DOŁĄCZ DO NAS
Specjalista ds. obsługi reklamacji



Nazywam się Dominika Zuber. W inFakcie jestem Managerem Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego. Obecnie do naszego zespołu poszukuję Specjalisty ds. obsługi reklamacji.
Twój zakres obowiązków:
- rozpoznawanie i opiniowanie reklamacji składanych przez klientów,
- informowanie klienta o postępach w rozpatrywaniu reklamacji,
- sporządzanie porozumień w związku z roszczeniami klientów,
- monitorowanie procesu rozpatrywania reklamacji,
- przygotowywanie raportów,
- komunikacja z księgowymi.
Nasze wymagania:
- min. rok doświadczenia w obsłudze klienta w obszarze reklamacji,
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- komunikatywność,
- dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- podstawowa wiedza z zakresu KPiR, ZUS, PIT, VAT,
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
Co oferujemy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologiczno-księgowej,
- nowoczesne biuro w centrum Krakowa,
- system wdrożeniowo – szkoleniowy,
- wysoką kulturę pracy,
- MacBooka i dodatkowy monitor,
- dostęp do firmowej biblioteczki,
- prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera,
- lekcje języka angielskiego z Native Speakerem,
- świeże owoce,
- codzienne wspólne lunche w biurze, finansowane przez firmę,
- kartę Multisport Benefit,
- zadaszony parking rowerowy + prysznic,
- atrakcyjny system rekomendacyjny,
- spotkania i wyjazdy integracyjne,
- możliwość pracy zdalnej w wybranych dniach,
- wygodne krzesło 🙂
O inFakcie
Dołącz do ponad 300 wykwalifikowanych księgowych z całej Polski stale współpracujących z inFakt. Rozwijaj swoje kompetencje i zdobywaj nowe doświadczenia. Od 2008 tworzymy rozwiązania informatyczne, które odpowiadają na nowe potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz księgowych. W tym czasie aż 490 000 przedsiębiorców skorzystało z naszych usług wystawiając faktury, księgując online oraz współpracując z naszymi specjalistami.