DOŁĄCZ DO NAS

Content Manager

Lokalizacja

Kraków lub zdalnie

Forma zatrudnienia

Umowa o pracę lub B2B

Cześć, Włodek Markowicz i Piotrek Juszczyk z tej strony. W inFakcie tworzymy komunikację marki i publikujemy nowe treści dla przedsiębiorców.

Obecnie do zespołu szukamy Content Managera, który dołączy do nas i będzie odpowiedzialny za Bloga inFaktu.

W naszym zespole:

  • Piszemy w prosty sposób o tym, co najważniejsze dla przedsiębiorców,
  • Naszym celem jest tworzenie łatwych w zrozumieniu, merytorycznych treści dla przedsiębiorców,
  • Tworzymy pomocne narzędzia dla przedsiębiorców, np. kalkulatory podatkowe lub ankiety z drzewkiem logicznym,
  • Organizujemy webinary i odpowiadamy na pytania widzów,
  • Nieustannie szukamy nowych sposobów na upraszczanie tego, co skomplikowane dla osób prowadzących działalność.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Redesign i prowadzenie Bloga inFaktu,
  • Samodzielne pisanie treści dla przedsiębiorców,
  • Pozyskiwanie nowych treści na bloga od zewnętrznych autorów,
  • Tworzenie nowych kalkulatorów dla przedsiębiorców wraz z opisami,
  • SEO pamiętając, że piszemy dla ludzi, nie dla robotów,
  • Współpracę z Brand Managerem w rozwijaniu strategii komunikacyjnej inFaktu.

Jak pracujemy?

  • Tłumaczymy język księgowy tak, aby był zrozumiały dla wszystkich,
  • Sami jesteśmy przedsiębiorcami– zwracamy uwagę na kwestie istotne, ważne i aktualne dla innych przedsiębiorców,
  • W pierwszej kolejności sami staramy się dogłębnie zrozumieć zmiany podatkowe i księgowe, by następnie móc je tłumaczyć,
  • W zespole stawiamy sobie wzajemnie wymagania i wspieramy się w ich realizacji, doceniamy szczerość, otwartość i chęć nauki,
  • Widzimy, że nasze działania są doceniane, przynoszą efekt i dobre rezultaty dla całej firmy,
  • Słuchamy się nawzajem, bo wiemy, że dobry pomysł może przyjść od każdego,
  • Spotkania, Scrum i OKRy są dla nas, a nie odwrotnie.

Dla Ciebie:

  • Niezbędne narzędzia, m.in. MacBook Pro i dodatkowy monitor,
  • Wygodne krzesło (może dbać o Twój kręgosłup również podczas pracy zdalnej) oraz regulowane elektrycznie biurko,
  • Zniżka na usługi księgowe inFakt.pl – 250 zł/mc netto,
  • Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie NNW dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera,
  • Karta Multisport Benefit dla Ciebie i bliskiej osoby,
  • Klarowne rozmowy o wynikach i rozwoju,
  • Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • Pakiet relokacyjny, jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Krakowa,
  • Świeże owoce i dobra kawa,
  • Zadaszony parking rowerowy, szafka i prysznic,
  • Spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00, jak Ci wygodnie) oraz tryb hybrydowy, jeśli chodzi o miejsce pracy (biuro – dom),
  • Komfortowe, klimatyzowane biuro w Centrum Krakowa (obecne również w wersji hybrydowej) – 10 minut spacerem od Dworca Głównego PKP.

Skontaktuj się z nami, jeśli:

  • Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Potrafisz tworzyć jasne i zrozumiałe teksty,
  • Masz talent przedstawiania trudnych rzeczy w łatwy sposób,
  • Doskonale posługujesz się językiem polskim w mowie i piśmie,
  • Umiesz pozyskiwać informacje z różnych źródeł,
  • Masz doskonałą umiejętność pracy projektowej (na kilku projektach równocześnie),
  • Znasz WordPress’a, mechanizmy SEO oraz Google Analytics.

O inFakcie

InFakt od 2008 dostarcza aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi i wystawianie faktur i dodawanie kosztów. Jest aplikacją stworzoną od zera, która zdobyła polski rynek i jest liderem na rynku. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze.