Poznaj księgowych inFaktu
Patrycja Kaleta-Bąbka - księgowa z WieliczkiNiczego nie odkładam, także doczytania różnych informacji. Nie mogłabym sobie pozwolić na to, że coś mogłoby mi „uciec”.Patrycja Kaleta-Bąbka, księgowa z Wieliczki
Porozmawiajmy przez chwilę o Pani pracy z klientami. Zajmuje się Pani jednoosobowymi działalnościami gospodarczymi, a więc sytuacjami, w których jedna osoba jest całą firmą. Czy taka forma współpracy jest bardziej osobista?
To zależy od klientów. Z większością moich klientów pracuję już od kilku lat i nasza współpraca jest stała, nic się tutaj nie zmienia. Jako księgowa jestem z tego dumna, że tak długo pracujemy razem. Natomiast system współpracy, którą wypracowaliśmy przez te lata nie wymaga aż tak częstego kontaktu. Oczywiście wiem na bieżąco, co się u nich dzieje i jesteśmy w stałym kontakcie.
Z częścią klientów rozmawiam bardzo często i wiem nie tylko, jak sprawy mają się w firmie ale bywa, że wiem, co słychać. Nasze stosunki są zawodowe, ale jednak ja się przywiązuję do ludzi i interesuje mnie co się dzieje u moich klientów. Gdy klient odchodzi lub zawiesza działalność gospodarczą, naprawdę jest mi smutno, choć to może zabrzmieć niemądrze.
Ilu Pani ma klientów?
Łącznie pracuję z ponad 70 klientami. Część z nich to klienci mojego biura rachunkowego, a część to klienci z inFaktu, których mam około 50.
Czy w Pani trybie życia to dużo? Jak układa się Pani dzień pracy?
Moja praca jest płynnie podzielona. Inaczej pracuję z klientami mojego biura rachunkowego: oni przywożą mi dokumenty osobiście, z nimi pracuję głównie „na papierze” a nasz kontakt codzienny jest intensywniejszy. Z klientami inFaktu pracuję zdalnie. Tak się złożyło, że znakomicie układają mi się terminy w ciągu miesiąca. Od 5 do 17 dnia każdego miesiąca księguję klientów inFaktu, aby jak najszybciej i zawsze w terminie otrzymali informacje o zaksięgowaniu.
Natomiast klientów mojego biura rachunkowego obsługuję później, mniej więcej od 20 do 25 dnia miesiąca. Jest tak również dlatego, że oni po prostu często dostarczają dokumenty z opóźnieniem. Tak się więc składa, że mój miesiąc układa się idealnie. W ogóle staram się mieć dobrą strategię pracy żeby wszystko było zrobione jak należy bo zależy mi na tym, żeby być dobrą księgową. Do tego chcę być dobrą mamą i móc spełniać się w swoich pasjach, a to nie udałoby mi się bez dobrej organizacji czasu.
Zobacz profil księgowego Patrycji Kalety-Bąbki
Księgowy Szczawnica – tutaj zaufana księgowa do obsługi firmy
inFakt Księgowi to idealne rozwiązanie dla właścicieli firm, którzy chcą się skupić na rozwoju biznesu, a obsługę księgową powierzyć zaufanej i sumiennej Księgowej. inFakt oferuje swoim Klientom nowoczesną księgowość w przystępnym dla każdego wydaniu. Łatwa w obsłudze wyszukiwarka umożliwia znalezienie Księgowych, a następnie porównanie ofert. Wyniki wyszukiwania zawsze są zgodne z wybranymi wcześniej kryteriami. Wśród kryteriów można wyróżnić miejscowość (np. Księgowa Szczawnica), znajomość języka obcego (np. Księgowa z językiem angielskim), a nawet branżę (np. Księgowy dla Gastronomii).
Przy profilach Księgowych znajdują się opisy i oceny Klientów, które ułatwiają wyselekcjonowanie najwłaściwszej Księgowej. Usługa inFakt Księgowi to narzędzie do współpracy z wybranym Księgowym i dostęp do aplikacji inFakt. W aplikacji można wystawiać faktury, generować różnego rodzaju rejestry i pliki, bezpiecznie przechowywać dokumenty, starać się o finansowanie i wiele innych. Aplikacja mobilna dostępna jest na urządzenia z systemem iOS i Android. To nowatorskie narzędzie znacznie ułatwia pracę każdemu przedsiębiorcy.