Poznaj księgowych inFaktu
Ewelina Włodarczyk - księgowa z KielcCzęsto rozmawiamy o możliwościach optymalizacji podatkowej, o tym, co klient może rozliczyć w kosztach a czego nie może i dlaczego.Ewelina Włodarczyk, księgowa z Kielc
Otwarła Pani własne biuro rachunkowe żeby móc zapewnić większą opiekę nad biznesami swoich klientów. W jaki sposób Pani do tego dąży?
Przede wszystkim zależy mi na tym, żeby praca z klientem nie była „taśmowa”. Często współpraca z biurem rachunkowym właśnie tak nam się kojarzy, ale ja chciałam móc rzetelnie pracować nad sprawami moich klientów i faktycznie weryfikować każdy dokument. Nie chciałam żeby moja praca sprowadzała się wyłącznie do wklepywania faktur do systemu, bez czasu na ich analizę czy optymalizację.
Co jest dla Pani najważniejsze w tym procesie?
Pracując w ten sposób mam możliwość budowania relacji z każdym klientem. Myślę, że często ten aspekt jest pomijany, a tymczasem klienci zwracają dużą uwagę na to, czy mogą mieć zaufanie do swojego księgowego. Zaufanie z kolei buduje się podczas wspólnych rozmów, dyskusji nad problemami.
Klient powinien wiedzieć, że kiedy zada jakieś pytanie, otrzyma zrozumiałą odpowiedź, zwłaszcza, że przepisy podatkowe nie zawsze są łatwe i jeśli nie zajmujemy się księgowością na co dzień, nie musimy znać brzmienia ustawy, ale warto rozumieć jej sens.
Jak księgowy pomaga zrozumieć swoim klientom meandry księgowości?
Dbam o to, by informacje, które przekazuję moim klientom były przystępne. Księgowy powinien potrafić wprowadzić przedsiębiorcę w tajniki księgowości bez posługiwania się oschłym, typowo „podatkowym” językiem. Nie zbudujemy relacji z klientem tłumacząc różne zagadnienia formułkami, który odstraszają lub których klient po prostu nie rozumie. To zniechęca do dodatkowych pytań.
Zobacz profil księgowej Eweliny Włodarczyk
Księgowy Chęciny – szybko znajdziesz księgową do swojej firmy
Usługa inFakt Księgowi to obsługa księgowo-podatkowa, obsługa kadr i płac, a także, w ramach zawartej umowy, reprezentowanie Klientów przed Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami. Klient wybiera podmiot do świadczenia usługi spośród kilkuset Księgowych, które można znaleźć w wyszukiwarce inFaktu. Wszyscy Księgowi inFaktu to osoby o udokumentowanej wiedzy. Doświadczenie zdobywali, pracując w firmach z różnych sektorów gospodarki i dowolnej większości. Niektórzy Księgowi wyspecjalizowali się w obsłudze jednostek gospodarczych z konkretnej branży. Np. obsługują firmy z branży IT, hotele i restauracje, agencje nieruchomości, przedsiębiorstwa transportowe, a także przedstawicieli wolnych zawodów. Liczna baza Księgowych oraz szeroki zakres specjalizacji pozwalają każdemu Klientowi zaoferować usługę księgową świadczoną na najwyższym poziomie. Księgowi obsługują Klientów stacjonarnie (np. w biurze w Chęcinach) lub zdalnie, tym samym dając dostęp do wysokiej klasy usług mieszkańcom małym miejscowości, w których występuje deficyt Księgowych.
Księgowi są regularnie oceniani przez swoich Klientów w systemie „gwiazdkowym” z możliwością pozostawienia własnego komentarza. Oprócz opieki osobistej Księgowej Klient otrzymuje w ramach usługi dostęp do aplikacji inFakt, którą może pobrać także na swój tablet lub telefon. Aplikacja spełnia funkcję programu do fakturowania i księgowości w nowoczesnej odsłonie. System został zaprojektowany intuicyjnie, a kroki działań podyktowane są naturalnymi zachowaniami człowieka. inFakt Księgowi to praktyczne rozwiązanie problemów przedsiębiorców, którzy do tej pory mieli problem ze znalezieniem solidnej księgowości.