DOŁĄCZ DO NAS

Graphic/Content Designer

Lokalizacja

Kraków / hybrydowo

Forma zatrudnienia

UoP / B2B

Cześć, z tej strony Damian Szot. W inFakcie odpowiadam za marketing, w szczególności za performance marketing.

Obecnie do zespołu szukam Content/Graphic Designera, który będzie tworzył materiały reklamowe, grafiki na stronę www oraz social media, a także projektował nasze narzędzia dla przedsiębiorców.

W naszym zespole:

  • opowiadamy w o najważniejszych zmianach dla przedsiębiorców,
  • publikujemy infografiki i tabele porównawcze,
  • pokazujemy, jak działa aplikacja inFaktu,
  • tworzymy pomocne narzędzia dla przedsiębiorców, np. kalkulatory podatkowe,
  • prowadzimy komunikację z naszymi użytkownikami mailingowo i wewnątrz aplikacji inFakt,
  • realizujemy interaktywne kampanie reklamowe,
  • tworzymy krótkie instrukcje wideo do załatwienia spraw urzędowych,
  • angażujemy przedsiębiorców i zapraszamy ich do naszej komunikacji.

Będziesz odpowiedzialny(-a) za:

  • przygotowywanie materiałów reklamowych na Facebooka, LinkedIna, Twittera, YouTube’a oraz na różne strony www,
  • przygotowywanie grafik na potrzeby postów organicznych w Social Media,
  • przygotowywanie ilustracji i miniaturek na firmowego bloga,
  • przygotowywanie infografik i tabel,
  • projektowanie mailingów,
  • projektowanie naszej strony www,
  • projektowanie i skład e-booków, branżowych raportów i analiz, np. inFakt Indeks,
  • projektowanie graficznych narzędzi dla przedsiębiorców, np. kalkulatorów,
  • projektowanie wszelkiego rodzaju prezentacji, np. na potrzeby webinarów.

Jak pracujemy?

  • sami jesteśmy przedsiębiorcami– zwracamy uwagę na kwestie istotne, ważne i aktualne dla innych przedsiębiorców,
  • w pierwszej kolejności sami staramy się dogłębnie zrozumieć zmiany podatkowe i księgowe, by następnie móc je
    tłumaczyć,
  • w zespole stawiamy sobie wzajemnie wymagania i wspieramy się w ich realizacji, doceniamy szczerość, otwartość i
    chęć nauki,
  • widzimy, że nasze działania są doceniane, przynoszą efekt i dobre rezultaty dla całej firmy,
  • słuchamy się nawzajem, bo wiemy, że dobry pomysł może przyjść od każdego,
  • spotkania, Scrum i OKRy są dla nas, a nie odwrotnie.

Dla Ciebie:

  • niezbędne narzędzia, m.in. MacBook Pro i dodatkowy monitor,
  • wygodne krzesło (może dbać o Twój kręgosłup również podczas pracy zdalnej) oraz regulowane elektrycznie biurko,
  • zniżka na usługi księgowe inFakt.pl – 250 zł/mc netto,
  • prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie NNW dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera,
  • karta Multisport Benefit dla Ciebie i bliskiej osoby,
  • klarowne rozmowy o wynikach i rozwoju,
  • możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • pakiet relokacyjny, jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Krakowa,
  • świeże owoce i dobra kawa,
  • zadaszony parking rowerowy, szafka i prysznic,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00, jak Ci wygodnie) oraz tryb hybrydowy, jeśli chodzi o
    miejsce pracy (biuro – dom),
  • komfortowe, klimatyzowane biuro w Centrum Krakowa (obecne również w wersji hybrydowej) – 10 minut spacerem od
    Dworca Głównego PKP.

Skontaktuj się z nami, jeśli:

  • znasz Adobe Photoshop i potrafisz wyciąć zdjęcie, skorygować je kolorystycznie i zmontować grafikę do użytku w
    sieci
  • potrafisz tworzyć ikony w programie Adobe Illustrator / Sketch / Figma (rekomendujemy Sketch)
  • umiesz robić proste animacje na potrzeby Social Mediów (dodatkowy atut)
  • posiadasz min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • masz dobre wyczucie stylu i podoba Ci się nasz,
  • rozumiesz specyfikę różnych platform Social Media,
  • masz talent przedstawiania trudnych rzeczy w łatwy sposób,
  • potrafisz pracować na kilku projektach równocześnie,
  • jesteś typem zespołowca i dobrze odnajdujesz się w pracy z ludźmi,
  • nie boisz się podzielić z nami linkiem do swojego portfolio (proszę załącz je wraz z CV).

O inFakcie

InFakt od 2008 dostarcza aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi i wystawianie faktur i dodawanie kosztów. Jest aplikacją stworzoną od zera, która zdobyła polski rynek i jest liderem na rynku. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze.