Ta strona używa plików cookie Więcej o sposobie korzystania z nich przeczytasz w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na ich stosowanie, możesz wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki.

Wewnętrzny księgowy inFakt

Powrót do działu Praca

inFakt poszukuje:

Sebastian

Mam na imię Marzena i od 6 lat kieruję Działem Prawno-Finansowym w inFakt.

Jesteśmy firmą technologiczno-księgową, która od 2008 roku ułatwia pracę przedsiębiorcom i księgowym, oferując innowacyjne rozwiązania informatyczne oraz wsparcie merytoryczne, dzięki którym księgowość staje się prosta. Należymy do norweskiej Grupy Visma – lidera księgowości w Europie.

W moim zespole zwracam uwagę na to, by pracować świadomie i mieć czas na rozwój. W księgowości wewnętrznej korzystamy z własnych produktów, które usprawniają naszą pracę.

Obecnie poszukuję samodzielnego księgowego do prowadzenia księgowości Infakt Sp. z o.o.

 

Jeżeli:

  • swoje relacje w pracy opierasz na zaufaniu i świetnej komunikacji,
  • posiadasz min. 2 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku księgowym,
  • potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy księgowo- podatkowe,
  • komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim,
  • lubisz szukać nieszablonowych rozwiązań,
  • sprawnie posługujesz się Excelem

może to właśnie Ciebie szukamy!

 

Twoimi dodatkowymi atutami będzie:

  • znajomość zagadnień kadrowo-płacowych,
  • umiejętność pracy z systemem ERP Optima,
  • ukończenie studiów na kierunku ekonomicznym

 

Do Twoich obowiązków należeć będzie: 

  • przygotowywanie deklaracji podatkowych,
  • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,
  • wystawianie faktur,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i rozliczeń międzyokresowych,
  • realizacja procedur zamknięcia miesiąca,
  • wsparcie w obsłudze kadrowo-płacowej

 

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej firmie, która stawia na pracę zespołową,
  • dużą automatyzację procesu księgowania (rozczytywanie faktur OCR, zaawansowane schematy księgowe),
  • minimalizujemy biurokrację, księgując wyłącznie z dokumentów w wersji elektronicznej,
  • możliwość rozwoju w różnych kierunkach (sprawozdawczość statutowa i grupowa, analiza finansowa, budżetowanie, compliance),
  • stały dostęp do platform szkoleniowych,
  • biuro w samym centrum Krakowa z pracą w układzie hybrydowym (częściowo zdalnie),
  • ubezpieczenie zdrowotne dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • kartę Multisport Benefit,
  • MacBook i dodatkowy monitor

 

wyślij nam swoje CV (PDF), klikając w przycisk aplikuj: