inFakt księgowi

Księgowi inFakt. Jak zlecić księgowość w inFakcie?

  1. Określ, czego potrzebujesz od
    swojego księgowego
  2. Wybierz księgowego z
    najkorzystniejszą ofertą
  3. Podaj swoje dane, księgowy
    skontaktuje się z Tobą do 24h
  4. Oceniaj księgowego, jakość obsługi
    jest dla nas priorytetem

Księgowi: Szczytna i okolice (4)

Sortowanie

Zamknij
Filtry

Sprawdź listę polecanych księgowych w Szczytnej i okolicach.

Skorzystaj z wyszukiwarki księgowych, aby dobrze wybrać.

Zebraliśmy opinie oraz komentarze o księgowych w Szczytnej.

Znajdź księgowego w Szczytnej blisko Twoich potrzeb.

Poznaj księgowych inFaktu

Marta Mroczkowska - księgowa z Wrocławia
Zakładanie działalności gospodarczej wymaga od księgowego uzyskania wielu szczegółowych informacji. Dzięki temu mogę mu lepiej doradzić.
Marta Mroczkowska, księgowa z Wrocławia

Jakie kwestie formalne musi Pani ustalić zakładając z klientem działalność gospodarczą?

Przede wszystkim ustalam, czy klient chce założyć swoją firmę jak najszybciej, bo czasami zdarza się, że trafił na ofertę „last minute” i działalność musi mieć założoną natychmiast, żeby mu nie przepadło coś korzystnego. Wówczas jest taka możliwość, że działalność zakładamy przez internet posługując się profilem zaufanym, a każdy krok, który po kolei robimy, omawiamy przez telefon.

Najczęściej po prostu łączę się z klientem telefonicznie i wszystkie kolejne platformy „pokonujemy” razem. Nie zostawiam klienta samego z żadnym wnioskiem do wypełnienia. Każde jego kliknięcie jest potwierdzone, co dodaje mu pewności w tym, że wszystko robi dobrze, zwłaszcza kiedy nie wie, co w razie błędu można odkręcić, a czego nie. Dlatego to telefoniczne wsparcie jest potrzebne.

O co często pytają nowi klienci?

Na przykład o sprawy związane z założeniem rachunku bankowego dla firmy. Często podsyłam im informacje o tym, gdzie znajdą korzystne promocje bankowe, gdzie i co trzeba zgłosić.

Przepisy zmieniają się nieustannie dla każdej branży. Do jakiego stopnia musi Pani się orientować w tych zmianach?

O ile zmiany dotyczą spraw podatkowych, czyli kwestii finansowych klienta, muszę to wiedzieć. Na przykład, jeśli zmienia się stawka VAT na usługi kosmetyczne, to muszę taką informację przekazać mojej klientce, która prowadzi salon kosmetyczny. Jeśli jednak zmieniają się przepisy w kwestiach, które nie są związane z kwestiami podatkowymi, zorientowanie się w temacie jest już po stronie klienta – to będą na przykład kwestie dotyczące kontroli sanepidu.

Natomiast jeśli ja coś wiem – niezależnie od tego, czy ta kwestia jest stricte podatkowa czy nie – to przekazuję klientowi daną informację. Dzwonię do niego i pytam, czy słyszał, że dana zmiana będzie wchodziła w życie. Bardzo często podpowiadam, jeśli tylko mogę.

Zobacz profil księgowej Marty Mroczkowskiej

Aplikacja do fakturowania oraz księgowości
Aplikacja do fakturowania oraz księgowości
Aplikacja do fakturowania oraz księgowości
Aplikacja do fakturowania oraz księgowości
Zamknij