Biuro Rachunkowe
w Mielcu

tel.: 818 847 005

info@infakt.pl

inFakt jest optymalnym wyborem dla przedsiębiorców z Mielca potrzebujących biura rachunkowego. Sam wybierzesz osobistą księgową, najlepiej dopasowaną, z opiniami Klientów. W cenie otrzymasz bezpieczną aplikację do wymiany dokumentów i fakturowania.

Biuro Rachunkowe inFakt
Wybierz księgowego dla siebie Dalej

Sprawdź nasze usługi
w Mielcu

Hasło musi zawierać:
  • 8 znaków lub więcej
  • Małe i wielkie litery
  • Przynajmniej jedną cyfrę
Dla bezpieczeństwa stwórz mocne hasło, którego nie używasz na innych stronach.

Oferta biura rachunkowego w Mielcu plus darmowa aplikacja www i mobile

Dzięki takiemu rozwiązaniu księgowa z Mielca dba o wszystkie Twoje sprawy księgowe, a Ty poprzez aplikację inFakt w wersji www oraz mobile wszystkie sprawy załatwisz z księgową przez internet.

Aplikacja www oraz mobile
są w pełni zintegrowane

Poznaj 5 powodów, dlaczego warto nas wybrać!

Korzystaj z usług księgowej
z Mielca

DSamodzielnie wybrana księgowa poprowadzi księgowość Twojej firmy. Będzie Cię reprezentować przed urzędem skarbowym i ZUS-em oraz odpowiadać na pytania w kwestiach podatkowych. Dowiedz się więcej

Biuro Rachunkowe inFakt

Dostarczaj faktury bez
jeżdzenia po Mielcu

Wszystkie faktury kosztowe przesyłaj za pomocą aplikacji inFakt. Dowiedz się więcej

Monitoruj opłaty dla
urzędów w Mielcu

W każdym momencie sprawdzaj wysokość opłat, które czekają Cię w przyszłości. Monitoruj ich terminy oraz statusy. Nie czekaj na koniec miesiąca, aby poznać wysokość podatków! Dowiedz się więcej

Wystawiaj faktury
w intuicyjnej aplikacji

Wystawiaj fakturę podając tylko NIP klienta, a reszta jego danych uzupełni się automatycznie! Monitoruj statusy i wysyłaj przypomnienia o przekroczonym terminie płatności za faktury. Dowiedz się więcej

Kontaktuj się z księgową
gdziekolwiek jesteś

Niezależnie w jakiej dzielnicy mieszkasz, korzystaj z porad dedykowanej księgowej. Kontaktuj się z nią telefonicznie, za pomocą e-maila lub czatu. Dowiedz się więcej

Dedykowana księgowa

Korzystaj ze wsparcia księgowego lub księgowej, którego sam wybierzesz z naszej bazy w trakcie zamawiania usługi.


Dedykowana księgowa będzie:

  • księgować Twoje koszty
  • wysyłać deklaracje podatkowe do urzędów
  • reprezentować Cię przed urzędami
  • odpowiadać na wszystkie pytania w kwestiach podatkowych
  • odpowiadać za Twoje rozliczenie

Księgowa zadba o wszystkie Twoje sprawy podatkowo-księgowe, Ty będziesz mógł się zająć swoim biznesem.

Dzięki długim godzinom pracy naszych księgowych, kadrowych, specjalistów ds. podatków oraz doradców możesz liczyć na wsparcie w sprawach księgowych od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7 do 22.

Biuro Rachunkowe inFakt

Przesyłanie kosztów

Przesyłaj dokumenty oraz faktury kosztowe przez Internet zamiast osobiście dostarczać je swojej księgowej. Oszczędzaj czas i w pełni skup się na prowadzeniu biznesu.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Dodawaj koszty w aplikacji www przeciągając plik z pulpitu do okna przeglądarki. Wysyłaj e-mailem dokumenty i faktury kosztowe na Twój dedykowany adres w domenie inFakt.

