Właściciele biura posiadają niezbędne zezwolenia Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, uprawnienia Biegłego Rewidenta, pakiet ukończonych szkoleń branżowych. Pracownicy stale aktualizują wiedzę z zakresu podatków, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Prowadzone przez nas biuro rachunkowe w Ostródzie to miejsce, gdzie przedsiębiorcy znajdą pełne wsparcie w zakresie prowadzenia księgowości. Proponujemy usługi księgowe dopasowane do potrzeb firmy, jak również jej formy prawnej i wielkości.
Outsourcing usług księgowych to rozwiązanie zalecane wszystkim przedsiębiorcom, którzy pragną skoncentrować swoje działania na działalności stanowiącej sedno ich biznesu. Scedowanie obowiązków związanych z księgowością na wykonawców zewnętrznych to rozwiązanie, zapewniające oszczędność czasu oraz finansów – które można przeznaczyć na prowadzenie i rozbudowę swojej działalności.
Obsługujemy małe, średnie i duże podmioty prowadzące działalność gospodarczą. Zapraszamy na rozmowę do naszego biura, znajdującego się w Ostródzie bądź kontaktu drogą e-mailową lub za pomocą dostępnego formularza.
Biuro posiada aktywne ubezpieczenie OC prowadzonej działalności.
W ramach umowy z biurem ofeujemy kompleksową obsługę firm, w skład której wchodzi:
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ksiąg handlowych (tzw. pełnej księgowości), ryczałtu ewidencjonowanego i sporządzanie w związku z nimi stosownych, podatkowych deklaracji rozliczeniowych,
prowadzenie ewidencji podatku VAT, wyposażenia, środków trwałych i sporządzanie w związku z nimi stosownych deklaracji,
sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, wszelkich informacji dodatkowych, rozliczeń rocznych itp.,
doradztwo finansowe (w zakresie kompetencji), w skład którego wchodzi: sporządzanie biznes planów, opracowanie budżetu firmy, sporządzanie wniosków kredytowych, pozyskiwanie dotacji i kredytów bankowych,
przygotowanie dokumentacji i pozyskiwanie leasingów,
w imieniu klientów możemy kontaktować się z urzędami państwowymi, oferujemy pomoc przy pozyskiwaniu środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej i jej uruchomienie,
prowadzenie wszelkich spraw związanych z zatrudnianiem pracowników,
umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło,
nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, pomoc przy rekrutacji pracowników, także obcokrajowców,
prowadzenie akt osobowych pracowników,
sporządzanie ewidencji czasu pracy pracowników, list płac,
prowadzenie rozliczeń składek z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz sporządzanie stosownych deklaracji dla ZUS,
przekazywanie klientom terminów podatkowych i innych wynikających z dokumentacji,
sporządzanie i przygotowywanie przelewów bankowych. Pomożemy także odzyskać część podatku VAT, który został zapłacony przy zakupie materiałów budowlanych po akcesji Polski do Unii Europejskiej.
Pracuję w biurze rachunkowym w Ostródzie, Olsztynie, Iławie, Morągu, Ostródzie. Prowadzę także księgowość klientów z całej Polski online i telefonicznie.
Księgowy współpracuje z inFaktem rok.
Księgowy posiada ubezpieczenie.
Ubezpieczenie chroni przedsiębiorcę przed ewentualnymi pomyłkami księgowymi bądź roszczeniami ze strony Urzędu Skarbowego