Poznaj księgowych inFaktu
Monika Sławińska-Pietrak - księgowa z LublinaTak, bardzo często konsultuję się z koleżanką księgową. Odpowiedzi kreślą się już podczas omawiania sprawy.Monika Sławińska-Pietrak, księgowa z Lublina
Skąd ta decyzja o pozostaniu w zawodzie księgowej?
Po ukończeniu doktoratu chciałam pracować w swojej specjalizacji, tak się jednak nie stało. Nadal jestem księgową i chyba nie zapowiada się aby miało się to zmienić.
Jest Pani zadowolona z tego, że tak się potoczyła Pani droga zawodowa?
Tak, chyba tak. Po takim upływie czasu, po tak długiej praktyce w księgowości jestem pewna swojego miejsca w zawodzie księgowej. Cenię wiedzę, którą zdobyłam i doświadczenie, które mam. Poza tym lubię moją pracę.
Porozmawiajmy przez chwilę o kontaktach z klientami. W jakiej najczęściej są formie?
Najlepszym sposobem na wytłumaczenie niejasności jest kontakt telefoniczny lub spotkanie i możliwość wyjaśnienia niejasności podczas rozmowy. Podczas rozmowy na gorąco pojawiają się dodatkowe pytania i wtedy wyjaśniam wszystko na bieżąco. Ważny jest też kontakt mejlowy, zwłaszcza podsumowanie uprzedniej rozmowy telefonicznej. To pozwala mi wrócić po jakimś czasie do odpowiedzi, których udzieliłam.
A jak to jest z kontaktem osobistym? Jest potrzebny?
To chyba najlepsza możliwość kontaktu z klientem. Jest bardziej wielowymiarowy, inaczej formują się relacje.
Zobacz profil księgowej Moniki Sławińskiej-Pietrak
Księgowy Parczew – sprawdź, czy wybrałeś skuteczną księgową
Cechą charakterystyczną usługi inFakt Księgowi jest elastyczne podejście do każdego Użytkownika i profesjonalna obsługa podatkowo-księgowa i kadrowo-płacowa. Biura rachunkowe najstaranniej jak to możliwe prowadzą księgowość i zajmują się dokumentacją firmy. Ramy współpracy ustalane są w porozumieniu z Klientem, odpowiadają one jego potrzebom i oczekiwaniom. Pakiet świadczonych usług jest przejrzysty, a w razie potrzeby – można go modyfikować. Biura księgowe współpracujące z inFaktem rozsiane są po całej Polsce. Dlatego Klientami inFaktu nie są wyłącznie przedsiębiorcy z dużych miast, ale i ci działający w niewielkich miejscowościach, a nawet na wsiach. Możliwość współpracy online to także wygodne wyjście dla każdego, kto nie czuje potrzeby lub nie może dojeżdżać do swojej Księgowej. Z tego rozwiązania korzystają np. mamy, które na co dzień opiekują się dzieckiem i jednocześnie prowadzą z domu swoje działalności gospodarcze. Księgowe pozostają w stałym kontakcie z Klientami (np. za pomocą aplikacji inFakt), na bieżąco odpowiadają na pytania i rozwiewają wątpliwości.
Usługa obejmuje też program do faktur księgowości i fakturowania online. Aplikację warto pobrać na swoje urządzenia mobilne, ponieważ korzystanie z programu poprzez tablet lub smartfon znacznie usprawnia codziennie czynności. Np. po wykonaniu usługi u Klienta nie trzeba wracać do biura, aby wystawić fakturę. Teraz jest to możliwe przy użyciu telefonu, który i tak każdy przedsiębiorca nosi niemal zawsze przy sobie.