Księguj swoich
klientów zdalnieOdkryj aplikację inFaktu i księguj szybciej, wygodniej i bezpieczniej.


Czy tak obecnie wygląda księgowanie
oraz obsługa Twoich Klientów?
Stacjonarnie
Przyjmujesz swoich Klientów stacjonarnie w godzinach pracy Twojego biura rachunkowego.
Ręcznie
Wszystkie dane z faktur kosztowych przepisujesz ręcznie i gromadzisz spore ilości dokumentów w biurze.
Ryzykownie
W czasach pandemii koronawirusa przyjmujesz Klientów ryzykując zdrowiem swoim i innych.
Zobacz jak wygodna jest
praca z Aplikacją dla Księgowych
Poznaj korzyści, które sprawią, że zarówno Księgowy jak i Przedsiębiorca
pokochają rozwiązania Aplikacji dla Zdalnych Księgowych.
Co zyskuje Księgowy
- Nie musi przyjmować przedsiębiorców stacjonarnie
- Nie musi ręcznie przepisywać danych z faktur
- Ma stały podgląd faktur przychodowych
- Informacje o wysokości podatków generuje aplikacja
- Nie musi przypominać o terminach płatności
„Coraz częściej pracuję z domu, ponieważ mam taką możliwość dzięki rozwiązaniom inFakt.”
Sabina Kusiak, Księgowa korzystająca z rozwiązania inFakt
Co zyskują Klienci
- Nie musi dowozić faktur do Księgowego
- Wszystkie kopie faktur Klient ma dostępne w aplikacji
- Wszystkie wystawione faktury sprawdza Księgowy
- Ma stały podgląd wysokości podatków
- Aplikacja przypomina o terminach płatności
„Dzięki aplikacji inFakt zaoszczędzam sporo czasu. Wszystko załatwiam z moją Księgową online.”
Paweł Andruszków, Przedsiębiorca
Najważniejsze rzeczy, które zrobisz jako Księgowy
dzięki rozwiązaniom inFaktuWszystkie sprawy z Klientem załatwisz przez internet lub telefon
Dokumenty od Klienta otrzymasz przez aplikację www lub mobile
W wirtualnym sejfie przechowasz wszystkie dokumenty księgowe
Przyśpieszysz księgowanie dzięki funkcji rozczytywania faktur kosztowych
Masz stałe wsparcie ekspertów, którzy doradzą technicznie oraz merytorycznie
Przetestuj za darmo,
bez żadnych zobowiązańW związku z koronawirusem, inFakt bezpłatnie udostępnia biurom rachunkowym w Polsce
technologię umożliwiającą księgowanie swoich klientów w pełni on-line.Aplikacja dla Zdalnych Księgowych
- Pełna ilość funkcji
- Nielimitowana ilość Klientów
- Bez zobowiązań
Najczęściej zadawane pytania
Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?
Aby rozpocząć współpracę należy w formularzu na stronie internetowej pozostawić swoje dane kontaktowe. Do 24h założymy dla Ciebie adres e-mailowy w domenie inFakt i udostępnimy platformę, na której będziesz mógł dodawać i konfigurować konta swoich klientów. Potwierdzenie założonego konta wraz z instrukcją dotyczącą obsługi aplikacji otrzymasz na swój adres e-mail.
Jaki jest koszt usługi?
Przez pierwsze 2 miesiące usługa jest bezpłatna. W każdym momencie możesz z niej zrezygnować. Po okresie promocyjnym koszt konta – dla jednego rozliczanego przez Ciebie klienta – to 25 zł netto / miesiąc. Gwarantujemy stałą cenę przez rok od dokonania pierwszej płatności. Twój klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat.
W jaki sposób nawiązujemy współpracę?
Pozostawiając w formularzu swoje dane, akceptujesz nasz regulamin. Współpraca nawiązywana jest między inFaktem a księgowym. Twój klient pozostaje Twoim klientem a inFakt nie będzie oferował mu swoich usług księgowych.
Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z Aplikacji dla zdalnych Księgowych możesz w każdym momencie pobrać dokumentację Twojego klienta z aplikacji.
Jakie formy działalności gospodarczej mogę rozliczać w inFakt?
W inFakcie można prowadzić księgowość jednoosobowych działalności gospodarczych rozliczających się na zasadach ogólnych lub na podatku liniowym, przedsiębiorców zarejestrowanych jako czynni podatnicy VAT lub zwolnionych z VATu. Podatników rozliczających się na zasadach ryczałtu ewidencjonowanego można rozliczać w naszej aplikacji tylko gdy są zwolnione z podatku VAT.
Czego potrzebuję, aby skorzystać z usługi?
Aby korzystać z Aplikacji dla Księgowych potrzebujesz komputera oraz dostępu do internetu. Przeglądarki jakie rekomendujemy to Google Chrome oraz Mozilla Firefox.
Czy jest miesięczny limit automatycznego rozczytywania dokumentów kosztowych?
Nie, nie ma takiego limitu. Dokumenty klient może przesyłać w formie skanu lub zdjęcia. Bez względu na format koszt może zostać automatycznie rozczytany.