Poznaj księgowych inFaktu
Piotr Juszczyk - księgowy z OlsztynaTak naprawdę, dobry księgowy powinien przedstawić klientowi co należy zrobić i przede wszystkim poinformuje go o wszystkim.Piotr Juszczyk, księgowy z Olsztyna
Czy Pana klienci są z miasta, w którym Pan mieszka, czyli z Olsztyna, czy z całej Polski?
Nie, z całej Polski. Kontaktuję się z nimi telefonicznie lub mejlowo, i klienci sobie to chwalą. Mam klientów z Olsztyna, oczywiście, ale myślę, że to będzie około 20 procent wszystkich moich klientów. Pozostali są z całej Polski i tutaj nie ma żadnej bariery. Przy dzisiejszym dostępnie do usług księgowego nie ma to znaczenia, a nawet wręcz przeciwnie, myślę, że to wiele ułatwia. Wożenie dokumentów do biura rachunkowego jest uciążliwe, i dla klienta i dla księgowego.
Czyli kontakt telefoniczny lub mejlowy. Ale czy jest taka sytuacja, w której trzeba się spotkać z księgowym? W której ten kontakt osobisty naprawdę jest konieczny?
Może tak być, ale jeśli chodzi o moich klientów to jeszcze żaden nie miał potrzeby żebym musiał się z nim spotkać.
To całkiem wygodnie – brzmi jak dynamiczna współpraca.
Tak, nawet miałem ostatnio taką historię, że zadzwoniłem do klienta, z którym do tej pory kontaktowałem się mejlowo. Odpisuję mu zawsze gdy do mnie napisze, obojętnie czy to jest godzina 23:00, weekend czy środek tygodnia. Ale zadzwoniłem do niego, i on mówi: Panie Piotrze, gdyby Pan teraz nie przeprowadzał ze mną rozmowy to myślałbym już, że rozmawiam z botem bo zawsze uzyskuję szybko odpowiedź.
Ale kontakt mejlowy też jest dobrym rozwiązaniem bo gdy idzie się do biura rachunkowego, zdarza się czasami, że ktoś coś odburknie. No niestety, wszyscy jesteśmy ludźmi. Gdy odpisujemy mejlem to nie widać, że mamy po prostu gorszy dzień – a czasami wszyscy go mamy. Nie oceniam źle osoby, która czasami coś powie ostrzejszym tonem bo uważam, że każdy z nas ma prawo mieć słabszy dzień. Nie wiadomo co się stało rano w domu czy może poprzedniego dnia dlatego nie warto oceniać kogoś, kto odezwał się do nas źle.
Księgowy Korsze – księgowe dla każdej branży
„Wybór” – to słowo, które często będzie przewijało się w inFakcie. Ponieważ każdy lubi mieć dostępnych kilka rozwiązań, spośród których wytypuje najlepsze w aktualnym momencie. A zwłaszcza, gdy prowadzi się działalność gospodarczą i czasami trzeba podporządkować się niezależnym od siebie warunkom. Księgowość online niesie za sobą wiele zalet. Oszczędność czasu, ponieważ nie trzeba dojeżdżać do Księgowej z dokumentami. Oszczędność pieniędzy – ponieważ nie trzeba kupować paliwa i biletów, żeby do tej Księgowej się dostać. Ale niektórzy przedsiębiorcy nie lubią tej formy współpracy. Wolą poznać osobiście Księgową, spotykać się i rozmawiać w biurze rachunkowym. inFakt zaspokaja potrzeby obu grup. W usłudze inFakt Księgowi Klienci mogą wybrać – czy chcą być obsługiwani online, czy preferują współpracę w biurze w wybranej miejscowości (np. w Korszach).
Klienci mają również możliwość wyboru zakresu obsługi księgowejKsięgowi zajmują się m.in. księgowaniem kosztów, informowaniem o wysokości podatków i składek do zapłacenia, wysyłką deklaracji do ZUS i US, obsługą kadrowo-płacową. Wykupiony pakiet zawiera ustalony katalog usług, ale gdy Klient potrzebuje dodatkowego wsparcia (jednorazowo lub przez dłuższy czas) można go poszerzyć. Wybierający usługę Klienci zyskują także program księgowy i do faktur. Jedni są zwolennikami dostępu do takich narzędzi z laptopa, innym wygodniej jest używać tabletu lub telefonu. Na tym polu Klienci inFaktu także mają wybór. Z aplikacji inFakt można korzystać z komputera lub ściągnąć jej wersję na urządzenia mobilne z systemem iOS i Android.