Poznaj księgowych inFaktu
Joanna Hamerska - księgowa z OpolaPo prostu, księgowy chce jak najlepiej dla swoich klientów, dlatego ich wspiera.Joanna Hamerska, księgowa z Opola
Bywa Pani zaskoczona czymś w pracy?
Bywają różne sytuacje. Czasami zdarza się, że z danym zagadnieniem spotykam się pierwszy raz. Gdy przedsiębiorca przychodzi z jakimś problemem, z którym nie miałam wcześniej do czynienia, szukam rozwiązań – często pytam kolegów i koleżanek księgowych. Często zdarza się, ze inny księgowy ma doświadczenie z tym, z czym ja dopiero się spotkałam, więc naturalnie podpowiadamy sobie.
Zwłaszcza dobrze to działa wśród księgowych inFaktu. Jesteśmy w stałym kontakcie z sobą, mamy wspólną grupę na Facebooku, gdzie dzielimy się swoimi doświadczeniami. Warto się upewnić, jak w konkretnej sytuacji dane rozwiązanie sprawdzi się dla mojego klienta, i jeśli faktycznie jakieś rozwiązanie jest dobre, podpowiadam je.
Księgowość nie jest pracą dla „samotnego żeglarza” w takim razie. Księgowi wspierają się wzajemnie?
Oczywiście, że tak! Każdy obsługuje swojego przedsiębiorcę samodzielnie, ale staramy się być w stałym kontakcie i wymieniamy się doświadczeniami. Często dzielimy się poradami dotyczącymi sposobu pracy, zagwozdek podatkowych, omawiamy zmiany, które nastąpiły. Służymy sobie nawzajem wiedzą i jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości, potrzebuje porady lub podpowiedzi, oczywiście może liczyć na wsparcie innych księgowych. Bardzo fajnie się to sprawdza!
To buduje poczucie wsparcia, ale też bezpieczeństwa dla przedsiębiorcy.
Myślę, że tak. Mamy też w inFakcie linię wsparcia dla księgowych, gdzie możemy rozwiać swoje wątpliwości lub zapytać o zdanie innego księgowego. To bardzo pomaga w pracy, dlatego, że korzysta nie tylko księgowy, ale przede wszystkim przedsiębiorca. Wiadomo oczywiście, że dla każdego przedsiębiorcy pracuje konkretny księgowy, natomiast bardzo cenię sobie to, że mogę czerpać z doświadczeń innych księgowych.
Zobacz profil księgowej Joanny Hamerskiej
Księgowy Grodków – tutaj wyszukasz księgową z językiem obcym
Każdy właściciel firmy, który zdecyduje się wybrać usługę inFakt Księgowi, otrzyma jednej cenie dwie korzyści. Pierwsza z nich to obsługa księgowa realizowana przez niezawodnego Księgowego. Klient samodzielnie wskazuje podmiot, który ma obsługiwać jego firmę. Co istotne – Księgowi inFaktu mają założone profile na stronie internetowej i tam można znaleźć informacje o ukończonych przez nich uczelniach, otrzymanych certyfikatach, nabytym doświadczeniu zawodowym itd. Dlatego Klient nie musi wskazywać anonimowej osoby wykonującej zawód Księgowego, ale taką, która odpowiada mu pod względem kompetencji i lokalizacji (to ważne, jeżeli Klient poszukuje Księgowej, z którą może spotykać się w swoim mieście, np. w Grodkowie). Księgowi wspierają Klientów w obszarze księgowym (np. księgują koszty), podatkowym (informują o dostępnych formach opodatkowania działalności) i kadrowo-płacowym (wyliczają wynagrodzenie, sporządzają wnioski do PFRON, przygotowują PIT-y pracownicze i zeznania roczne).
Druga korzyść z usługi to aplikacja inFakt, czyli – najprościej mówiąc – program do fakturowania i księgowości. Aplikacja skupia w jednym miejscu wszystkie funkcjonalności, z których Klient z pewnością będzie korzystał – np. wystawianie dowodów sprzedaży, bieżący podgląd wysokości podatków i składek. Oprócz tego aplikacja ma dodatkowe zalety, których zadaniem jest uprościć pracę, np. w narzędziu można tworzyć zdefiniowane listy produktów, usług, kontrahentów. Celem inFaktu jest satysfakcja Klienta, dlatego ciągle udoskonala aplikację, także w oparciu o pomysły i sugestie Użytkowników.