menuClicked: 
Array ( [0] => [1] => [2] => 1 [3] => ) Company - Small -

KORONAWIRUS: Udostępniamy aplikację do zdalnej ksiegowości za darmo.

Księguj swoich klientów zdalnie

Odkryj aplikację inFaktu i księguj szybciej, wygodniej i bezpieczniej.

Czy tak obecnie wygląda księgowanie oraz obsługa Twoich Klientów?

Stacjonarnie

Przyjmujesz swoich Klientów stacjonarnie w godzinach pracy Twojego biura rachunkowego.

Ręcznie

Wszystkie dane z faktur kosztowych przepisujesz ręcznie i gromadzisz spore ilości dokumentów w biurze.

Ryzykownie

W czasach pandemii koronawirusa przyjmujesz Klientów ryzykując zdrowiem swoim i innych.


Zobacz jak wygodna jest praca z Aplikacją dla Księgowych

Poznaj korzyści, które sprawią, że zarówno Księgowy jak i Przedsiębiorca pokochają rozwiązania Aplikacji dla Zdalnych Księgowych.

Co zyskuje Księgowy


  • Nie musi przyjmować przedsiębiorców stacjonarnie
  • Nie musi ręcznie przepisywać danych z faktur
  • Ma stały podgląd faktur przychodowych
  • Informacje o wysokości podatków generuje aplikacja
  • Nie musi przypominać o terminach płatności
„Coraz częściej pracuję z domu, ponieważ mam taką możliwość dzięki rozwiązaniom inFakt.”

Sabina Kusiak Księgowa korzystająca z rozwiązania inFakt

Co zyskują Klienci


  • Nie musi dowozić faktur do Księgowego
  • Wszystkie kopie faktur Klient ma dostępne w aplikacji
  • Wszystkie wystawione faktury sprawdza Księgowy
  • Ma stały podgląd wysokości podatków
  • Aplikacja przypomina o terminach płatności
„Dzięki aplikacji inFakt zaoszczędzam sporo czasu. Wszystko załatwiam z moją Księgową online.”

Paweł Andruszków Przedsiębiorca

Najważniejsze rzeczy, które zrobisz jako Księgowy dzięki rozwiązaniom inFaktu

Wszystkie sprawy z Klientem załatwisz przez internet lub telefon

Dokumenty od Klienta otrzymasz przez aplikację www lub mobile

W wirtualnym sejfie przechowasz wszystkie dokumenty księgowe

Przyśpieszysz księgowanie dzięki funkcji rozczytywania faktur kosztowych

Masz stałe wsparcie ekspertów, którzy doradzą technicznie oraz merytorycznie


Przetestuj za darmo,
bez żadnych zobowiązań

W związku z koronawirusem, inFakt bezpłatnie udostępnia biurom rachunkowym w Polsce technologię umożliwiającą księgowanie swoich klientów w pełni on-line.

KORONAWIRUS
Aplikacja dla Zdalnych Księgowych
0 PLN / 2 miesiące
25,00 PLN / Klient / miesiąc

  • Pełna ilość funkcji
  • Nielimitowana ilość Klientów
  • Bez zobowiązań
Zapytaj o usługę

Najczęściej zadawane pytania

Aby rozpocząć współpracę należy w formularzu na stronie internetowej pozostawić swoje dane kontaktowe. Do 24h założymy dla Ciebie adres e-mailowy w domenie inFakt i udostępnimy platformę, na której będziesz mógł dodawać i konfigurować konta swoich klientów. Potwierdzenie założonego konta wraz z instrukcją dotyczącą obsługi aplikacji otrzymasz na swój adres e-mail.

Przez pierwsze 2 miesiące usługa jest bezpłatna. W każdym momencie możesz z niej zrezygnować. Po okresie promocyjnym koszt konta – dla jednego rozliczanego przez Ciebie klienta – to 25 zł netto / miesiąc. Gwarantujemy stałą cenę przez rok od dokonania pierwszej płatności. Twój klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat.

Pozostawiając w formularzu swoje dane, akceptujesz nasz regulamin. Współpraca nawiązywana jest między inFaktem a księgowym. Twój klient pozostaje Twoim klientem a inFakt nie będzie oferował mu swoich usług księgowych.

Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z Aplikacji dla zdalnych Księgowych możesz w każdym momencie pobrać dokumentację Twojego klienta z aplikacji.

W inFakcie można prowadzić księgowość jednoosobowych działalności gospodarczych rozliczających się na zasadach ogólnych lub na podatku liniowym, przedsiębiorców zarejestrowanych jako czynni podatnicy VAT lub zwolnionych z VATu. Podatników rozliczających się na zasadach ryczałtu ewidencjonowanego można rozliczać w naszej aplikacji tylko gdy są zwolnione z podatku VAT.

Aby korzystać z Aplikacji dla Księgowych potrzebujesz komputera oraz dostępu do internetu. Przeglądarki jakie rekomendujemy to Google Chrome oraz Mozilla Firefox.

Nie, nie ma takiego limitu. Dokumenty klient może przesyłać w formie skanu lub zdjęcia. Bez względu na format koszt może zostać automatycznie rozczytany.