Ta strona używa plików cookie Więcej o sposobie korzystania z nich przeczytasz w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na ich stosowanie, możesz wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki.

DOŁĄCZ DO NAS

Mobilny Specjalista ds. Księgowości

Lokalizacja

Zdalnie

Forma zatrudnienia

B2B lub Umowa o pracę

W związku z dynamicznym rozwojem, inFakt poszukuje osób na stanowisko Mobilnego Specjalisty ds. Księgowości.

Jeżeli Ty również :

  • prowadzisz lub planujesz założyć własną działalność gospodarczą,
  • posiadasz wiedzę z zakresu księgowości (KPiR, PIT, VAT, ZUS),
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • do każdego klienta podchodzisz indywidualnie,
  • bliskie są Ci nowe technologie upraszczające pracę,

to właśnie Ciebie szukamy!

Oferujemy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologiczno-księgowej,
  • pomoc w otwarciu własnej działalności gospodarczej,
  • system wdrożeniowo – szkoleniowy online,
  • wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony naszych specjalistów,
  • szybki rozwój w zakresie księgowości,
  • kontakt z dużą ilością ciekawych przypadków księgowych z wielu branż,
  • bezpłatny dostęp do programu księgowego, dzięki któremu będziesz mógł rozliczać swoją działalność gospodarczą,
  • wynagrodzenie składające się z podstawy oraz prowizji naliczanej, za każde rozwiązane zgłoszenie.

Do Twoich obowiązków należeć będą:

  • udzielanie odpowiedzi na pytania naszych klientów z zakresu księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych,
  • udzielanie technicznego wsparcia z zakresu funkcjonowania aplikacji inFakt,
  • praca z domu w wybranych przez Ciebie godzinach (minimum 160 godzin miesięcznie, praca również popołudniami i w soboty),
  • obsługa Klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji (telefon, mail, live-chat),
  • aktualizowanie swojej wiedzy z zakresu księgowości (KPiR, PIT, VAT, ZUS).
  • Poznaj ludzi z naszego działu i wejdź na naszego bloga księgowego.

O inFakt

InFakt od 2008 dostarcza aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi i wystawianie faktur i dodawanie kosztów. Jest aplikacją stworzoną od zera, która zdobyła polski rynek i jest liderem na rynku. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze.