Działy firmy - inFakt
Menu

Działy firmy

Marketing i sprzedaż

Promujemy przedsiębiorczość, piszemy i mówimy o księgowości, podatkach w sposób prosty i zrozumiały. Dostarczamy Klientom efekty WOW od początku kontaktu z inFaktem. Z jednej strony zajmujemy się komunikacją z naszymi obecnymi Klientami, z drugiej ułatwiamy prowadzenie firmy nowym Klientom.

Pomagamy poznać nasze usługi, aplikację www i mobile, przejść proces zamówienia. Komunikujemy o nowych funkcjonalnościach, zmianach w przepisach, kwestiach księgowych, m.in. na naszym inFaktowych blogach, kanałach social media, wystąpieniach czy webinarach.

Lubimy dzielić się wiedzą. Wierzymy, że o księgowości i prowadzeniu firmy można mówić w sposób ciekawy oraz zrozumiały i co ważne - czerpać z tego frajdę!

Administracja i HR

Współpracujemy ściśle z Zarządem i wspieramy wszystkie działy, dlatego wiemy co dzieje się w całej firmie i….u każdego pracownika;-) Nasze relacje opieramy na zaufaniu i świetnej komunikacji. Liczy się dla nas jakość a nie ilość pracy, więc ciągle szukamy nieszablonowych rozwiązań, które pomogą nam oderwać się od papierkowej roboty. Korzystamy z takich narzędzi jak: CDN Optima, Płatnik, MS Office, Jira & Confluence, Urlopek, Campaign Monitor i jesteśmy otwarci na testowanie nowych technologii. Cenimy potencjał bardziej niż doświadczenie, dlatego pracujemy w młodym zespole na zasadach partnerskich.

IT

W IT budujemy i rozwijamy aplikację inFakt.

Zajmujemy się zarówno webową wersją dostępną pod adresem infakt.pl, jak i aplikacjami na urządzenia mobilne (iOS/Android/Windows iPhone). Aplikacje te projektujemy od podstaw: zaczynając od pomysłu, poprzez użyteczność, grafikę aż do technicznego wykonania i wdrożenia.

Aplikacje tworzymy tak, aby były proste i szybkie w działaniu. To są wartości, które najbardziej doceniają nasi użytkownicy. Dlatego naszym głównym celem jest utrzymanie wysokiej jakości działania dla każdego usera.

Obsługa Klienta

Dział Obsługi Klienta to zespół ludzi z poczuciem humoru, zawsze uśmiechniętych i chętnych do pomocy.

Klienci mogą zadawać nam pytania podczas rozmowy telefonicznej, e-mailowo lub na chacie. Staramy się aby zawsze otrzymywali pełen komplet informacji na dany temat. Udzielane przez nas wskazówki nie zawierają w sobie artykułów z ustaw czy niezrozumiałych interpretacji podatkowych - mówimy językiem przedsiębiorcy a nie księgowego. Dodatkowe kanały kontaktu z klientami to forum, blog oraz social media. Głównym narzędziem za pośrednictwem którego odpowiadamy na zgłoszenia jest Zendesk.

Biuro Rachunkowe

Ogólnopolskie Biuro Rachunkowe powstało pod koniec 2011 roku i jest młodszą siostrą samodzielnego Programu do Księgowości. Dział składa się ze menadżera biznesowego OBR pracującego w siedzibie firmy oraz zdalnych partnerów księgowych stacjonujących na terenie całego kraju. Obecnie jest to najliczniejszy dział całej firmy - na początku 2016 roku liczba księgowych przekroczyła 100 osób! Księgowych wspiera dodatkowo zespół specjalistów podatkowych i technicznych.

Dział specjalistów to zespół profesjonalistów z poczuciem humoru, dlatego codzienne potyczki z problemami księgowymi i częste zmiany przepisów nie są nam straszne. Na co dzień wspomagamy fachową wiedzą współpracujących z nami księgowych z całej Polski. Cenimy sobie rozwój i chcemy się dzielić wiedzą z każdym kto chce się uczyć, dlatego prowadzimy dwa blogi: księgowy i kadrowy, webinary oraz nagrywamy szkolenia księgowe. W naszej pracy wykorzystujemy narzędzia takie jak: zendesk, wordpress czy clickmeeting.

Zamknij