Rób zdjęcia dokumentów za pomocą aplikacji inFakt i przesyłaj je bezpośrednio do swojej księgowej.

Monitoring opłat podatkowo – skarbowych

Na bieżąco sprawdzaj stan zobowiązań finansowych Twojej firmy. Monitoruj czekające Cię opłaty oraz ich statusy. Otrzymuj powiadomienia o zbliżających się terminach zapłaty.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Sprawdzaj wysokość aktualnych opłat z danego miesiąca lub kwartału oraz kwoty opłat prognozowanych.

Nie czekaj do końca miesiąca, aby poznać wysokość podatków oraz składek ZUS. Na bieżąco monitoruj aktualną wysokość należności.

Korzystaj z przejrzystego timeline’a i rozbudowanych informacji podatkowych takich jak KPiR.

Wystawianie faktur

Wystawiaj faktury w prostym i intuicyjnym programie w zaledwie kilka chwil. Korzystaj z gotowych wzorów faktur i automatycznego uzupełniania danych.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Wystawiaj wszystkie rodzaje dokumentów – faktury VAT, marże, korygujące, zaliczkowe i proformy. zapisuj je jako PDF lub wysyłaj bezpośrednio z aplikacji na adres e-mail klienta.

Dla zagranicznych kontrahentów generuj faktury w języku angielskim oraz obcych walutach.

Wystawiaj spersonalizowane faktury z logo Twojej firmy. Korzystaj z gotowych wzorów graficznych lub Twórz własne projekty.

Kontakt z księgową

Wystawiaj faktury w prostym i intuicyjnym programie w zaledwie kilka chwil. Korzystaj z gotowych wzorów faktur i automatycznego uzupełniania danych.

Funkcja dostępna w aplikacji www oraz mobile (iOS, Android)

Korzystaj z dodatkowego wsparcia specjalistów ds. podatków, kadr i płac oraz porad technicznych dotyczących aplikacji inFakt.

Kontaktuj się z Działem Obsługi Klienta przez 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7 do 22).

Korzystaj z różnych form kontaktu. Do dyspozycji będziesz miał bezpośredni numer telefonu od księgowej, adres e-mail oraz chat.

Media o nas

Pobierz za darmo aplikacje
inFakt na swój telefon

  • Pobierz z App Store Aplikacja do fakturowania i księgowości.
    Dostępna w wersji na iPhone oraz iPad
  • Pobierz z Google play Aplikacja do fakturowania i księgowości.
    Dostępna w wersji na smartphone oraz tablet.

Znajdź księgowego dla siebie

Zweryfikowane biura rachunkowe oraz księgowi w jednym miejscu.
Sprawdź opinie o księgowym i zamów jego usługi.

Jaki jest wybór biur rachunkowych
w Mielcu?

Są w Mielcu biura doświadczone i godne zaufania, które od wielu lat mają wiernych klientów. Może podejmując z nimi współpracę co miesiąc będziesz musiał odwozić dokumenty. Najpewniej dokumentacja Twojej firmy nie będzie dostępna o każdej porze.

Zobacz porównanie klasycznego biura rachunkowego i nowoczesnej księgowości dla firm w inFakcie. Zobacz porównanie

Zawieszenie działalności gospodarczej - formalności, prawa i obowiązki w trakcie zawieszenia

Przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą czasem decydują się na jej zawieszenie. Jest to dobre rozwiązanie w trakcie choroby (jeżeli nie podlegasz pod ubezpieczenie chorobowe i tym samym nie przysługuje Ci prawo do zasiłku chorobowego), lub jesteś za zasiłku macierzyńskim i postanawiasz w początkowym okresie skupić się na opiece, lub chcesz wyjechać na zasłużony urlop. Czasem zawieszenie działalności jest też przydatne, gdy potrzebujesz chwilę przerwy na odzyskanie płynności finansowej. Dowiedz się więcej

Nie masz jeszcze firmy?
Założymy ją za Ciebie, zapytaj o szczegóły

Zawieszenie działalności gospodarczej

Zawieszenia działalności można dokonać na okres od 30 dni do 24 miesięcy. Aby zawiesić firmę należy zaktualizować wniosek CEIDG-1 w urzędzie miasta, urzędzie gminy lub przesłać przez internet. Na tej podstawie zostaną sporządzone automatycznie odpowiednie deklaracje do ZUS-u, które wyrejestrują Cię z ubezpieczeń.

W przypadku zawieszenia działalności gospodarczej za pełne miesiące zawieszenia nie trzeba płacić składek na ubezpieczenia społeczne oraz składek zdrowotnych. Jeżeli działalność jest zawieszona w trakcie miesiąca to składki społeczne (emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe) oraz składkę na Fundusz Pracy należy przeliczyć proporcjonalnie wg. dni, w których prowadzona działalność gospodarcza. Składki zdrowotne opłaca się w pełnej wysokości niezależnie od tego ile dni w miesiącu prowadzisz firmę. Ta składka jest bowiem niepodzielna i nie ma możliwości zapłacenia tylko proporcjonalnej części jej wysokości.

W przypadku zawieszenia działalności gospodarczej nie należy wykonywać w jej ramach żadnych czynności, a co za tym idzie nie należy dokonywać sprzedaży czy wprowadzać kosztów związanych z bieżącymi przychodami. Można natomiast wykonywać wszelkie czynności i niezbędne do zachowania lub zabezpieczenia źródła przychodów. Koszty takie jak abonament za telefon, opłaty za serwery, domeny można zaliczać do kosztów uzyskania przychodów. Wynika to z faktu, że wynikają one z umów zawartych przed zawieszeniem działalności gospodarczej.

Jeżeli posiadasz w ewidencji środków trwałych składniki majątku, które są amortyzowane to trzeba mieć na uwadze, że amortyzacja nie stanowi kosztów podatkowych podczas zawieszenia działalności. Po odwieszeniu działalności gospodarczej amortyzację należy kontynuować, będzie można zaksięgować też te odpisy, których nie miałeś prawa rozliczyć w czasie zawieszenia. Trzeba wówczas wydłużyć okres amortyzacji środka trwałego o liczbę miesięcy, w których zawieszona była działalność. W okresie zawieszenia firmy nie płaci się zaliczki na podatek dochodowy i nie składa się deklaracji VAT do urzędu skarbowego.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące formalności przy zawieszaniu i odwieszaniu działalności skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie pytania.

Porównanie biur rachunkowych

Jakie biuro rachunkowe wybrać? Poznaj różnice pomiędzy klasycznym biurem rachunkowym, a nowoczesną księgowością w inFakcie.

Tradycyjne biuro rachunkoweKsięgowość w inFakcie
Samodzielnie wybrana księgowaRóżnieTak
Obszar działaniaDziała tylko w 1 miejscuDziała na terenie całego kraju
Godziny pracyW większości przypadków wsparcie księgowych pon – pt: 9 – 17Długie godziny wsparcia księgowych, pon. – sob. 7 – 22
Czas księgowaniaDopiero na koniec miesiąca znasz wysokość podatków do zapłaceniaCodziennie masz podgląd do aktualnej wysokości podatków do zapłacenia
Przekazywanie dokumentów do księgowejOsobisty dowóz dokumentów i faktur kosztowych do biura rachunkowegoDokumenty przekazujesz internetowo za pomocą aplikacji inFakt
Zmiana księgowej, która Cię obsługujeBiuro rachunkowe może zmienić Ci księgowąTylko Ty decydujesz o zmianie księgowej
Dostęp do oprogramowania do wystawiania fakturKonieczne użycie osobnego programu do wystawiania fakturAplikacja www oraz mobile do wystawiania faktur w cenie
Dostęp do wszystkich Twoich dokumentów księgowychDostęp tylko w biurze księgowymDostęp 24 godziny na dobę przez aplikację do wszystkich dokumentów

Zamknij