inFakt Księgowi
Medium

Kinga Nowak

Ten księgowy został zweryfikowany przez inFakt
Księgowa posiada polisę ubezpieczeniową
Księgowa inFakt

Biuro Rachunkowe Kinga Nowak pomaga Przedsiębiorcom w prowadzeniu firm, przejmując na siebie odpowiedzialność za całość rozliczeń kadrowo – podatkowych. Na pierwszym miejscu stawiamy jakość świadczonych usług i bliską współpracę. Oferujemy obsługę na najwyższym poziomie, dostosowaną do potrzeb naszych Klientów.

Oferujemy
prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość)
prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego
prowadzenie ewidencji dla celów VAT (rejestry dostaw i nabyć) oraz wysyłka plików JPK_VAT
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
sporządzanie listy płac pracowników i prowadzenie kartotek wynagrodzeń
pełna obsługa ZUS wraz z przesyłaniem deklaracji drogą elektroniczną
wypełnianie deklaracji podatkowych VAT-7, VAT-UE, VAT-27, PIT-4R, PIT-11/8B, PIT-40 i innych
wypełnianie zeznań rocznych PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38 oraz PIT-28
wnioski i rozliczanie dofinansowań z PFRON
sporządzanie deklaracji oraz wyliczenie opłat za korzystanie ze środowiska
sporządzanie sprawozdań do GUS oraz zestawień do banku
reprezentacja podatnika w urzędach skarbowych i ZUS
sporządzanie analizy finansowej przedsiębiorstwa, pomoc w optymalizacji kosztów
Szkolenia BHP
Windykację należności
BEZPŁATNIE pomożemy w otwarciu własnej działalności

Pracuję w biurze rachunkowym w Kaliszu, Pleszewie, Ostrowie Wielkopolskim, Sieradzu. Prowadzę także księgowość klientów z całej Polski online i telefonicznie.

Współpraca z infakt

Księgowa współpracuje z inFaktem krócej niż rok

Ubezpieczenie

Księgowa posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilno-prawnej.

Certyfikaty

Specjalizacje księgowe
Budowlana, Remontowa Doradztwo, Usługi prawne Finanse, Ubezpieczenia Handel IT Medyczna Szkolenia, Edukacja Transport
Udostępnij

Jak działa usługa

Wlodek@1x Włodek Markowicz opowiada o tym,
jak wygląda w praktyce usługa inFakt Księgowi

Razem z osobistym Księgowym, w cenie dostajesz aplikację do wystawiania faktur, monitorowania księgowości, przesyłania dokumentów kosztowych oraz opłacania podatków - wszystko to również w wersji mobilnej na telefon.

Jak zgłosić się do usługi?

Pierwszy krok do podjęcia współpracy z nową, zaufaną księgową poprzez aplikację inFakt, to wybranie księgowej dopasowanej do prowadzonej działalności.

Aby porównać dostępne w danym czasie księgowe, ich oferty, kompetencje, specjalizacje i opinie wystawiane przez ich klientów, należy przejść na stronę: https://www.infakt.pl/ksiegowi. Po wyborze księgowej kolejnym krokiem jest założenie bezpłatnego konta w inFakcie. Następnie po potwierdzeniu i opłaceniu wybranego zakresu usług nowa księgowa skontaktuje się telefonicznie w ciągu 24h i... można już zacząć współpracę!
To takie proste.

W jaki sposób podpisywana jest umowa?

Umowa o świadczenie usług księgowych za pośrednictwem inFaktu podpisywana jest w formie elektronicznej.

Po wybraniu księgowej i zakresu usług, uzupełnieniu danych firmy, zaakceptowaniu i podpisaniu umowy, dokonaniu pierwszej płatności przedsiębiorca ma możliwość pobrania w dowolnym czasie następujących dokumentów: umowy, regulaminu, tabeli opłat dodatkowych oraz ogólnych warunków świadczenia usług.

Kiedy warto przenieść księgowość do inFakt?

Wbrew temu, co wciąż sądzi większość przedsiębiorców - przeniesienie księgowości nie jest skomplikowane.

Przedsiębiorca, który dotąd księgował się w innym biurze księgowym czy zatrudniał księgową na etat przekazuje nowej osobistej księgowej następujące dokumenty:

  • ostatnie strony KPiR wskazane przez księgową,
  • ostatnio złożoną deklarację VAT,
  • ostatnio sporządzoną deklarację dotycząca rozliczenia podatku dochodowego.

Każdy z tych dokumentów można przekazać w formie skanu lub zdjęcia
...i to wszystko!

Jak wybrać księgowego?

