Poznaj księgowych inFaktu
Monika Sławińska-Pietrak - księgowa z LublinaJa od początku sygnalizuję, o czym należy pamiętać i co trzeba wiedzieć.Monika Sławińska-Pietrak, księgowa z Lublina
Ma Pani wypracowany system współpracy z klientami? Jak wygląda początek współpracy z klientem?
Najpierw muszę poznać sytuację klienta. Pytam go czy w ostatnich latach prowadził działalność gospodarczą, czy to jego pierwsza firma. Jeśli dopiero zakłada działalność gospodarczą, doradzam jaką formę opodatkowania powinien wybrać, czy może skorzystać z jakichś preferencji, jak dobrać najkorzystniejsze rozwiązania dla jego przedsiębiorstwa.
Jaka to będzie działalność, kto będzie odbiorcą usług – czy będą to osoby fizyczne czy przedsiębiorcy. Czy klient będzie wykonywał usługi na rzecz podmiotów zagranicznych. Przede wszystkim najważniejsze jest określenie, co będzie przedmiotem tej działalności.
O co najczęściej pytają nowi klienci?
Najczęściej pytania klientów pojawiają się już w trakcie współpracy. Kiedy wiem, jaka jest specyfika działalności mojego klienta, jestem w stanie już od początku zaproponować jakieś rozwiązania. Już podczas pierwszej rozmowy sugeruję kontakt telefoniczny przed podjęciem działań, co do których mogą pojawić się wątpliwości. Łatwiej jest przed podjęciem działania skonsultować się z księgowym niż później poprawiać ewentualne błędy.
To, że klient może w każdej chwili zapytać o wszystko w razie wątpliwości, chyba zapewnia poczucie bezpieczeństwa.
Tak, na pewno. Ważny jest też stały kontakt, zwłaszcza na początku współpracy dopóki klienci sami nie zaczną zwracać uwagi na pewne rzeczy. Ja od początku sygnalizuję, o czym należy pamiętać i co trzeba wiedzieć.
Zobacz profil księgowej Moniki Sławińskiej-Pietrak
Księgowy Łaszczów – rzetelne księgowe online i w biurze
Wirtualna księgowość staje się coraz popularniejsza. Z usług zdalnych Księgowych korzystają nie tylko przedstawiciele branży IT i tzw. wolnych zawodów, ale i właściciele firm działających w każdym sektorze gospodarki. Wśród naszych Klientów mamy m.in. właścicieli sklepów i punktów usługowych, niewielkich firm przewozowych, zajmujących się branżą gastronomiczną-hotelarską, a nawet lekarzy i prawników. Wybór wirtualnej księgowości determinuje wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy. Dokładając do tego dobry program do fakturowania i księgowości, otrzymujemy przepis na solidną księgowość. Baza Księgowych inFaktu zawiera kilkaset profili Księgowych, gotowych zająć się obsługą księgową. Co należy podkreślić – nasi Księgowi nie świadczą usług wyłącznie online. Wśród nich znajdują się osoby przyjmujące Klientów we własnych biurach księgowych albo dojeżdżające do siedzib Klientów. W inFakcie dbamy o jakość usługi, dlatego cyklicznie prosimy Klientów o ocenę współpracy ze swoją Księgową. Oceny (w formie gwiazdek) i komentarze widoczne są dla wszystkich Klientów.
W cenie usługi Klienci otrzymują dostęp do aplikacji inFakt. Narzędzie warto pobrać na telefon i tablet i korzystać z możliwości programu w każdym miejscu, gdzie jest zasięg internetowy. Praktycznie nieograniczony dostęp do aplikacji pozwala wygodnie załatwiać sprawy, które jeszcze kilka lat temu wiązały się z koniecznością dojazdu do biura księgowego. Program wyróżnia wygoda obsługi, szybkość działania i wysoka niezawodność.