Poznaj księgowych inFaktu
Dominika Zuber - księgowa z Krakowa / Piekar ŚląskichDowiaduję się u źródła jak należy dany problem rozwiązać, jak pomóc klientowi.Dominika Zuber, księgowa z Krakowa / Piekar Śląskich
Nie pracuje Pani w biurze rachunkowym tylko samodzielnie. Jak w takim razie wygląda Pani dzień pracy?
Wstaję rano i siadam do komputera. W pierwszej kolejności odpisuję na mejle. W zależności od tego, jaki to okres w miesiącu, dzień układa się różnie. Jeżeli to jest okres księgowy, gdy trzeba wyliczyć podatki, siadam i odpisując na mejle czy odbierając telefon, księguję. Natomiast gdy okres księgowy się skończy, czyli po wysłanych deklaracjach, po zaksięgowaniu dokumentów, mój dzień pracy jest trochę luźniejszy. Wtedy odbieram telefony z pytaniami klientów, przez cały czas mam otwartą skrzynkę odbiorczą, ale mogę sobie pozwolić nawet na krzątanie się po domu i zajmowanie się bieżącymi sprawami.
Rozumiem, że jako księgowa zna Pani i pracuje na wszystkich możliwościach aplikacji. A jak to jest ze strony klienta? Które są dla niego najwygodniejsze?
Ta aplikacja jest na tyle prosta, że klienci nie mają problemów z jej obsługą. Ona też nie jest na tyle rozbudowana, żeby korzystanie z niej mogło być trudne. Klient w aplikacji wystawia faktury sprzedaży i wszyscy z tego korzystają. Nie musi używać programu do fakturowania bo ta funkcja jest już w aplikacji w ramach abonamentu. Od razu po wystawieniu faktury automatycznie przelicza się podatek dochodowy – a więc klient od razu widzi, ile tego podatku zapłaci. Nie mam klienta, który by z tego nie korzystał. Siłą rzeczy koszty też musi dołączać w aplikacji, więc i z tej możliwości korzysta – tak działamy.
Klienci co jakiś czas wystawiają Pani oceny. Jak Pani myśli, na co zwracają największą uwagę?
Szczerze mówiąc – nie wiem. Spotkałam się z różnymi opiniami. Czasami klienci nie do końca mogą zdawać sobie sprawę z tego, że oceniają nas, księgowych. Często w tych ocenach pojawiają się opinie dotyczące działania aplikacji. Bywa, że klientowi coś się zawiesi w aplikacji, ale opinia dotyczy księgowego. Owszem, są klienci, którzy mają świadomość, że oceniają mnie, natomiast myślę, że często klienci wystawiając opinię oceniają całość współpracy z inFaktem – także obsługę aplikacji, odpowiednie działy, w których wyjaśniali kiedyś różne problemy, i mnie.
Księgowy Szczekociny – tutaj znajdziesz listę niezawodnych księgowych
Księgowość online to doskonałe rozwiązania dla właścicieli firm, ceniących sobie swobodę działania i wygodę podróżowania nie tylko po kraju, ale i po całym świecie. Usługa inFakt Księgowi daje im dostęp do wielu biur rachunkowych oraz Księgowych pracujących zdalnie. Zwolennicy osobistej współpracy z księgowością mogą zdecydować się na Księgową przyjmującą Klientów we własnym biurze (np. w Szczekocinach) albo dojeżdżającą do siedziby Klienta. Klientowi nie jest narzucana żadna Księgowa, lecz wybiera ją sam, kierując się własnymi preferencjami. Może przy tym wspomagać się ocenami i opisami kompetencji znajdującymi się na profilu każdej Księgowej. Wybrany Księgowy lub biuro rachunkowe prowadzi księgowość firmy i zajmuje się dokumentacją. Księgowa zajmuje się m.in. kontaktowaniem się z urzędami, kontrolowaniem poprawności wystawionych dokumentów, informowaniem o wysokości podatków i składek do zapłacenia. Księgowe są w stałym kontakcie z Klientem – poprzez telefon lub internet (za pomocą aplikacji inFakt).
Usługa obejmuje także dostęp do aplikacji inFakt, czyli do programu do fakturowania i księgowości. Narzędzie pozwala m.in. wystawiać faktury, wykorzystując swój tablet lub telefon. To znaczy, że Klient, będąc jeszcze w siedzibie swojego kontrahenta, od razu po wykonaniu usługi może sporządzić i przekazać mu fakturę. Program jest zintegrowany z bazami danych wielu urzędów (np. Urzędów Skarbowych, GUS-u), dlatego Klient nie musi obawiać się nieaktualnych informacji w nim zawartych.