inFakt ksiegowi

Księgowi inFakt. Jak zlecić księgowość w inFakcie?

  1. Określ, czego potrzebujesz od
    swojego księgowego
  2. Wybierz księgowego z
    najkorzystniejszą ofertą
  3. Podaj swoje dane, księgowy
    skontaktuje się z Tobą do 24h
  4. Oceniaj księgowego, jakość obsługi
    jest dla nas priorytetem

Sprawdź listę polecanych księgowych w Sanoku i okolicach.

Skorzystaj z wyszukiwarki księgowych, aby dobrze wybrać.

Zebraliśmy opinie oraz komentarze o księgowych w Sanoku.

Znajdź księgowego w Sanoku blisko Twoich potrzeb.

Poznaj księgowych inFaktu

Sabina Kusiak - księgowa z Krosna
Oczywiście na bieżąco konsultuję się z innymi księgowymi – zaglądam do grup skupiających księgowych na Facebooku.
Sabina Kusiak, księgowa z Krosna

Jak zaczyna Pani współpracę z nowym klientem?

Po pierwsze, ustalam jakie są jego oczekiwania w stosunku do mnie. W czym chce bym mu pomogła, czego on potrzebuje. Po drugie, ustalam czego nie wie. W zależności od tego, czy klient ma założoną działalność gospodarczą, czy dopiero będziemy ją zakładać, ustalam z nim na przykład najlepszą formę opodatkowania, czy będzie się rejestrował do VAT-u.

Klienci wystawiają oceny swoim księgowym na stronie inFaktu. Jak Pani myśli, co biorą pod uwagę oceniając Pani pracę?

Na pewno dostępność. Staram się zawsze odbierać telefony od moich klientów, a jeśli nie mogę, oddzwaniam. Na bieżąco odpisuję ma mejle. Myślę, że to ważne. Gdy zaczynałam współpracę z inFaktem, pracowałam w biurze rachunkowym i dla moich klientów byłam dostępna po 16:00.

Wtedy moje oceny na stronie inFaktu nie były najlepsze, i było tak właśnie dlatego, że byłam mniej dostępna dla klientów. Dziś mam ocenę 10/10 i myślę, że kluczowa jest dostępność dla klienta. Druga sprawa, którą uważam za ważną, to pozytywne nastawienie do klienta. Wystarczy z uśmiechem odebrać telefon – rozmowa od razu jest przyjemniejsza dla obu stron

Jak kontaktuje się Pani ze swoimi klientami?

Mam w zwyczaju pytać klienta jaki preferuje rodzaj kontaktu. Ludzie są przeróżni. Niektórzy lubią sobie porozmawiać dłużej, inni wręcz nie tolerują telefonów. Znam moich klientów. Wiem, kto lubi spędzić chwilę na rozmowie, a kto woli bym wysłała mu krótki e-mail. Zawsze dostosowuję się do klienta i jego potrzeb, choć oczywiście zastrzegam, że mimo preferowanej formy kontaktu, w pilnej sprawie pozwolę sobie zadzwonić.

Zobacz profil księgowej Sabiny Kusiak

Zamknij