DOŁĄCZ DO NAS
Risk & Reporting Specialist



Cześć, jestem Piotr. W inFakcie odpowiadam za obszar prawny i compliance.
Szukam osoby, która wesprze inFakt w zarządzaniu ryzykiem i wypełnianiu obowiązków sprawozdawczych.
Jako Risk & Reporting Specialist będziesz:
odpowiadać za obszar zarządzania ryzykiem w inFakt i raportowanie w tym zakresie,
rozwijać procesy i narzędzia zarządzania ryzykiem zgodnie z obowiązującymi przepisami i najlepszymi praktykami rynkowymi,
dbać o przestrzeganie przez inFakt wymogów rozporządzenia DORA, w tym aktualizować wymagane polityki, procedury i rejestry,
oceniać i analizować ryzyko związane z dostawcami ICT,
przygotowywać sprawozdania dla KNF, NBP, Rzecznika Finansowego i innych organów nadzorczych oraz dla kontrahentów finansowych,
odpowiadać za niefinansowe raportowanie w inFakt (Zarząd, Rada Nadzorcza) oraz Grupie Visma,
wspierać w raportowaniu incydentów bezpieczeństwa ICT do KNF,
w razie potrzeby wspierać Dział Compliance, Prawny i IT Security.
Aplikuj, jeśli:
masz minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w instytucji finansowej, branży fintech lub innym podmiocie nadzorowanym przez KNF),
posiadasz wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne lub doświadczenie z obszaru powiązanego z zarządzaniem ryzykiem, audytem wewnętrznym lub compliance,
znasz w praktyce przepisy regulujące instytucje finansowe lub branżę fintech,
masz doświadczenie we wdrażaniu i obsłudze procedur, polityk lub systemów zarządzania ryzykiem,
znasz język angielski na poziomie, który pozwala tworzyć dokumentację i współpracować z innymi,
umiesz przekładać procedury i polityki na działanie organizacji,
umiesz identyfikować ryzyka i zaproponować sposoby ich ograniczenia.
Świetnie, jeśli także:
znasz normy ISO związane z zarządzaniem ryzykiem lub podobnymi obszarami,
znasz zagadnienia związane z cyberbezpieczeństwem,
chcesz i możesz pracować z biura 2-3 razy w tygodniu.
O produkcie inFaktu:
Od 2008 roku zmieniamy rynek księgowości w Polsce,
Od kilku lat skutecznie wprowadzamy rozwiązania oferowane przez open banking – łączymy świat księgowości ze światem finansów,
Upraszczamy proces założenia firmy i ułatwiamy prowadzenie działalności dzięki naszej aplikacji,
Mamy ponad 750 księgowych, którzy używają naszej aplikacji do księgowania klientów inFaktu.
Oferujemy:
Pracę w innowacyjnej firmie technologiczno-księgowej, dla której liczą się wartości
Komfortowe biuro w centrum Krakowa – 10 minut spacerem od Dworca Głównego
Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B
Hybrydowy model i elastyczne godziny pracy
Klarowne rozmowy o wynikach i rozwoju
Luźne środowisko pracy, spotkania i wyjazdy integracyjne
Niezbędne narzędzia: MacBook Pro lub Air
Elektryczne regulowane biurko, wygodne ergonomiczne krzesło biurowe
Codzienne lunche w biurze na koszt firmy, świeże owoce i dobra kawa
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera
Dofinansowanie do karty MultiSport Benefit dla Ciebie i bliskiej osoby
Dofinansowanie do usług księgowych inFakt
Możliwość dołączenia do ubezpieczenia na życie
Grupowe zajęcia z języka angielskiego
Treningi biegowe z profesjonalnym trenerem
Możliwość parkowania samochodu, zadaszony parking rowerowy
Pakiet relokacyjny, jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Krakowa