Poznaj księgowych inFaktu
Milena Mazerant - księgowa z Piotrkowa TrybunalskiegoMyślę, że to ważne, żeby moi klienci wiedzieli, że zawsze kiedy będą potrzebowali pomocy, ja jestem z boku i zawsze im doradzę.Milena Mazerant, księgowa z Piotrkowa Trybunalskiego
Porozmawiajmy chwilę o sposobie Pani pracy z klientami inFaktu. Rozumiem, że pracujecie Państwo na aplikacji. Proszę mi wyjaśnić, w jaki sposób, ona ułatwia Pani pracę?
Przede wszystkim sporym ułatwieniem jest to, mam od razu podgląd do wszystkich dokumentów, które klient „wrzuci” do aplikacji. W sytuacji, kiedy faktura jest źle wystawiona lub jest na niej jakiś błąd, mogę na to od razu zwrócić uwagę.
Do tego dostaję mejlowe powiadomienia od razu kiedy klient dołącza dokument w aplikacji. Wtedy na bieżąco mogę je zaksięgować, nawet kiedy nie ma mnie w domu przy komputerze: mogę się zalogować na tablecie lub telefonie i od razu sprawdzić co się dzieje.
A czy są też ułatwienia dla klientów?
Tak, aplikacja na bieżąco wyświetla wysokości składek, które będzie trzeba w danym miesiącu opłacić. Do tego aplikacja przypomina klientom o wszystkich terminach, więc w praktyce robi to za mnie – ja już nie muszę tego robić.
Jak to wygląda z Pani praktyki – na co powinien zwrócić uwagę klient wybierając księgowego?
Wybierając biuro rachunkowe warto się zorientować jakie doświadczenie ma osoba, która będzie się zajmowała naszymi dokumentami. Druga sprawa, którą warto ustalić to kwestia ubezpieczenia. Księgowy ma uprawnienia do podpisywania dokumentów w imieniu klienta, ale w razie wykrycia nieprawidłowości kara nakładana jest na przedsiębiorcę.
W razie ewentualnych pomyłek lub błędów, które nastąpiły z winy księgowego, klient może dochodzić zwrotu poniesionych kosztów na podstawie zawartej umowy. Dlatego warto zwrócić uwagę na to, czy biuro rachunkowe jest ubezpieczone od takich sytuacji. Ale klienci coraz częściej już o to pytają.
Zobacz profil księgowej Mileny Mazerant