inFakt księgowi

Księgowi inFakt. Jak zlecić księgowość w inFakcie?

  1. Określ, czego potrzebujesz od
    swojego księgowego
  2. Wybierz księgowego z
    najkorzystniejszą ofertą
  3. Podaj swoje dane, księgowy
    skontaktuje się z Tobą do 24h
  4. Oceniaj księgowego, jakość obsługi
    jest dla nas priorytetem

Księgowi: Sanok i okolice (4)

Sortowanie

Zamknij
Filtry

Sprawdź listę polecanych księgowych w Sanoku i okolicach.

Skorzystaj z wyszukiwarki księgowych, aby dobrze wybrać.

Zebraliśmy opinie oraz komentarze o księgowych w Sanoku.

Znajdź księgowego w Sanoku blisko Twoich potrzeb.

Poznaj księgowych inFaktu

Sabina Kusiak - księgowa z Krosna
Oczywiście na bieżąco konsultuję się z innymi księgowymi – zaglądam do grup skupiających księgowych na Facebooku.
Sabina Kusiak, księgowa z Krosna

Jak zaczyna Pani współpracę z nowym klientem?

Po pierwsze, ustalam jakie są jego oczekiwania w stosunku do mnie. W czym chce bym mu pomogła, czego on potrzebuje. Po drugie, ustalam czego nie wie. W zależności od tego, czy klient ma założoną działalność gospodarczą, czy dopiero będziemy ją zakładać, ustalam z nim na przykład najlepszą formę opodatkowania, czy będzie się rejestrował do VAT-u.

Klienci wystawiają oceny swoim księgowym na stronie inFaktu. Jak Pani myśli, co biorą pod uwagę oceniając Pani pracę?

Na pewno dostępność. Staram się zawsze odbierać telefony od moich klientów, a jeśli nie mogę, oddzwaniam. Na bieżąco odpisuję ma mejle. Myślę, że to ważne. Gdy zaczynałam współpracę z inFaktem, pracowałam w biurze rachunkowym i dla moich klientów byłam dostępna po 16:00.

Wtedy moje oceny na stronie inFaktu nie były najlepsze, i było tak właśnie dlatego, że byłam mniej dostępna dla klientów. Dziś mam ocenę 10/10 i myślę, że kluczowa jest dostępność dla klienta. Druga sprawa, którą uważam za ważną, to pozytywne nastawienie do klienta. Wystarczy z uśmiechem odebrać telefon – rozmowa od razu jest przyjemniejsza dla obu stron

Jak kontaktuje się Pani ze swoimi klientami?

Mam w zwyczaju pytać klienta jaki preferuje rodzaj kontaktu. Ludzie są przeróżni. Niektórzy lubią sobie porozmawiać dłużej, inni wręcz nie tolerują telefonów. Znam moich klientów. Wiem, kto lubi spędzić chwilę na rozmowie, a kto woli bym wysłała mu krótki e-mail. Zawsze dostosowuję się do klienta i jego potrzeb, choć oczywiście zastrzegam, że mimo preferowanej formy kontaktu, w pilnej sprawie pozwolę sobie zadzwonić.

Zobacz profil księgowej Sabiny Kusiak

Aplikacja do fakturowania oraz księgowości
Aplikacja do fakturowania oraz księgowości
Aplikacja do fakturowania oraz księgowości
Aplikacja do fakturowania oraz księgowości
Zamknij