Menu

Integracje z inFakt za pomocą API

Integracje z inFakt za pomocą API

Wprowadzenie

Coraz częściej różnego rodzaju aplikacje integrują się z inFakt za pomocą dostępnego inFakt API. Dzięki temu funkcjonalność zewnętrznych aplikacji wzrasta np. o możliwości automatycznego wystawiania faktur. Poniżej prezentujemy listę aplikacji, które są zintegrowane z inFakt.

WooCommerce

WooCommerce

Wtyczka rozszerzająca możliwości sklepu opartego o WooCommerce o integrację z programem do faktur online inFakt. Dzięki integracji będziesz mieć możliwość generowania faktur VAT i proform dla zamówień prosto z poziomu WooCommerce. Wtyczka umożliwia automatyczne lub ręczne generowanie faktury wraz z pytaniem do klienta czy chce otrzymać dokument.

Funkcje wtyczki:

* Wystawienie faktur VAT i proform do zamówień WooCommerce.
* Automatyczne i ręczne wystawianie faktur.
* Możliwość wyboru przez klienta czy chce otrzymać fakturę.
* Automatyczna lub ręczna wysyłka faktur do klientów.
* Możliwość definiowania statusu zamówienia, dla którego będą automatycznie wystawiane faktury.
* Automatyczne oznaczanie faktur jako opłacone przy zmianie statusu zamówienia.
* Wsparcie dla płatności za pobraniem i dodatkowych opłat w zamówieniu.
* Możliwość modyfikacji pola NIP przez wtyczkę Edycja Pól Zamówienia.

Więcej informacji można znaleźć na stronie wpdesk.pl

SerwerSMS.pl

SerwerSMS.pl

SerwerSMS.pl to Platforma służąca do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS, VMS, a także Viber.
Integracji została stworzona w odpowiedzi na sugestie naszych klientów. Dzięki integracji, w określonych przez użytkownika sytuacjach, SMS-y wysyłają się same. Te sytuacje to:

* wystawienie nowej faktury
* brak opłacenia faktury
* przypomnienia o zbliżającym się terminie zapłaty.

Pobierając instrukcję, użytkownik inFakt jest w stanie sam połączyć oba systemy. Stworzony został specjalnie dedykowany panel serwerSMS.pl dla klientów inFaktu. Integracja to przede wszystkim możliwość zautomatyzowania wysyłania informacji do klientów, co istotnie wpływa na szybkość spływania płatności, ograniczenie kosztów związanych z działaniami windykacyjnymi oraz możliwość zoptymalizowania działań ludzkich.

Więcej informacji można znaleźć na stronie serwersms.pl.

Shoplo

Shoplo

Specjalnie przygotowany dodatek łączy sklep na Shoplo z kontem w inFakt - umożliwia łatwe i szybkie generowanie faktur z zamówień w sklepie w inFakt. Z pomocą tego dodatku można automatycznie lub ręcznie wystawiać faktury po złożeniu nowego zamówienia w sklepie, pobierać faktury w plikach pdf czy też wysyłać faktury do klientów.

Więcej informacji można znaleźć na stronie shoplo.pl.

BaseLinker

BaseLinker

System BaseLinker zawiera rozbudowany manager zamówień. Automatyzuje on wiele zadań sprzedawcy i ułatwia zarządzanie sprzedażą. Może on importować zamówienia z wielu źródeł (m.in. z Allegro, eBay, ze sklepu internetowego). Obsługuje także zamówienia składane telefonicznie lub osobiście, dzięki czemu może stanowić centralny system obsługi zamówień ze wszystkich źródeł.

Wbudowany w BaseLinkera moduł faktur, umożliwia automatyczne przekazywanie utworzonych faktur do systemu księgowości internetowej inFakt.pl. Faktury mogą być eksportowane pojedynczo (od razu w momencie utworzenia) lub grupowo (podczas ręcznego uruchomienia eksportu). Po wyeksportowaniu faktury BaseLinker umożliwia pobranie domyślnego wydruku faktury lub wydruku bezpośrednio z serwisu inFakt.pl.

Więcej informacji można znaleźć na stronie baselinker.com.

