Poznaj księgowych inFaktu
Dominika Zuber - księgowa z Krakowa / Piekar ŚląskichNie ma dla mnie znaczenia, w jaki sposób kontaktuję się z klientem. Najważniejsze jest to, że się dogadujemy.Dominika Zuber, księgowa z Krakowa / Piekar Śląskich
Rozumiem, że jako księgowa zna Pani i pracuje na wszystkich możliwościach aplikacji. A jak to jest ze strony klienta? Które są dla niego najwygodniejsze?
Ta aplikacja jest na tyle prosta, że klienci nie mają problemów z jej obsługą. Ona też nie jest na tyle rozbudowana, żeby korzystanie z niej mogło być trudne. Klient w aplikacji wystawia faktury sprzedaży i wszyscy z tego korzystają. Nie musi używać programu do fakturowania bo ta funkcja jest już w aplikacji w ramach abonamentu. Od razu po wystawieniu faktury automatycznie przelicza się podatek dochodowy – a więc klient od razu widzi, ile tego podatku zapłaci. Nie mam klienta, który by z tego nie korzystał. Siłą rzeczy koszty też musi dołączać w aplikacji, więc i z tej możliwości korzysta – tak działamy.
Klienci co jakiś czas wystawiają Pani oceny. Jak Pani myśli, na co zwracają największą uwagę?
Szczerze mówiąc – nie wiem. Spotkałam się z różnymi opiniami. Czasami klienci nie do końca mogą zdawać sobie sprawę z tego, że oceniają nas, księgowych. Często w tych ocenach pojawiają się opinie dotyczące działania aplikacji. Bywa, że klientowi coś się zawiesi w aplikacji, ale opinia dotyczy księgowego. Owszem, są klienci, którzy mają świadomość, że oceniają mnie, natomiast myślę, że często klienci wystawiając opinię oceniają całość współpracy z inFaktem – także obsługę aplikacji, odpowiednie działy, w których wyjaśniali kiedyś różne problemy, i mnie.
Czy ma Pani takich klientów, z którymi spotyka się Pani osobiście, czy jednak współpraca jest zdalna?
Są klienci, którzy chcą się ze mną spotkać. To się najczęściej wiąże z pierwszymi krokami podczas zakładania działalności gospodarczej. Wtedy klient chce się dopytać o jak największą ilość spraw. Pyta na czym to polega, jak ma tę działalność prowadzić, jakie koszty może rozliczać, jak poprawnie wyliczyć podatki. Ogólnie, „z czym się to w ogóle je”. Takie spotkanie klienci preferują, natomiast później już nie trzeba się spotykać.
W mojej praktyce zawodowej widzę, że jedno spotkanie wystarcza, mimo, że klienci często mogą myśleć na początku, że lepiej mieć księgową na miejscu, w biurze. Później jednak też wolą wysłać mejla lub szybko zadzwonić by po prostu zaoszczędzić czas. Nie muszą tracić czasu na dojazd – przez telefon też o wszystko mogą dopytać. W zeszłym tygodniu miałam spotkanie z klientem, ale nie zdarza się to często – nie częściej niż raz w miesiącu.
Księgowa Krzanowice – zobacz kontakty do solidnych księgowych
inFakt Księgowi to dostęp do sprawdzonych Księgowych i biur rachunkowych z Krzanowic, Śląska i z terenu całej Polski. Księgowi inFaktu to wysokiej klasy specjaliści, wyróżniający się pasją do wykonywanego zawodu. Uzyskali oni dyplomy znakomitych uczelni, otrzymali prestiżowe certyfikaty (np. ACCA, Ministerstwa Finansów) i wciąż dokształcają się na studiach podyplomowych i branżowych szkoleniach. Księgowi pracowali bądź wciąż pracują w firmach produkcyjnych, handlowych, usługowych – z każdego sektora gospodarki i różnej wielkości. Tam zdobywali praktyczne doświadczenie, które teraz mogą przekuwać w sukces Klientów inFaktu. Księgowych charakteryzuje życzliwe i proklienckie podejście. Cierpliwie i rzetelnie wyjaśniają nurtujące kwestie, wyczerpująco odpowiadają na pytania i informują o dostępnych rozwiązaniach.
Dopełnieniem opieki dedykowanej Księgowej jest dostęp do aplikacji inFakt, która wspiera Klienta w obowiązkach związanych z prowadzeniem księgowości i rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Zawarty w aplikacji program do faktur i księgowości pozwala m.in. zarządzać sprzedażą (np. wystawiając dowód sprzedaży), środkami trwałymi (poprzez automatyczne wyliczanie amortyzacji) oraz generować potrzebne rejestry, raporty i pliki. Program jest łatwy i intuicyjny w obsłudze, z powodzeniem radzą sobie z nim zarówno wieloletni przedsiębiorcy, jak i osoby, które niedawno założyły swoją pierwszą firmę. Istotna informacja jest taka, że aplikacja jest zintegrowana z bazami danych wielu urzędów, dlatego Klient ma pewność, że generowane dane (np. NIP firmy kontrahenta, numer rachunku bankowego US) są zawsze aktualne.