Poznaj księgowych inFaktu
Sabina Kusiak - księgowa z KrosnaNa podstawie tego, co klient mi powie, jestem zawsze w stanie mu doradzić, a jeśli czegoś nie będzie rozumiał, wyjaśnię wszystkie kwestie.Sabina Kusiak, księgowa z Krosna
Klienci wystawiają oceny swoim księgowym na stronie inFaktu. Jak Pani myśli, co biorą pod uwagę oceniając Pani pracę?
Na pewno dostępność. Staram się zawsze odbierać telefony od moich klientów, a jeśli nie mogę, oddzwaniam. Na bieżąco odpisuję ma mejle. Myślę, że to ważne. Gdy zaczynałam współpracę z inFaktem, pracowałam w biurze rachunkowym i dla moich klientów byłam dostępna po 16:00. Wtedy moje oceny na stronie inFaktu nie były najlepsze, i było tak właśnie dlatego, że byłam mniej dostępna dla klientów.
Dziś mam ocenę 10/10 i myślę, że kluczowa jest dostępność dla klienta. Druga sprawa, którą uważam za ważną, to pozytywne nastawienie do klienta. Wystarczy z uśmiechem odebrać telefon – rozmowa od razu jest przyjemniejsza dla obu stron!
Podobno słyszymy uśmiech w tonie głosu przez telefon!
Bo to prawda! Zawsze działa!
Jak orientuje się Pani w zmieniających się przepisach dla branż swoich klientów?
Oczywiście mniej więcej muszę znać branżę. Podejmując się współpracy np. z salonem kosmetycznym, muszę się orientować w specyfice tej branży. Muszę to wiedzieć, by móc odpowiednio rozliczyć dany produkt – czy to jako towar czy to wydatek pomocniczy. Ze względu na dość szeroki wachlarz specjalizacji firm, z którymi współpracuję, dość często zdarzają mi się „perełki” do wyszukania, to znaczy różne specyficzne szczegóły dotyczące konkretnych branż. Mówiąc w skrócie – muszę się orientować, z czym mam do czynienia.
Zobacz profil księgowej Sabiny Kusiak