Poznaj księgowych inFaktu
Joanna Hamerska - księgowa z OpolaPo prostu, księgowy chce jak najlepiej dla swoich klientów, dlatego ich wspiera.Joanna Hamerska, księgowa z Opola
Kiedy Pani opowiada o swojej pracy z klientami, mam wrażenie, że staje się Pani częścią przedsiębiorstw, z którymi Pani współpracuje.
Tak, staram się żywo wspierać firmy, dla których prowadzę księgowość. Mam ogromną satysfakcję z tego, że firmy moich klientów się rozwijają, że dużo się w nich dzieje. Moi klienci mogą na mnie polegać nie tylko w rozliczaniu kosztów, ale także w każdej sytuacji, w której mają wątpliwości, co do różnych rozwiązań – zawsze staram się stanąć na wysokości zadania i sprawdzę wszelkie możliwości by jak najbardziej ułatwić im prowadzenie firmy.
Oczywiście, przedsiębiorcy są różni i bywa, że nasza współpraca ogranicza się jedynie do spraw ściśle księgowych, i taka współpraca też mi odpowiada. Natomiast kiedy tylko klient sobie tego życzy, staram się być częścią każdej z tych firm.
Jest Pani naprawdę żywiołową księgową!
Wiem, że stereotyp księgowego mówi, że to tylko „siedzenie w papierach”, ale staram się wyłamać poza niego. Ale lubię kontakt z ludźmi, a to naprawdę ważna część tej pracy. Zdarza mi się nawet, że moi klienci pytają mnie o porady w sprawach prywatnych – i jeśli tylko mogę, podpowiadam mu. To nie jest tak, że ograniczamy się tylko do rozliczania faktur. Jeżeli tylko mogę, zawsze pomogę z największą przyjemnością.
Ma Pani bardzo ciepły kontakt ze swoimi klientami!
Tak, bo nie chcę, żeby moi klienci kojarzyli księgową tylko z podatkami, opłatami i fakturami. Jestem normalnym człowiekiem, do którego mogą zadzwonić po poradę, a ja zawsze chętnie podpowiem. To dla mnie ważne, by wiedzieli, że jako księgowa jestem po prostu dla nich. Staram się szybko pokazać moim klientom, szczególnie na początku naszej współpracy, że mogą do mnie zadzwonić ze swoimi pomysłami i je po prostu ze mną przegadać.
Bywa, że na początku współpracy klienci są mocno ostrożni w kontaktach z księgowymi, ale staram się skracać ten dystans, żeby wiedzieli, że rozmawiają z normalną osobą a nie z robotem. Przede wszystkim uważam, że podstawą współpracy księgowej z klientem jest zaufanie. Jeżeli klient mi czegoś nie powie, to ja po prostu nie będę tego wiedziała i nie będę mogła mu pomóc. Dlatego to dla mnie ważne, żeby budować kontakt z klientami od samego początku współpracy. Zaufanie i otwartość – to naprawdę bardzo ważne!
Zobacz profil księgowej Joanny Hamerskiej
Księgowy Leśnica – tutaj jest lista drobiazgowych księgowych
Prowadzenie księgowości to obowiązek każdej firmy, bez względu na jej wielkość. Jest to odpowiedzialna funkcja, ponieważ drobna pomyłka czy niedochowanie terminu mogą nieść za sobą wymierne skutki. Dlatego, wybierając Księgową, nie warto zdawać się na przypadek. W inFakcie, Klienci mają możliwość wskazania podmiotu do prowadzenia księgowości, nie muszę powierzać tego zadania anonimowej osobie wykonującej zawód Księgowego. Księgowi mają utworzone profile, na których znajdują się informacje o ich wykształceniu, doświadczeniu oraz komentarze innych Klientów, współpracujących z Księgowymi. Księgowi pracują w biurach nie tylko w Leśnicy, w opolskim, ale i w całym kraju lub zdalnie obsługują firmy z całego kraju.
Usługa inFakt Księgowi skoncentrowana jest nie tylko na prawidłowej, tj. zgodnej z przepisami, obsłudze księgowej, ale i życzliwym podejściu do Klienta. Klienci mogą liczyć na stały kontakt z Księgowymi (np. poprzez aplikację inFakt) oraz bezzwłoczne odpowiadanie na pytania. Zawarty w cenie usługi program do faktur i księgowości to usprawnienie pracy przedsiębiorcy. Program pozwala monitorować działania Księgowej, wystawiać faktury oraz posiada wiele niestandardowych funkcjonalności np. opcję ubiegania się o finansowanie. inFakt Księgowi optymalizuje koszty, oszczędza czas i zapewnia przedsiębiorcom poczucie spokoju i bezpieczeństwa. Usługa jest chętnie wybierana przez firmy działające w każdym sektorze gospodarki oraz zatrudniające pracowników.