inFakt ksiegowi
Avatar

Monika Świech

"Posiadam wieloletnie doświadczenie w dziedzinie księgowo-kadrowej. Rozliczam firmy branży zarówno produkcyjnej, usługowej czy też handlowej.

Świadczone przeze mnie usługi księgowe i kadrowe realizuję na podstawie certyfikatu księgowego wydanego przez Ministra Finansów Nr 66632/2014. Posiadam ubezpieczenie OC. Stale poszerzam swoją merytoryczną wiedzę uczestnicząc w szkoleniach, prenumerując pisma księgowe. Wciąż zmieniające się przepisy podatkowe nie stanowią dla mnie bariery.

Dla firm, którym zapomniało się o obowiązku prowadzenia ksiąg i rozliczania się z Urzędem Skarbowym, proponuję wyprowadzanie zaległości na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Bardzo ważne jest dla mnie nie tylko zdobycie Twojego zaufania, ale i utrzymanie go w nieskazitelnej formie.
Chętnie odpowiem na każde pytanie.
Zapraszam do współpracy"

Zadzwoń do mnie: +48 22 307 xx xx Pokaż numer Pracuję od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 oraz w soboty w godzinach 10-14
Pracuję w biurze rachunkowym w Skierniewicach, Warszawie, Sochaczewie, Skierniewicach. Prowadzę także księgowość klientów z całej Polski online i telefonicznie.
Księgowa współpracuje z inFaktem krócej niż rok.
Księgowa posiada ubezpieczenie. Ubezpieczenie chroni przedsiębiorcę przed ewentualnymi pomyłkami księgowymi bądź roszczeniami ze strony Urzędu Skarbowego

Jak działa usługa

Wlodek@1x Włodek Markowicz opowiada o tym,
jak wygląda w praktyce usługa inFakt Księgowi

Razem z osobistym Księgowym, w cenie dostajesz aplikację do wystawiania faktur, monitorowania księgowości, przesyłania dokumentów kosztowych oraz opłacania podatków - wszystko to również w wersji mobilnej na telefon.

Jak zgłosić się do usługi?

Pierwszy krok do podjęcia współpracy z nową, zaufaną księgową poprzez aplikację inFakt, to wybranie księgowej dopasowanej do prowadzonej działalności.

Aby porównać dostępne w danym czasie księgowe, ich oferty, kompetencje, specjalizacje i opinie wystawiane przez ich klientów, należy przejść na stronę: https://www.infakt.pl/ksiegowi. Po wyborze księgowej kolejnym krokiem jest założenie bezpłatnego konta w inFakcie. Następnie po potwierdzeniu i opłaceniu wybranego zakresu usług nowa księgowa skontaktuje się telefonicznie w ciągu 24h i... można już zacząć współpracę!
To takie proste.

W jaki sposób podpisywana jest umowa?

Umowa o świadczenie usług księgowych za pośrednictwem inFaktu podpisywana jest w formie elektronicznej.

Po wybraniu księgowej i zakresu usług, uzupełnieniu danych firmy, zaakceptowaniu i podpisaniu umowy, dokonaniu pierwszej płatności przedsiębiorca ma możliwość pobrania w dowolnym czasie następujących dokumentów: umowy, regulaminu, tabeli opłat dodatkowych oraz ogólnych warunków świadczenia usług.

Kiedy warto przenieść księgowość do inFakt?

Wbrew temu, co wciąż sądzi większość przedsiębiorców - przeniesienie księgowości nie jest skomplikowane.

Przedsiębiorca, który dotąd księgował się w innym biurze księgowym czy zatrudniał księgową na etat przekazuje nowej osobistej księgowej następujące dokumenty:

  • ostatnie strony KPiR wskazane przez księgową,
  • ostatnio złożoną deklarację VAT,
  • ostatnio sporządzoną deklarację dotycząca rozliczenia podatku dochodowego.

Każdy z tych dokumentów można przekazać w formie skanu lub zdjęcia
...i to wszystko!

Jak wybrać księgowego?

Łatwiej podjąć trafną decyzję porównując dziesiątki księgowych, którzy udostępniają na swój temat następujące informacje:

  • posiadane doświadczenie,
  • ukończone szkoły i szkolenia,
  • wiarygodne opinie wystawiane przez obsługiwanych klientów,
  • branże, w których specjalizuje się księgowy,
  • miejscowości, w których księgowy może spotkać się osobiście z przedsiębiorcą.

