Ta strona używa plików cookie Więcej o sposobie korzystania z nich przeczytasz w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na ich stosowanie, możesz wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki.

Asystent/ka obsługi księgowej

Powrót do działu Praca

inFakt poszukuje:

Martyna

Dołącz do ponad 200 wykwalifikowanych księgowych z całej Polski stale współpracujących z inFakt. Rozwijaj swoje kompetencje i zdobywaj nowe doświadczenia.

Od 2008 tworzymy rozwiązania informatyczne, które odpowiadają na nowe potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz księgowych. W tym czasie aż 490 000 przedsiębiorców skorzystało z naszych usług wystawiając faktury, księgując online oraz współpracując z naszymi specjalistami.

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa merytoryczna pytań księgowych oraz techniczne wsparcie z zakresu funkcjonowania aplikacji inFakt za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji (telefon, mail),
  • przekazywanie feedbacku od księgowych, sugerowanie usprawnień,
  • wsparcie managerów w codziennych procesach,
  • weryfikacja rezygnacji klientów z usług inFakt,
  • oferty dla klientów spółkowych- sporządzenie plus wysyłka,
  • windykacja klientów Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego,
  • wstępne rozpoznanie i opiniowanie reklamacji,
  • kontrola procesu Zakładania Działalności Gospodarczych,
  • wsparcie audytu księgowych Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego,
  • aktualizowanie swojej wiedzy z zakresu księgowości (KPiR, PIT, VAT, ZUS).

Nasze wymagania:

  • posiadasz podstawową wiedzę z zakresu księgowości (KPiR, PIT, VAT, ZUS),
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • do każdego klienta podchodzisz indywidualnie,
  • masz doświadczenie w obsłudze Klienta,
  • potrafisz klarownie i rzeczowo diagnozować problemy oraz precyzyjne je adresować,
  • masz umiejętność wyjaśniania trudnych zagadnień,
  • masz dobrą organizację i zarządzanie priorytetami,
  • myślisz przyczynowo – skutkowo,
  • posiadasz umiejętność pracy zespołowej,
  • szybko się uczysz,
  • łatwo budujesz relacje,
  • bliskie są Ci nowe technologie ułatwiające pracę.

Co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologiczno-księgowej,
  • nowoczesne biuro w centrum Krakowa,
  • system wdrożeniowo – szkoleniowy,
  • wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony naszych specjalistów,
  • szybki rozwój w zakresie księgowości i nie tylko,
  • kontakt z dużą ilością ciekawych przypadków księgowych z wielu branż,
  • szereg szkoleń z zakresu księgowości,
  • możliwość dalszego rozwoju w innych działach firmy, takich jak marketing, wewnętrzna księgowość oraz IT,
  • wysoką kulturę pracy,
  • MacBooka I dodatkowy monitor,
  • firmowa biblioteczka,
  • prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera,
  • świeże owoce,
  • kartę Multisport Benefit,
  • zadaszony parking rowerowy + prysznic,
  • atrakcyjny system rekomendacyjny,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • możliwość pracy zdalnej w wybranych dniach,
  • wygodne krzesło 🙂

 

wyślij nam swoje CV (PDF), klikając w przycisk aplikuj: