Poznaj księgowych inFaktu
Piotr Juszczyk - księgowy z Olsztyna
Księgowanie to jedno, ale lubię też dokształcać ludzi i lubię z nimi rozmawiaćPiotr Juszczyk, księgowy z Olsztyna
Przejdźmy do pracy z klientem. Ilu Pan ma klientów?
Około 30.
To dużo, czy mało?
Przy moim etacie, myślę, że to dużo. Tak naprawdę mam 8 godzin na etacie i dodatkowo 30 klientów – to dość sporo. Już z tego dnia mało zostaje, ale spokojnie daję sobie radę. Tak organizuję się w życiu, że udaje mi się wszystko ogarnąć.
Czy Pana klienci są z miasta, w którym Pan mieszka, czyli z Olsztyna, czy z całej Polski?
Nie, z całej Polski. Kontaktuję się z nimi telefonicznie lub mejlowo, i klienci sobie to chwalą. Mam klientów z Olsztyna, oczywiście, ale myślę, że to będzie około 20 procent wszystkich moich klientów. Pozostali są z całej Polski i tutaj nie ma żadnej bariery. Przy dzisiejszym dostępnie do usług księgowego nie ma to znaczenia, a nawet wręcz przeciwnie, myślę, że to wiele ułatwia. Wożenie dokumentów do biura rachunkowego jest uciążliwe, i dla klienta i dla księgowego.
Czyli kontakt telefoniczny lub mejlowy. Ale czy jest taka sytuacja, w której trzeba się spotkać z księgowym? W której ten kontakt osobisty naprawdę jest konieczny?
Może tak być, ale jeśli chodzi o moich klientów to jeszcze żaden nie miał potrzeby żebym musiał się z nim spotkać.
To całkiem wygodnie – brzmi jak dynamiczna współpraca.
Tak, nawet miałem ostatnio taką historię, że zadzwoniłem do klienta, z którym do tej pory kontaktowałem się mejlowo. Odpisuję mu zawsze gdy do mnie napisze, obojętnie czy to jest godzina 23:00, weekend czy środek tygodnia. Ale zadzwoniłem do niego, i on mówi: Panie Piotrze, gdyby Pan teraz nie przeprowadzał ze mną rozmowy to myślałbym już, że rozmawiam z botem bo zawsze uzyskuję szybko odpowiedź.
Ale kontakt mejlowy też jest dobrym rozwiązaniem bo gdy idzie się do biura rachunkowego, zdarza się czasami, że ktoś coś odburknie. No niestety, wszyscy jesteśmy ludźmi. Gdy odpisujemy mejlem to nie widać, że mamy po prostu gorszy dzień – a czasami wszyscy go mamy. Nie oceniam źle osoby, która czasami coś powie ostrzejszym tonem bo uważam, że każdy z nas ma prawo mieć słabszy dzień. Nie wiadomo co się stało rano w domu czy może poprzedniego dnia dlatego nie warto oceniać kogoś, kto odezwał się do nas źle.




Księgowy Miłakowo – niezawodni księgowi na wyciągnięcie ręki
Usługa inFakt Księgowi bierze sobie za cel profesjonalną i rzetelną obsługę księgowo-podatkową oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Współpracujący z inFaktem Księgowi i biura rachunkowe zajmują się prowadzeniem pełnej księgowości firmy lub Klient sam określa zakres współpracy – jest to indywidualnie ustalane z każdym Klientem. Księgowi zajmują się m.in. księgowaniem faktur kosztowych, wysyłką deklaracji do urzędów, rozliczaniem pracowników i zleceniobiorców, przygotowaniem i wysyłką zeznań rocznych. Księgowi pracują we własnych biurach w różnych miejscowościach (np. w Miłakowie), dojeżdżają do siedzib Klientów lub online obsługują firmy z całej Polski. Księgowi są w stałym kontakcie z Klientami – poprzez telefon, czat albo e-mail. Szybki przepływ informacji jest niezbędny dla skutecznego i precyzyjnego działania.
W ramach usługi inFakt Księgowi Klienci dodatkowo otrzymują dostęp do aplikacji inFakt, zawierającej program do faktur i księgowości. To przyjazne w użytkowaniu narzędzie ułatwia wykonywanie czynności, które są codziennością każdego przedsiębiorcy (np. wystawianie faktur, przesyłanie kosztów do księgowości itd.). Warto wspomnieć, że aplikację można ściągnąć na swój tablet lub smartfon (albo inne urządzenie mobilne z systemem iOS i Android). inFakt Księgowi to usługa skierowana do firm o dowolnej wielkości (także dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą) i różnym profilu działalności. Szeroka wiedza Księgowych inFaktu oraz dostęp do najnowocześniejszych technologii zapewniają sprawną realizację celów oraz szybki dostęp do potrzebnych danych.