Te informacje wraz z ceną, pozwalają przedsiębiorcy wybrać obsługę księgową najlepiej dopasowaną do jego potrzeb oraz możliwości.

Przedsiębiorca, który np. ma zagranicznych kontrahentów i potrzebuje księgowego posługującego się językiem angielskim oraz ma skomplikowane do rozliczenia koszty, które wymagają doświadczenia i dużej wiedzy, znajdzie księgowego o odpowiednio wysokich kompetencjach i dopasowanej ofercie. Z drugiej strony osoba, która wystawia regularnie faktury jednej czy dwóm firmom i praktycznie nie ma własnych kosztów, również znajdzie odpowiedniego księgowego, który specjalizuje się w obsługiwaniu właśnie takich działalności.

Kto jest odpowiedzialny za prowadzone rozliczenia?

Zgodnie z umową zwartą pomiędzy firmą inFakt, a Klientem za dokumenty przekazywane do ZUS oraz urzędu skarbowego pełną odpowiedzialność ponosi księgowy. Na podstawie udzielonych przez Klienta pełnomocnictw księgowy reprezentuje Klienta przez ZUS oraz urzędem skarbowym, a także składa wszystkie niezbędne dokumenty.

W jaki sposób można kontaktować się z księgowym?

Każdy przedsiębiorca korzystający z księgowości w inFakt otrzymuje dane kontaktowe swojego osobistego księgowego i może je znaleźć również w aplikacji.

Przedsiębiorca może kontaktować się z księgowym na trzy sposoby: telefonicznie, wysyłając SMSy lub poprzez podany e-mail.

Przedsiębiorcy, którzy zamawiając obsługę księgową wybrali opcję spotkań w biurze, mogą również spotkać się ze swoją osobistą księgową.

Dokumenty przedsiębiorca udostępnia księgowej poprzez e-mail lub przez aplikację.

Księgowa odbiera telefony i odpisuje na e-maile oraz SMSy w podanych przez siebie godzinach pracy.

Poza godzinami pracy osobistego księgowego przedsiębiorca może również skorzystać z bezpłatnej pomocy stale dyżurujących księgowych inFakt - od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 - 22:00 pod numerem 22 307 19 18, pod adresem info@infakt.pl i przez czat widoczny w rogu strony.

W jakim terminie należy przesyłać dokumenty do zaksięgowania?

Każdy klient zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów w terminie do 5 dnia miesiąca następnego, za miesiąc poprzedni, który jest rozliczany. Dostępne są trzy możliwe formy przesyłania plików, o których można przeczytać tutaj.

W jakim terminie księgowy jest zobowiązany rozliczyć miesiąc?

Obowiązkiem księgowego jest zaksięgowanie miesiąca każdemu Klientowi w terminie do 18 dnia miesiąca następnego, za miesiąc który jest w danym momencie rozliczany.

Gdzie przechowywane są dokumenty?

Przedsiębiorca chcąc przechowywać papierowe wersje dodawanych do aplikacji inFakt dokumentów czyni to we własnym zakresie, zgodnie z zaakceptowanymi warunkami świadczenia usług. Dokumenty księgowe zgodnie z obowiązującym prawem powinny być przechowywane i bezzwłocznie dostępne dla Urzędu Skarbowego przez okres 5 lat.

Czy mogę zmienić księgowego?

Wraz ze zmianą potrzeb i możliwości firmy, czy zmianą oferty księgowej może pojawić się potrzeba wyboru nowego, lepiej dopasowanego księgowego. Przedsiębiorca w inFakt ma prawo do zmiany księgowego w dowolnym momencie bez podawania przyczyny, a sama zmiana ma bardzo płynny charakter. Kolejny opłacony okres rozliczeniowy rozliczy nowa księgowa.

Wszystko, co musi zrobić przedsiębiorca, to poinformować nas o życzeniu zmiany księgowego na adres: info@infakt.pl. Kolejny krok to po prostu wybór nowej księgowej: www.infakt.pl/ksiegowi/ .

Zastrzegamy sobie prawo do zapytania o przyczyny zmiany w celu podnoszenia jakości usług świadczonych przez księgowych inFakt. Odpowiedź lub jej brak nie są jednak warunkiem zmiany.

Zamknij