Centrium

Centrium

Centrium to aplikacja, która pozwala przechowywać i dzielić się ze swoim zespołem informacjami o klientach (osobach i firmach), ułatwi planowanie pracy całego zespołu przy użyciu list zadań, kalendarzy i projektów. Po włączeniu integracji z inFakt, wystawienie faktury na podstawie transakcji to tylko jedno kliknięcie. Centrium samo zadba o synchronizację danych kontahenta w Infakt, ustawienie kwot i dodanie odpowiednich pozycji.

Więcej informacji można znaleźć na stronie centriumcrm.com.

gnPrint

gnPrint

gnPrint to system do zarządzania drukarnią internetową. Wybierając odpowiedni abonament, użytkownik uzyskuje m.in. dostęp do integracji z inFakt.

Więcej informacji można znaleźć na stronie gnprint.pl.

Mantreo

Mantreo

Mantreo to program kompleksowo wspomagający zarządzanie projektami w biurze tłumaczeń – od tworzenia wycen, cenników, przez zarządzanie projektami, bazami tłumaczy i klientów, aż do fakturowania i rozliczania dostawców. W Mantreo oprócz stworzenia bazy klientów i tłumaczy, można zapisać i efektywnie przeprowadzać wszystkie swoje projekty – planować zadania w czasie, znaleźć najlepszych wykonawców, wygenerować profesjonalną wycenę w PDF, wysłać wiadomość do klienta, tłumacza, a także wystawić fakturę.

Wystarczy kilka kliknięć, aby z poziomu projektu w Mantreo wystawiać faktury w inFakt z zachowaniem dotychczasowej numeracji, wyglądu dokumentów i wszystkich pozostałych danych. Przeglądanie wystawionych w ten sposób faktur dostępne jest w obu programach.

Więcej informacji można znaleźć na stronie mantreo.pl.

WP Idea

WP Idea

WP Idea to system do obsługi i sprzedaży kursów internetowych bazujący na oprogramowaniu WordPress. Jest to rozwiązanie, które otrzymujesz na własność, dzięki czemu masz nad nim pełną kontrolę i pozostajesz „na swoim”. Integracja z inFakt pozwala na automatyczne wystawianie i wysyłanie faktur do klienta.

Więcej informacji można znaleźć na stronie wpidea.pl.

Fakturki

Fakturki

Wewnętrzna aplikacja, której autorem jest Członek Towarzystwa Biznesowego SA.

Fakturki umożliwiają półautomatyczne oznaczania faktur w InFakt jako opłaconych.
Proces jest prosty.
1. Ściągnięcie pliku CSV z banku za interesujący okres czasu
2. Wgranie pliku CSV do programu Fakturki
3. Fakturki wyszukują i dopasowują przelewy z wystawionymi fakturami
4. Fakturki pytają się o akceptację znalezionych par
5. Fakturki wysyłają sygnał do InFakt, aby oznaczyć jako opłacone wyszukane pary

Główne korzyści:
1. Oszczędność czasu
2. Ograniczenie czynnika ludzkiego w błędnym oznaczeniu faktur

inPorter

Fakturki

Za pomocą aplikacji inPorter można importować rozliczenia miesięczne otrzymywane od Uber lub Taxify do inFakt. Nie ma konieczności manualnego wprowadzania faktur przychodowych - wystarczy kilka kliknięć, a faktury automatycznie zaimportują się na konto w inFakt. Aplikacja ma za zadanie ułatwić życie kierowcom lub księgowym. Kierowca Uber lub Taxify otrzymuje zestawienia faktur przychodowych, wystawionych w jego imieniu przez Uber lub Taxify. Jeśli samodzielnie prowadzi swoją księgowość, to musi w jakiś sposób wprowadzać takie faktury do inFakt. Jeśli natomiast księgowość kierowcy prowadzi księgowa z inFakt, to księgowa musi wprowadzać takie faktury do systemu. Ręczne przepisywanie danych zajmuje zbyt wiele czasu. Dlatego też powstała ta aplikacja - dla kierowców lub księgowych prowadzących księgowość kierowcom Uber lub Taxify w inFakt. Korzystanie z aplikacji jest darmowe.

Więcej informacji można znaleźć na stronie inporter.pl.

Zgłoś swoją aplikację

Jeśli Twoja aplikacja jest zintegrowana z inFakt za pomocą API, poinformuj nas o tym, a jej opis pojawi się w tej sekcji.

Zgłoś swoją aplikację

Zamknij