Łatwiej podjąć trafną decyzję porównując dziesiątki księgowych, którzy udostępniają na swój temat następujące informacje:

  • posiadane doświadczenie,
  • ukończone szkoły i szkolenia,
  • wiarygodne opinie wystawiane przez obsługiwanych klientów,
  • branże, w których specjalizuje się księgowy,
  • miejscowości, w których księgowy może spotkać się osobiście z przedsiębiorcą.

Te informacje wraz z ceną, pozwalają przedsiębiorcy wybrać obsługę księgową najlepiej dopasowaną do jego potrzeb oraz możliwości.

Przedsiębiorca, który np. ma zagranicznych kontrahentów i potrzebuje księgowego posługującego się językiem angielskim oraz ma skomplikowane do rozliczenia koszty, które wymagają doświadczenia i dużej wiedzy, znajdzie księgowego o odpowiednio wysokich kompetencjach i dopasowanej ofercie. Z drugiej strony osoba, która wystawia regularnie faktury jednej czy dwóm firmom i praktycznie nie ma własnych kosztów, również znajdzie odpowiedniego księgowego, który specjalizuje się w obsługiwaniu właśnie takich działalności.

Kto jest odpowiedzialny za prowadzone rozliczenia?

Zgodnie z umową zwartą pomiędzy firmą inFakt, a Klientem za dokumenty przekazywane do ZUS oraz urzędu skarbowego pełną odpowiedzialność ponosi księgowy. Na podstawie udzielonych przez Klienta pełnomocnictw księgowy reprezentuje Klienta przez ZUS oraz urzędem skarbowym, a także składa wszystkie niezbędne dokumenty.

W jaki sposób można kontaktować się z księgowym?

Każdy przedsiębiorca korzystający z księgowości w inFakt otrzymuje dane kontaktowe swojego osobistego księgowego i może je znaleźć również w aplikacji.

Przedsiębiorca może kontaktować się z księgowym na trzy sposoby: telefonicznie, wysyłając SMSy lub poprzez podany e-mail.

Przedsiębiorcy, którzy zamawiając obsługę księgową wybrali opcję spotkań w biurze, mogą również spotkać się ze swoją osobistą księgową.

Dokumenty przedsiębiorca udostępnia księgowej poprzez e-mail lub przez aplikację.

Księgowa odbiera telefony i odpisuje na e-maile oraz SMSy w podanych przez siebie godzinach pracy.

Poza godzinami pracy osobistego księgowego przedsiębiorca może również skorzystać z bezpłatnej pomocy stale dyżurujących księgowych inFakt - od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 - 22:00 pod numerem 22 307 19 18, pod adresem info@infakt.pl i przez czat widoczny w rogu strony.

W jakim terminie należy przesyłać dokumenty do zaksięgowania?

Każdy klient zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów w terminie do 5 dnia miesiąca następnego, za miesiąc poprzedni, który jest rozliczany. Dostępne są trzy możliwe formy przesyłania plików, o których można przeczytać tutaj.

W jakim terminie księgowy jest zobowiązany rozliczyć miesiąc?

Obowiązkiem księgowego jest zaksięgowanie miesiąca każdemu Klientowi w terminie do 18 dnia miesiąca następnego, za miesiąc który jest w danym momencie rozliczany.

Gdzie przechowywane są dokumenty?

Przedsiębiorca chcąc przechowywać papierowe wersje dodawanych do aplikacji inFakt dokumentów czyni to we własnym zakresie, zgodnie z zaakceptowanymi warunkami świadczenia usług. Dokumenty księgowe zgodnie z obowiązującym prawem powinny być przechowywane i bezzwłocznie dostępne dla Urzędu Skarbowego przez okres 5 lat.

Czy mogę zmienić księgowego?

Wraz ze zmianą potrzeb i możliwości firmy, czy zmianą oferty księgowej może pojawić się potrzeba wyboru nowego, lepiej dopasowanego księgowego. Przedsiębiorca w inFakt ma prawo do zmiany księgowego w dowolnym momencie bez podawania przyczyny, a sama zmiana ma bardzo płynny charakter. Kolejny opłacony okres rozliczeniowy rozliczy nowa księgowa.

Wszystko, co musi zrobić przedsiębiorca, to poinformować nas o życzeniu zmiany księgowego na adres: info@infakt.pl. Kolejny krok to po prostu wybór nowej księgowej: www.infakt.pl/ksiegowi/ .

Zastrzegamy sobie prawo do zapytania o przyczyny zmiany w celu podnoszenia jakości usług świadczonych przez księgowych inFakt. Odpowiedź lub jej brak nie są jednak warunkiem zmiany.

Kontakt

Zapraszam do kontaktu ze mną. Chętnie odpowiem na pytania dotyczące księgowości oraz doradzę przy wyborze najlepszego pakietu księgowego dla Twojej działalności gospodarczej.

