DOŁĄCZ DO NAS

React Developer

Lokalizacja

Kraków lub Zdalnie

Forma zatrudnienia

B2B, Umowa o pracę lub umowa zlecenie

Cześć, nazywam się Sebastian Bobrowski. W inFakcie kieruję działem IT i jestem odpowiedzialny za jego rozwój.

Obecnie buduje dedykowany zespół frontendowy, który będzie rozwijał aplikacje frontową od podstaw Do tego zespołu poszukuję osoby z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w aplikacjach Frontendowych, może właśnie Ciebie.

Praca z nami to:

  • Aplikacja frontendowa (React + Nextjs) tworzona od podstaw, bez zaszłości
  • Tech Lead, z którym na co dzień pracujesz, na czele każdego zespołu
  • Ruby On Rails na backendzie, pełne CI/CD w buddy, infrastruktura oparta o kubernetes w AWS
  • Code review jako kluczowy element wdrażania nowego kodu
  • Duże skupienie na bezpieczeństwie aplikacji (regularne pentesty, aktualizacje bibliotek, szkolenia z Niebezpiecznikiem i Sekurakiem, program BugBounty),
  • bycie częścią 27-osobowego działu IT (1 zespół DevOps, 3 zespoły backendowe, 1 zespół frontowy, 1 zespół mobilny)
  • spotkania wewnątrz IT, na których rozmawiamy o rozwiązaniach z ostatnich sprintów, ciekawostkach i planach technologicznych
  • LeSS (skalowalny Scrum), gdzie na wspólnym review całej firmy (marketing, sprzedaż, obsługa klienta i IT) pokazujemy, co nowego dostarczyliśmy Klientom
  • jasno opisana ścieżka rozwoju oraz wdrożenia do zespołu
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy (między 7.00 a 10.00, jak Ci wygodnie), oraz tryb hybrydowy, jeśli chodzi o miejsce pracy (biuro – dom)
  • długofalowa praca na własnym wewnętrznym projekcie – są z nami osoby w IT pracujące > 10 lat
  • elastyczna forma współpracy do wyboru przez Ciebie – pełna umowa o pracę, umowa zlecenia lub kontrakt B2B

Szukam właśnie Ciebie, jeśli:

  • Masz doświadczenie z budowaniem aplikacji frontowych od podstaw
  • Umiesz zaproponować i zbudować rozwijalną w przyszłości architekturę
  • Masz dobrą znajomość JavaScript + TypeScript
  • Masz doświadczenie w budowaniu aplikacji Reactowych
  • W środowisku produkcyjnym pracowałeś/aś z REST API
  • Znasz SASS, CSS

Dodatkowym atutem będzie:

  • umiejętność pisania testów (Jest, React Testing Library)
  • doświadczenie z pracy z Gitem, Webpackiem i Babel
  • umiejętność projektowania architektury microfrontendowej
  • doświadczenie z różnymi podejściami do stylowania: CSS Modules VS CSS-in-JS (styled components) VS tailwind

Zespół, do którego trafisz:

  • Rozwija naszą własną aplikację do fakturowania i księgowości infakt.pl, nr 1 na polskim rynku,
  • Tworzy rozwiązania używane na co dzień przez kilkadziesiąt tysięcy polskich przedsiębiorców,
  • Wdraża funkcjonalności, których finalny kształt uwzględnia feedback od zespołu technicznego,
  • Pracuje nad jasnymi celami, które sam określa co kwartał dzieli się wiedzą, wspiera i realizuje cele,

Dla Ciebie:

  • Praca w zespole, dla którego liczą się wartości,
  • Komfortowe, klimatyzowane biuro w Centrum Krakowa (obecne w
    wersji hybrydowej tj. pracujemy w biurze 1 raz w tygodniu) – 10 minut spacerem od Dworca Głównego PKP,
  • Klarowne rozmowy o wynikach i rozwoju,
  • Atrakcyjny system rekomendacyjny,
  • Spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • Zniżka na usługi księgowe inFakt.pl – 250 zł/mc netto,
  • Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub B2B
  • Pakiet relokacyjny, jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Krakowa,
  • MacBooka Pro i dwa dodatkowe monitory
  • Techniczna biblioteczka
  • Ubezpieczenie zdrowotne dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera
  • Świeże owoce i dobra kawa
  • Kartę Multisport Benefit
  • Dedykowany parking rowerowy + prysznic + szafka na ubrania
  • Wygodne krzesło 🙂 (może dbać o Twój kręgosłup również podczas pracy zdalnej)

Gdybyś miał/a pytania, zadzwoń do mnie pod numer 508 457 847

O inFakt

InFakt od 2008 dostarcza aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi i wystawianie faktur i dodawanie kosztów. Jest aplikacją stworzoną od zera, która zdobyła polski rynek i jest liderem na rynku. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze.