuną się przy sporządzaniu remanentu.

Porównanie biur rachunkowych

Jakie biuro rachunkowe wybrać? Poznaj różnice pomiędzy klasycznym biurem rachunkowym, a Ogólnopolskim Biurem rachunkowym inFakt.

Tradycyjne biuro rachunkowe Biura rachunkowe inFakt
Dedykowana, realna księgowa Tak Tak
Obszar działania biura Działa tylko w 1 miejscu Działa na terenie całego kraju
Godziny pracy biura W większości przypadków wsparcie księgowych pon - pt: 9 - 17 Długie godziny wsparcia księgowych, pon - niedz: 7 - 22
Czas księgowania Dopiero na koniec miesiąca znasz wysokość podatków do zapłacenia Codziennie masz podgląd do aktualnej wysokości podatków do zapłacenia
Przekazywanie dokumentów do księgowej Osobisty dowóz dokumentów i faktur kosztowych do biura rachunkowego Dokumenty przekazujesz internetowo za pomocą aplikacji inFakt
Wybór księgowego, który będzie Cię obsługiwał Biuro rachunkowe samo Ci wybiera księgowego i księgową Sam wybierasz w systemie księgowego, możesz go sam również zmienić
Dostęp do oprogramowania do wystawiania faktur Konieczne użycie osobnego programu do wystawiania faktur Dostępna intuicyjna aplikacji www oraz mobile do wystawiania faktur
Dostęp do wszystkich Twoich dokumentów księgowych Dostęp tylko w biurze księgowym Dostęp 24 godziny na dobę przez aplikację do wszystkich dokumentów
Zamknij