Zadzwoń do mnie
+48 22 307 xx xx Pokaż numer
Pracuję od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 oraz w soboty w godzinach 10-14
Medium

Kinga Nowak

Księgowa inFakt

Biuro Rachunkowe Kinga Nowak pomaga Przedsiębiorcom w prowadzeniu firm, przejmując na siebie odpowiedzialność za całość rozliczeń kadrowo – podatkowych. Na pierwszym miejscu stawiamy jakość świadczonych usług i bliską współpracę. Oferujemy obsługę na najwyższym poziomie, dostosowaną do potrzeb naszych Klientów.

Oferujemy
prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość)
prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego
prowadzenie ewidencji dla celów VAT (rejestry dostaw i nabyć) oraz wysyłka plików JPK_VAT
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
sporządzanie listy płac pracowników i prowadzenie kartotek wynagrodzeń
pełna obsługa ZUS wraz z przesyłaniem deklaracji drogą elektroniczną
wypełnianie deklaracji podatkowych VAT-7, VAT-UE, VAT-27, PIT-4R, PIT-11/8B, PIT-40 i innych
wypełnianie zeznań rocznych PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38 oraz PIT-28
wnioski i rozliczanie dofinansowań z PFRON
sporządzanie deklaracji oraz wyliczenie opłat za korzystanie ze środowiska
sporządzanie sprawozdań do GUS oraz zestawień do banku
reprezentacja podatnika w urzędach skarbowych i ZUS
sporządzanie analizy finansowej przedsiębiorstwa, pomoc w optymalizacji kosztów
Szkolenia BHP
Windykację należności
BEZPŁATNIE pomożemy w otwarciu własnej działalności

Pracuję w biurze rachunkowym w Kaliszu, Pleszewie, Ostrowie Wielkopolskim, Sieradzu. Prowadzę także księgowość klientów z całej Polski online i telefonicznie.
Księgowa współpracuje z inFaktem krócej niż rok
Księgowa posiada ubezpieczenie. Ubezpieczenie chroni przedsiębiorcę przed ewentualnymi pomyłkami księgowymi bądź roszczeniami ze strony Urzędu Skarbowego
Zadzwoń do mnie: +48 22 307 xx xx Pokaż numer Pracuję od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 oraz w soboty w godzinach 10-14

Jak działa usługa

Wlodek@1x Włodek Markowicz opowiada o tym,
jak wygląda w praktyce usługa inFakt Księgowi

Razem z osobistym Księgowym, w cenie dostajesz aplikację do wystawiania faktur, monitorowania księgowości, przesyłania dokumentów kosztowych oraz opłacania podatków - wszystko to również w wersji mobilnej na telefon.

Jak zgłosić się do usługi?

Pierwszy krok do podjęcia współpracy z nową, zaufaną księgową poprzez aplikację inFakt, to wybranie księgowej dopasowanej do prowadzonej działalności.

Aby porównać dostępne w danym czasie księgowe, ich oferty, kompetencje, specjalizacje i opinie wystawiane przez ich klientów, należy przejść na stronę: https://www.infakt.pl/ksiegowi. Po wyborze księgowej kolejnym krokiem jest założenie bezpłatnego konta w inFakcie. Następnie po potwierdzeniu i opłaceniu wybranego zakresu usług nowa księgowa skontaktuje się telefonicznie w ciągu 24h i... można już zacząć współpracę!
To takie proste.

W jaki sposób podpisywana jest umowa?

Umowa o świadczenie usług księgowych za pośrednictwem inFaktu podpisywana jest w formie elektronicznej.

Po wybraniu księgowej i zakresu usług, uzupełnieniu danych firmy, zaakceptowaniu i podpisaniu umowy, dokonaniu pierwszej płatności przedsiębiorca ma możliwość pobrania w dowolnym czasie następujących dokumentów: umowy, regulaminu, tabeli opłat dodatkowych oraz ogólnych warunków świadczenia usług.

Kiedy warto przenieść księgowość do inFakt?

Wbrew temu, co wciąż sądzi większość przedsiębiorców - przeniesienie księgowości nie jest skomplikowane.

Przedsiębiorca, który dotąd księgował się w innym biurze księgowym czy zatrudniał księgową na etat przekazuje nowej osobistej księgowej następujące dokumenty:

  • ostatnie strony KPiR wskazane przez księgową,
  • ostatnio złożoną deklarację VAT,
  • ostatnio sporządzoną deklarację dotycząca rozliczenia podatku dochodowego.

Każdy z tych dokumentów można przekazać w formie skanu lub zdjęcia
...i to wszystko!

Jak wybrać księgowego?

Łatwiej podjąć trafną decyzję porównując dziesiątki księgowych, którzy udostępniają na swój temat następujące informacje:

  • posiadane doświadczenie,
  • ukończone szkoły i szkolenia,
  • wiarygodne opinie wystawiane przez obsługiwanych klientów,
  • branże, w których specjalizuje się księgowy,
  • miejscowości, w których księgowy może spotkać się osobiście z przedsiębiorcą.

Te informacje wraz z ceną, pozwalają przedsiębiorcy wybrać obsługę księgową najlepiej dopasowaną do jego potrzeb oraz możliwości.

Przedsiębiorca, który np. ma zagranicznych kontrahentów i potrzebuje księgowego posługującego się językiem angielskim oraz ma skomplikowane do rozliczenia koszty, które wymagają doświadczenia i dużej wiedzy, znajdzie księgowego o odpowiednio wysokich kompetencjach i dopasowanej ofercie. Z drugiej strony osoba, która wystawia regularnie faktury jednej czy dwóm firmom i praktycznie nie ma własnych kosztów, również znajdzie odpowiedniego księgowego, który specjalizuje się w obsługiwaniu właśnie takich działalności.

Kto jest odpowiedzialny za prowadzone rozliczenia?

Zgodnie z umową zwartą pomiędzy firmą inFakt, a Klientem za dokumenty przekazywane do ZUS oraz urzędu skarbowego pełną odpowiedzialność ponosi księgowy. Na podstawie udzielonych przez Klienta pełnomocnictw księgowy reprezentuje Klienta przez ZUS oraz urzędem skarbowym, a także składa wszystkie niezbędne dokumenty.

W jaki sposób można kontaktować się z księgowym?

Każdy przedsiębiorca korzystający z księgowości w inFakt otrzymuje dane kontaktowe swojego osobistego księgowego i może je znaleźć również w aplikacji.

Przedsiębiorca może kontaktować się z księgowym na trzy sposoby: telefonicznie, wysyłając SMSy lub poprzez podany e-mail.

Przedsiębiorcy, którzy zamawiając obsługę księgową wybrali opcję spotkań w biurze, mogą również spotkać się ze swoją osobistą księgową.

Dokumenty przedsiębiorca udostępnia księgowej poprzez e-mail lub przez aplikację.

Księgowa odbiera telefony i odpisuje na e-maile oraz SMSy w podanych przez siebie godzinach pracy.

Poza godzinami pracy osobistego księgowego przedsiębiorca może również skorzystać z bezpłatnej pomocy stale dyżurujących księgowych inFakt - od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 - 22:00 pod numerem 22 307 19 18, pod adresem info@infakt.pl i przez czat widoczny w rogu strony.

W jakim terminie należy przesyłać dokumenty do zaksięgowania?

Każdy klient zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów w terminie do 5 dnia miesiąca następnego, za miesiąc poprzedni, który jest rozliczany. Dostępne są trzy możliwe formy przesyłania plików, o których można przeczytać tutaj.

W jakim terminie księgowy jest zobowiązany rozliczyć miesiąc?

Obowiązkiem księgowego jest zaksięgowanie miesiąca każdemu Klientowi w terminie do 18 dnia miesiąca następnego, za miesiąc który jest w danym momencie rozliczany.

Gdzie przechowywane są dokumenty?

Przedsiębiorca chcąc przechowywać papierowe wersje dodawanych do aplikacji inFakt dokumentów czyni to we własnym zakresie, zgodnie z zaakceptowanymi warunkami świadczenia usług. Dokumenty księgowe zgodnie z obowiązującym prawem powinny być przechowywane i bezzwłocznie dostępne dla Urzędu Skarbowego przez okres 5 lat.

Czy mogę zmienić księgowego?

Wraz ze zmianą potrzeb i możliwości firmy, czy zmianą oferty księgowej może pojawić się potrzeba wyboru nowego, lepiej dopasowanego księgowego. Przedsiębiorca w inFakt ma prawo do zmiany księgowego w dowolnym momencie bez podawania przyczyny, a sama zmiana ma bardzo płynny charakter. Kolejny opłacony okres rozliczeniowy rozliczy nowa księgowa.

Wszystko, co musi zrobić przedsiębiorca, to poinformować nas o życzeniu zmiany księgowego na adres: info@infakt.pl. Kolejny krok to po prostu wybór nowej księgowej: www.infakt.pl/ksiegowi/ .

Zastrzegamy sobie prawo do zapytania o przyczyny zmiany w celu podnoszenia jakości usług świadczonych przez księgowych inFakt. Odpowiedź lub jej brak nie są jednak warunkiem zmiany.

Anuluj Strona w budowie
Anuluj Strona w budowie
Zamknij